Brenciu se ia în piept cu foştii colegi

05 august 2014 17:34

Horia Brenciu are o misiune grea în calitate de jurat al emisiunii “X Factor” (Antena 1), pentru că se va duela, din septembrie, cu foştii lui colegi de la “Vocea României” (PRO TV). Legat de noua grilă de programe, Antena 1 le-a pregătit telespectatorilor şase emisiuni de divertisment, în timp ce PRORO TV a anunţat până acum doar două.

Nemulţumirile angajaţilor în urma instalării în fruntea postului PRO TV a noii conduceri au picat la ţanc pentru Antena 1, care a profitat din plin de tot acest cutremur mediatic. Vedete cu state vechi şi-au dat demisia din televiziunea cu sediul în bulevardul Pache Protopopescu, la aflarea veştii că salariile lor vor fi înjumătăţite, găsindu- şi însă rapid un loc de muncă, tot de cinci stele, la veşnicul rival, trustul Intact. Horia Brenciu, Ştefan Bănică jr, dar şi Mona Segall (creierul din spatele multor emisiuni de succes ale PRO TV) şi nea Marin sunt doar câţiva dintre greii “adoptaţi” vara aceasta de Antena 1. Lansarea show-ului “Poftiţi pe la noi”, al lui nea Marin şi produs de Mona Segall, a spulberat audienţa PRO TV: 1,3 milioane de telespectatori din ţară au stat cu ochii pe Antena 1, în timp ce 1,2 milioane de persoane s-au uitat la postul concurent.

Miza bătăliei: banii din reclame

Antena 1 şi PRO TV s-au duelat ani la rândul în audienţe, pentru a atrage contracte grase de publicitate. Însă, în ultima lună, PRO TV a pierdut teren în faţa eternului rival. Cu toate acestea, reprezentanţii companiei-mamă din care face parte acest post TV au anunţat că se află pe profit şi promit să revină cu forţe noi, din toamnă.
“PRO TV este liderul televiziunilor din România, iar acest fapt nu poate fi schimbat de două zile cu rezultate mai mici versus competiţie. Pregătim multe surprize pentru telespectatori, precum formatele «Vocea României» şi «MasterChef», ce vor reveni în această toamnă cu noi sezoane, cele mai bune filme, aceeaşi calitate a conţinutului şi a producţiilor cu care i-am obişnuit, o imagine modernă şi actuală, sub umbrela celui mai puternic brand de televiziune – PRO TV”, se arată într-un răspuns oficial solicitat de Libertatea.

Antena aduce mai mult divertisment

Din toamnă, şi chefii care aduceau audienţe bune la PRO, Cătălin Scărlătescu, Sorin Bontea şi Florin Dumitrescu, vor trebui să dea tot ce au mai bun pentru ca emisiunea lor “Hell’s Kitchen” (n.r. – “Iadul bucătarilor”) de la Antena 1 să fie mult mai tare decât “MasterChef”, care în noul sezon va fi prezentată de Patrizia Paglieri, Adrian Hadean şi Florin Scripca. PRO TV a anunţat că va difuza această producţie de două ori pe săptămână. Antena 1 mizează însă pe şase emisiuni de divertisment: “X Factor”, “Dancing with the stars”, “Te cunosc de undeva”, “Iadul bucătarilor”, “Next Star”, “Serviciul român de comedie”.

Comentarii