Multe femei îşi doresc un copil dar să fie neapărat fetiţă sau băţeiel, nu vor pur şi simpul să devină mame. Din păcate, nu întotdeauna reuşesc să aibă ceea ce vor. Acum, cercetătorii de la Universitatea Maastricht din Olanda au descoperit mâncăruri care influenţează sexului bebeluşului.
Astfel, pentru femeile care vor să aibă fetiţe, veştile sunt cam proaste. Ele trebuie să renunţe cât de mult posibil la sare, cărnuri, mezeluri pâine, produse de patiserie, cartofi şi măsline. Altfel riscă să nască băieţi.
În schimb, se pot înfrupta din alimente bogate în magneziu şi calciu. Printre alimentele recomandate se regăsesc brânzeturile, laptele, iaurtul, spanacul, fasolea, tot felul de alune şi seminţe, soia, tofu şi brocoli.
Studiul a fost realizat pe un eşantion de 172 de femei, cu vârsta cuprinsă între 23 şi 42 de ani care au avut cel puţin un copil în perioada în care au participat la realizarea lui. Toate doamnele voiau să aibă fetiţe, iar în 80% dintre cazuri, dietele alimentare le-au ajutat să nască fete.














