Finala Next Star a spulberat concurenţa

POSTAT: 13 December 2013, Ora 17:16

Joia aceasta, campionul divertismentului, Dan Negru, a încheiat în forţã cel de-al doilea sezon al emisiunii cu prichindei, marea finalã impunându-se ca lider de piaţã la nivelul tuturor categoriilor de public. Muzicã de calitate, teatru, dans şi multã seriozitate, toate venite din partea unor micuţi cu vârste cuprinse între patru şi zece ani, acestea au fost ingredientele unui show magic la Antena 1. Vanessa Marzavan i-a convins pe juraţii Pepe, Lora, Connect-R, Maria Cârneci şi Vasile Muraru că este cea mai bună şi că merită să primescă trofeul „Next Star” şi premiul în valoare de 20.000 de euro.

Publicitate

Românii au savurat asearã fiecare clipã a finalei Next Star, emisiunea prezentatã de Dan Negru spulberând concurenţa şi impunându-se ca lider de piaţã la nivelul tuturor categoriilor de public. Astfel, Next Star a înregistrat o cotã de piaţã de 25.7% şi un rating mediu de 11.1% la nivelul targetului 18-49 urban, mult peste dublul cifrelor înregistrate de principalul competitor, Pro Tv, respectiv, 10.1% share şi 4.4% rating, care difuza atunci meciul de Europa League Panduri – Pacos Ferreira.

Peste 3 320 000 de telespectatori la nivel naţional au urmãrit asearã, in minutul de aur, 21:59, deznodãmântul celui de-al doilea sezon Next Star, în vreme ce media pe minut, la nivelul aceluiaşi target era de peste 2 375 000 de telespectatori.

Întreg sezonul s-a bucurat de un real succes în rândul telespectatorilor, talent show-ul înregistrând un procent de leadership la nivelul target-ului all urban de 92%.

Ziua de ieri a fost una extraordinarã pentru Antena 1. Urmãrind în numãr foarte mare programele Antenei 1, telespectatorii au condus postul generalist al trustului Intact în fruntea clasamentului de audienţã atât la nivelul întregii zile, cât şi în prime time, în rândul publicului comercial, 18-49 urban, cât şi la nivel all urban. Astfel, Antena 1 a înregistrat ieri pe Whole Day un rating mediu de 3.8% şi o cotã de piaţã de 19.7% pe targetul comercial al staţiei 18-49 urban, clasând principalul competitor, Pro Tv, pe poziţia secundã cu doar 2.6% rating şi 13.3% share.

Şi în Prime Time, Antena 1 a fost alegerea celor mai mulţi români care locuiesc în mediul urban, cu vârste cuprinse între 18 şi 49 de ani, înregistrând un rating mediu de 9.3% şi 22.2% cotã de piaţã, clasând principalul competitor, Pro Tv, pe poziţia secundã cu doar 5.3% rating şi 12.6% share.

0 comentarii

Articole similare
Urmărește LIBERTATEA.RO pe FACEBOOK

Ce parere ai? Lasa mai jos un comentariu:

ziare powered by Distinct New Media