Dieta cu cartofi! Care este secretul prin care poţi slăbi 4 kg în 15 zile

20 ianuarie 2016 23:30

Dieta cu cartofi a fost propusă de dr. Jean-Michel Cohen în cartea sa “Savoir maigrir”. Chiar dacă pare ciudat să slăbeşti cu cartofi, care de obicei sunt excluşi din dietele de slăbit, totuşi, se poate.

Contrar a ceea ce se ştie, cartoful nu este un aliment care îngraşă. Evident, cu condiţia de a fi gătit dietetic şi nu prăjit, înotând în unt sau altă grăsime. Dacă îl pregăteşti fiert în apă, la abur sau la cuptor, cu foarte puţine materii grase, e perfect. Glucidele lente pe care le eliberează acest aliment produc o senzaţie de saţietate care te ajută să eviţi ronţăiala dintre mese. De altfel, cartoful nu conţine decât 90 de calorii la 100 g.

Avantaje regim: pierzi vizibil grăsimea şi nu e costisitor.

Este recomandat să consumi zilnic 1.400 de calorii. În acest caz în 15 zile vei pierde în jur de 4 kg. Se face o pauză şi se reia până când slăbeşti cât doreşti.

Nu îţi imagina că vei mânca doar cartofi la toate mesele! Regimul constă în echilibrarea alimentaţiei zilnice, respectând nevoile necesare corpului. Cartofii sunt obligatorii doar la cină.

 

Iată cam ce poţi să mănânci într-o zi:

  • La micul dejun: cafea sau ceai fără zahăr, un iaurt degresat, un fruct şi o felie de pâine integrală.
  • La prânz: o friptură la grătar, legume gătite la abur şi un bol de fructe roşii sau citrice.
  • La cină: cartofi la cuptor, înveliţi în jambon cu ciuperci şi un măr sau salată de cartofi cu condimente, lămâie şi ierburi, fără grăsime.

 

Important: de-a lungul zilei poţi consuma apă, cât vrei, ceai şi cafea cu moderaţie.

 

Cartoful face parte din familia feculente. Este bogat în glucide complexe, dintre care cea mai cunoscută este amidonul. Cartoful este săţios, o porţie de doar 200 g fiind suficientă. Conţine elemente esenţiale, cum ar fi vitamina C, magneziu, fier, potasiu, dar şi o cantitate importantă de proteine, care se află imediat sub coajă. Mai conţine fibre, favorizând tranzitul intestinal.

Comentarii