Excesul de vin roşu îţi poate oferi ”tinereţe fără bătrâneţe”

Vinul  roşu poate încetini procesul de îmbătrânire, dar numai dacă este consumat în cantităţi foarte mari. Potrivit unui studiu efectuat de cercetătorii de la Universitatea Göteborg, este nevoie de cel puţin 15 de sticle de vin în fiecare zi pentru a alunga ridurile.

Specialiştii spun că resveratrolul, o substanţă din vinul roşu, poate să distrugă celulele care provoacă procesul de îmbătrânire. Acest lucru însă nu poate fi cu adevărat aplicat, deoarece cantitatea de vin necesară pentru a eficientiza acest proces presupune un nivel atât de mare de alcool încât ar putea să-i ucidă pe pacienţi înainte ca aceştia să moară din cauza bătrâneţii.

Coordonatorul studiului, profesorul Thomas Nystrom, a declarat: "Resveratrolul se găseşte în vinul roşu şi el poate să controleze ritmul de îmbătrânire. Însă o persoană ar trebui să bea foarte mult vin roşu pentru ca această substanţă să aibe efect, probabil între 15 şi 100 de sticle de vin roşu într-o singură zi, ceea ce reprezintă o cantitate pe care nimeni nu o poate asimila".

Nystrom este de părere că aceste descoperiri sunt totuşi foarte importante, deoarece ele pot fi folosite în tratamentul maladiilor ce apar la vârsta a treia.

 

Votează articolul!

 
ziare powered by Distinct New Media