Dumnezeu nu a creat Pământul?

1 Noiembrie 2009  |  Articol semnat de Gabriel Penes
Mareste fontul| Trimite pe yahoo messenger| Trimite pagina unui prieten| Printeaza pagina

Ellen van Wolde“La început a făcut Dumnezeu Cerul şi Pământul”. Aşa începe Vechiul Testament al Bibliei creştine, dar şi Tora evreiască. “Facerea”, primul capitol al Cărţii Sfinte, ni-l înfăţişează pe Dumnezeu drept creatorul din nimic al tuturor lucrurilor vii sau neînsufleţite, inclusiv al Pământului. Însă profesoara Ellen van Wolde, specialistă renumită în Vechiul Testament, e de altă părere.

Ea susţine că prima frază a fost tradusă eronat, verbul ebraic “bara”, care însemnă “a crea”, având, în acest caz, semnificaţia “separării spaţiale”. Iar Dumnezeu nu a făcut şi Pământul, ci “doar” l-a separat de Rai, adică de “Cer”, Terra existând dinaintea Creaţiei.

“Exista deja apă. Erau deja monştri marini. Dumnezeu a creat unele lucruri, dar nu Pământul, şi nici Raiul. Ideea că El a făcut totul din nimic e o mare neînţelegere. Viziunea tradiţională asupra lui Dumnezeu-Creatorul nu se mai susţine la ora actuală”.

Facerea lumii, dar şi a primului om, de către Dumnezeu l-a inspirat şi pe marele artist al Renaşterii Michelangelo Buonarroti, când a pictat tavanul Capelei Sixtine din Vatican

Verbul ebraic «bara» ar însemna «separare spirituală»

Cuvintele profesoarei olandeze Ellen van Wolde au şocat, acum câteva zile, lumea teologică şi ştiinţifică. Şi asta, cu atât mai mult, cu cât van Wolde e o specialistă respectată în domeniul interpretării Vechiului Testament. Acum însă, ea pretinde că, după o reanalizare a vechiului text original al Bibliei, scris în ebraică, autorii Cărţii Sfinte nu au vrut, de Raiul, aşa cum arată în viziunea lui Lucas Cranach, într-o pictură din secolul al XVI-leafapt, să sugereze că Dumnezeu ar fi făcut lumea în întregul ei, pentru că Pământul şi anumite forme de viaţă existau deja în momentul creării oamenilor şi a celorlalte animale.

Ea a ajuns astfel la concluzia că verbul ebraic “bara” nu înseamnă, în contextul biblic, “a crea”, ci “a separa spaţial” ceva de altceva, iar primul verset al Bibliei ar trebui tradus, de fapt, aşa: “La început a separat Dumnezeu Cerul de Pământ”. “Vreau să spun că Dumnezeu a creat omul şi vieţuitoarele, dar nu şi Pământul, în sine. Dumnezeu a apărut mai târziu şi a făcut locuibilă Terra, care deja exista”, a mai precizat omul de ştiinţă.

Raiul era plasat în zona Irakului
În Biblie este localizat geografic Edenul, Raiul, unde au trăit primii oameni, Adam şi Eva. În capitolul al doilea din Facere se spune: “Şi din Eden ieşea un râu, care uda Raiul, iar de acolo se împărţea în patru braţe”. Acestea erau: Fison, care înconjura ţara Havila, Gihon, care înconjura ţara Cuş (considerată a fi Etiopia - n.r.), Tigru, care curgea prin faţa Asiriei, şi Eufrat. Interpretările ulterioare ale textului biblic i-au condus pe unii specialişti la concluzia că Raiul originar s-ar fi aflat la izvorul Tigrului şi Eufratului, în zona Irakului de astăzi.

Sorin RosenRabinul-şef al României:«E o interpretare eronată»
“Multe versete biblice cunosc interpretări diferite, dar în privinţa primului verset, tradiţia iudaică este clară şi fără echivoc. Sensul verbului «bara», care e folosit la timpul trecut, e cel de creaţie. Pentru «separare», care e pomenită în cazul despărţirii luminii de întuneric, de exemplu, se foloseşte cuvântul «lehavdil». Aşadar, din punctul meu de vedere, interpretarea dată de respectiva profesoară nu poate fi decât eronată”, ne-a declarat Sorin Rosen (foto), rabin-şef al Comunităţii evreieşti din România.

Voteaza articolul:
Calificativ (din 4 voturi):
Articol citit de:
5845
Mareste fontul| Trimite pe yahoo messenger| Trimite pagina unui prieten| Printeaza pagina
Comentarii (90)
#90. georgel | 2009.11.29 | 18.44

no comment
pt cineva care chiar gandeste, in cazul de fata , a crea sau a separa e acelsi lucru. daca prostia evolueaza la fel, azi-maine vom crede in praslea cel voinic si in harap alb, si in alte asemenea povesti, scrise in oarecare carti (cum ar fi biblia)

#89. Harkonen | 2009.11.04 | 15.34

comentariu
Subiectul e super. A aparut codul lui Da Vinci care contesta existenta lui Isus ca fiu al lui Dumnezeu, acum vine mamaia asta cu teoria ei si toata lumea devine experta in biblie. Ma gandeam la urmatoarea chestie: Dumnezeu e un ceva care locuieste undeva acolo sus(pentru cei de la antipozi cum o fi?), a creat el tot si toate, ne-a dat un set de 10 porunci pe care daca nu le respectam, ne trimite pe veci intr-un loc unde sa fim chinuiti cu cele mai groaznice torturi. Dar el ne iubeste!!! Drept dovada l-a facut pe Noe sa puna osu' la treaba si sa faca o barca mare unde a inghesuit toate speciile si apoi ne-a iubit cu un potop. Si Doamne-Doamne e rau contabil:nu se descurca cu banii, de-aia preotii, predicatorii, rabinii, imamii si cei care-si pastoresc turma de credinciosi au nevoie de bani "pentru Domnul". Chiar asa sa fie? Oamenii sunt manipulati si controlati de alti oameni cu minti diabolice. Controlul se face prin trei parghii puternice: mancare, energie, controlul mintii.

#88. banel | 2009.11.04 | 02.43

penes ignorantu
vechiul testament nu este crestin ci evreiesc biblia este evreiasca noul testament ce face parte din Biblie este crestin

#87. EU | 2009.11.04 | 01.55

:))
Cine a scris biblia a mentionat "crede si nu cerceta", pentru ca daca cercetezi mai in profunzime iti dai seama ca nimic din biblie nu e adevarat.

#86. yoyo | 2009.11.04 | 01.53

sa fim seriosi
dar pe Dumnezeu cine l-a facut, ca doar nu s-a creat singur? Ideea de Dumnezeu e pur spirituala si oamenii simt nevoia sa creada in ceva. Pai daca el exista cu adevarat nu s-ar mai intampla ce se intampla in cadrul bisericii, perversi, onanisti si holosexuali. Nici macar ei care sunt "angajatii" lui dumnezeu nu cred in el :)))))) Ganditi mai stiintific, treziti-va la realitate oameni buni!

#85. EROARE | 2009.11.02 | 14.22


NU IN TOTI.IN TINE E DIAVOLUL.

'Justine a spus:
Dumnezeu e in noi, intrebati-L ce a creat si va va raspunde, nimic scris ( in orice timp ar fi ) nu poate inlocui aceasta, restul e deruta si confuzie.
#84. Daniel | 2009.11.02 | 11.04

Nu e frumos sa insulti
De ce judeci pe altul? tu nu ai dreptul asta intrebeara lui 'a presupune ca Dumnezeu ar avea nevoie un creator dar saracul/saraca nu se gandeste ca nu ar mai fi Dumnezeu daca ar fi avut nevoie de un creator

'livingstone a spus:
intrebare proasta ca si tine
#83. livingstone | 2009.11.01 | 23.21

cine?
intrebare proasta ca si tine

'a a spus:
Cine l-a creat pe Dumnezeu..??
#82. cipri | 2009.11.01 | 22.07

:))
daca nu tii la ce-i pe care ii vezi ,nu ai cum sa tii la cei pe care nu ii vezi , si daca iti iubesti copilul,sotul,sotia ,crezi ca diavolul nu isi iubeste demonii,dracii ?? cu ce esti mai presus fata de diavol,crezi ca diavolul nu crede in DUMNEZEU?? doar el DIAVOLUL la vazut si cu atat mai mult crede ......cu ce esti mai diferit fata de diavol??? nu este vorba de nimic ,sau din a face ceva din nimic ,problema se pune ca constinta functioneaza pe baza de energie ,energie ce ia decizii si are puterea de a ajudeca ,ceea ce materia nu o poate face caci este MOARTA ,UNIVERSUL traieste prin tine si nu tu in UNIVERS ,cand tu te ve-i stinge si ce ese in jur se va stinge ,dar tu ve-i ramane viu si dezbracat de materie ,ideea este sa creezi un cerb dintr-o mana de pamant fara a apela la evolutie

#81. erich von Schaan | 2009.11.01 | 20.07

foarte rau Moshule !
Daka tu nu te respektzi , te hraneshti cu gunoaie , sa stii ca-l superi rau pe D zeu . Consuma lukruri de kalitate , bea Chivas Regal shi Glefidlich , shi Magnum , cal bukuri pe Dumnezeu , altfel sa sti tu ca e jale , belea !

'vezi daca a spus:
Dumnezeu spune: bucura-te de viata si fa-ti de cap. Dar sa stii ca vine ziua judecatii si EU voi sta pe scaunul judecatorului! Asa ca pierde-ti si tu timpul pana va fi prea tarziu. Papa va da si el socoteala, si toti desfranatii si toti care nu vor sa auda de Dumnezeu: judecata e pentru fiecare dintre noi. Eu nu dau bani pe toale scumpe si nu mananc nici kaviar sau tampenii de care zici tu, dar tot vreau ca Dumnezeu sa fie prezent in viata mea si sa nu-mi fie nici un moment frica de moarte sau de intalnirea cu EL la judecata. Daca vei asculta de EL, vei avea mult mai mult decat papa sau gigi becali, sau .... toti astia la un loc. La sfarsit se fa judeca totul corect, nu dupa judecata sau razbunarea noastra, ci a Domnului. Multi din Biblie au platit nu numai cu viata pt blasfemie, ci si cu ceea ce a urmat dupa moarte. Dumnezeu este acelasi: ieri si azi si in veci. Noi oamenii ne dam mari destepti si ne credem in nu stiu ce secol, fara sa gandim ca Dumnezeu inca mai are rabdare cu noi.
#80. Daniel | 2009.11.01 | 19.56

vezi cum traduci
vezi ca biblia din care ai citat are probleme :) in ebraica nu este "cerurile" este "cerul" singular :). Acuma poti sa spui "e na si care e diferenta" pai este ca sunt 3 tiputi de ceruri cerul 1 cel care il vezi in fiecare zi daca te uiti in sus la cer ala e primul cer al doilea cer este cel unde sta stelele planetele galaxiile si asa mai departe si cerul al trilea unde sta Dumnezeu (nu te gandi ca Dumnezeu este dependent de spatiu El poate sa fie si aici si acolo si oriunde nu poti sa concepi cum este al trilea cer o sa il vedem mai incolo) :) Yeshua haMesshiach sa va binecuvanteze :)pt cel ce nu stie ce inseamna Yeshua haMesshiach inseamna Iisus Hristos:)

'baubau a spus:
tema asta ati mai dat-o.Iar o dezgropati?Citez din biblie "1.La inceput Dumnezeu a creat cerurile si pamintul 2.Pamintul era fara forma si gol:si intuneric era peste fata adincului si Duhul lui Dumnezeu se misca peste intinderea apelor"(editat de GBV 1989,Dillenburg,West Germany).Cum vi se pare punctul 2?Poate mai apare vreo traducatoare care ne va explica ca si aici exista greseli de traducere.Intre timp evreii,care au scris biblia,mor de ras cand ii vad pe crestini cum se strofoaca .
#79. io | 2009.11.01 | 19.49

tu
ba esti batut in cap rau...este mai usor sa acuzi pe altcineva..decat sa-ti asumi greselile...nu?barbatii(nu toti) fac un sg lucru cand nu reusesc ceva...acuza femeia...ce poate fii mai simplu,,,

'zorro a spus:
eroare totala..aceasta "muiere" nu gasea si ea un alt mijloc de afirmare globala decat prin injosirea D'zeului Creator.rusine femeii pt ca datorita "lor" am ajuns in acest hal!!
#78. io | 2009.11.01 | 19.47

tu
adevar graiesti.....

'Exista Dumnezeu fara indoiala. a spus:
Dea lungul istoriei, popii au sters din Biblie pasaje si au adaugat pasaje inventate de ei pt manipularea popoarelor. ca sa o duca ei bine. Nimeni nu stie cine suntem, de ce ne nastem de ce ne murim, nici macar popii. Popii nu stiu sa raspunda la intrebari gen daca toti suntem facuti din Adam si Eva, de ce oamenii sunt de diferite rase, mongoloide, albe, negre, etc. Si de ce popii nu spun nimic despre oamenii Uriasi care au populat pamantul alaturi de oameni normali. Sau gasit schelete de Uriasi dar se ascund voit. Locuintele Uriasilor se mai gasesc in Malta, Israel, etc. Au fost si la noi multi Uriasi, ex. o anume fata Uriasa care avea o sora in Bulgaria si cand o vizita cu merinde trecea Dunarea dintrun pas. Sunt multe mistere. Popii nu au nici o treaba cu religia, Ei au averi, masini, k urve, bani, case, terenuri aur pe spinarea prostilor. Important e sa faci bine in viata
#77. erich von Schaan | 2009.11.01 | 19.42

sigur ca exista !
Mie a-mi spui asta , doar eu corespondez online cu bunul Dumnezeu ! Daca ai ceva de transmis , spu-ne-mi ca-i transmit Moshului , dar sa fie ceva important nu idiotzenii , ca nu vreau sa-l pliktisesc , e satul de tampeniile enoriashilor !

'Exista Dumnezeu fara indoiala. a spus:
Dea lungul istoriei, popii au sters din Biblie pasaje si au adaugat pasaje inventate de ei pt manipularea popoarelor. ca sa o duca ei bine. Nimeni nu stie cine suntem, de ce ne nastem de ce ne murim, nici macar popii. Popii nu stiu sa raspunda la intrebari gen daca toti suntem facuti din Adam si Eva, de ce oamenii sunt de diferite rase, mongoloide, albe, negre, etc. Si de ce popii nu spun nimic despre oamenii Uriasi care au populat pamantul alaturi de oameni normali. Sau gasit schelete de Uriasi dar se ascund voit. Locuintele Uriasilor se mai gasesc in Malta, Israel, etc. Au fost si la noi multi Uriasi, ex. o anume fata Uriasa care avea o sora in Bulgaria si cand o vizita cu merinde trecea Dunarea dintrun pas. Sunt multe mistere. Popii nu au nici o treaba cu religia, Ei au averi, masini, k urve, bani, case, terenuri aur pe spinarea prostilor. Important e sa faci bine in viata
#76. Pai | 2009.11.01 | 19.36

daca
citesti Biblia cum ai citit comentariul meu, o sa ramai un afon

'1 a spus:
Dar ce legatura are Adam si Eva cu atatea popoare de rase si culori diferite. Cum puteti sa credeti povestile cum ca toate popoarele de rase si culori diferite au iesit din Adam si Eva . Adica copii lor sau impreunat intre ei prin incest pana au iesit popoare diferite? Si ppvestea cu Noe. Adevarat a existat un potop de apa cu ploi, inundatii mari dar nu trebuie crezut ca a luat in arca toate animalele de pe Terra. Sio fi luat Noe, oile, vacile, porcii, cainii, gainile, familia. dar e prea de tot sa sa fi luat animalele din Africa, foci, ursi polari, vulpi polare de la Polul Nord, cangurii din Australia etc. Biblia trebuie crezuta 25 la suta. Restul e manipulare prin religie. Ai multe avantaje sa poti conduce si manipula un popor sau popoare. Avantaje de la bogatie, sclavi, femei, averi, palate, viata fara griji. Cine a spus ca Raiul si iadul sunt pe pamant a fost om destept. Pt cei bogati fara griji viata e Rai iar pt cei amarati ce mor de foame viata e Iad
#75. 1 | 2009.11.01 | 19.27

Uriasii sunt doar mentionati in Biblie.
Dar ce legatura are Adam si Eva cu atatea popoare de rase si culori diferite. Cum puteti sa credeti povestile cum ca toate popoarele de rase si culori diferite au iesit din Adam si Eva . Adica copii lor sau impreunat intre ei prin incest pana au iesit popoare diferite? Si ppvestea cu Noe. Adevarat a existat un potop de apa cu ploi, inundatii mari dar nu trebuie crezut ca a luat in arca toate animalele de pe Terra. Sio fi luat Noe, oile, vacile, porcii, cainii, gainile, familia. dar e prea de tot sa sa fi luat animalele din Africa, foci, ursi polari, vulpi polare de la Polul Nord, cangurii din Australia etc. Biblia trebuie crezuta 25 la suta. Restul e manipulare prin religie. Ai multe avantaje sa poti conduce si manipula un popor sau popoare. Avantaje de la bogatie, sclavi, femei, averi, palate, viata fara griji. Cine a spus ca Raiul si iadul sunt pe pamant a fost om destept. Pt cei bogati fara griji viata e Rai iar pt cei amarati ce mor de foame viata e Iad

'POPA a spus:
Pai ai dreptate: popii nu au nimic de a face cu Dumnezeu. Uriasii ii gasim in Biblie, vedem din lupta lui David cu Goliat, Goliat era urias. Popii nu stiu sa raspunda la intrebarea de ce atatea natiuni si culori? Pai n-ati auzit fratilor de turnul Babel? Iar facerea de bine aduce binecuvantari, dar nu mantuieste, nu este de ajuns sa fii iertat de pacate. Dar toate acestea stau in Biblie, de ce nu cititi daca va intereseaza?
#74. zorro | 2009.11.01 | 19.20

!!!
eroare totala..aceasta "muiere" nu gasea si ea un alt mijloc de afirmare globala decat prin injosirea D'zeului Creator.rusine femeii pt ca datorita "lor" am ajuns in acest hal!!

#73. bob | 2009.11.01 | 18.55

''Cercetati Scripturile...
...caci socotiti ca in ele aveti viata vesnica dar tocmai ele marturisesc despre Mine.''IOAN5;39Biblia e in totalitate inspirata d D zeu si va fi ozi a judecatii cat de curand.''Iata Eu vin curand si rasplata Mea este cu Mineca sa dau fiecaruia dupa fapta lui''APOCALIPSA22;12Biblia este la fel de actuala ca acum 6000de ani.(uriasii erau copii lui Anac in tara Canaanului.veziDEUTERONOMUL)STUDIATI BIBLIA

#72. POPA | 2009.11.01 | 18.34

Neagu
Pai ai dreptate: popii nu au nimic de a face cu Dumnezeu. Uriasii ii gasim in Biblie, vedem din lupta lui David cu Goliat, Goliat era urias. Popii nu stiu sa raspunda la intrebarea de ce atatea natiuni si culori? Pai n-ati auzit fratilor de turnul Babel? Iar facerea de bine aduce binecuvantari, dar nu mantuieste, nu este de ajuns sa fii iertat de pacate. Dar toate acestea stau in Biblie, de ce nu cititi daca va intereseaza?

'Exista Dumnezeu fara indoiala. a spus:
Dea lungul istoriei, popii au sters din Biblie pasaje si au adaugat pasaje inventate de ei pt manipularea popoarelor. ca sa o duca ei bine. Nimeni nu stie cine suntem, de ce ne nastem de ce ne murim, nici macar popii. Popii nu stiu sa raspunda la intrebari gen daca toti suntem facuti din Adam si Eva, de ce oamenii sunt de diferite rase, mongoloide, albe, negre, etc. Si de ce popii nu spun nimic despre oamenii Uriasi care au populat pamantul alaturi de oameni normali. Sau gasit schelete de Uriasi dar se ascund voit. Locuintele Uriasilor se mai gasesc in Malta, Israel, etc. Au fost si la noi multi Uriasi, ex. o anume fata Uriasa care avea o sora in Bulgaria si cand o vizita cu merinde trecea Dunarea dintrun pas. Sunt multe mistere. Popii nu au nici o treaba cu religia, Ei au averi, masini, k urve, bani, case, terenuri aur pe spinarea prostilor. Important e sa faci bine in viata
#71. vezi daca | 2009.11.01 | 18.30

nu stii?
Dumnezeu spune: bucura-te de viata si fa-ti de cap. Dar sa stii ca vine ziua judecatii si EU voi sta pe scaunul judecatorului! Asa ca pierde-ti si tu timpul pana va fi prea tarziu. Papa va da si el socoteala, si toti desfranatii si toti care nu vor sa auda de Dumnezeu: judecata e pentru fiecare dintre noi. Eu nu dau bani pe toale scumpe si nu mananc nici kaviar sau tampenii de care zici tu, dar tot vreau ca Dumnezeu sa fie prezent in viata mea si sa nu-mi fie nici un moment frica de moarte sau de intalnirea cu EL la judecata. Daca vei asculta de EL, vei avea mult mai mult decat papa sau gigi becali, sau .... toti astia la un loc. La sfarsit se fa judeca totul corect, nu dupa judecata sau razbunarea noastra, ci a Domnului. Multi din Biblie au platit nu numai cu viata pt blasfemie, ci si cu ceea ce a urmat dupa moarte. Dumnezeu este acelasi: ieri si azi si in veci. Noi oamenii ne dam mari destepti si ne credem in nu stiu ce secol, fara sa gandim ca Dumnezeu inca mai are rabdare cu noi.

'erich von Schaan a spus:
Iubeshte-te pe tine , ca atunci a-l bucuri pe D-zeu , mananca ikre negre , bea Chivas Regal , shi Magnum , Ambraca-te an tzoale skumpe shi respekta-te ca sa se bucure D-zeu , ca D-zeu ne-a facut chip din chipul lui , shi daca ne batem joc de noi ne batem joc de Dumnezeu ! De-aia uraste Dumnezeu calicii ca-si bat joc de chipul shi asemanarea Domnului ,shi de-aia a-i pedepseshte rau de tot ! Uite shi tu papa Benedikt , este iubit de Dumnezeu ca se respekta , traieshte an lux shi bea cea mai selekta shampagne din pahare din aur , mananca numai bunatatzi cu takamuri din aur , se-mbraka an tzoale brodate an fire de aur , etc :
#70. Exista Dumnezeu fara indoiala. | 2009.11.01 | 18.29

Biblia nu trebuie crezuta in totalitate.
Dea lungul istoriei, popii au sters din Biblie pasaje si au adaugat pasaje inventate de ei pt manipularea popoarelor. ca sa o duca ei bine. Nimeni nu stie cine suntem, de ce ne nastem de ce ne murim, nici macar popii. Popii nu stiu sa raspunda la intrebari gen daca toti suntem facuti din Adam si Eva, de ce oamenii sunt de diferite rase, mongoloide, albe, negre, etc. Si de ce popii nu spun nimic despre oamenii Uriasi care au populat pamantul alaturi de oameni normali. Sau gasit schelete de Uriasi dar se ascund voit. Locuintele Uriasilor se mai gasesc in Malta, Israel, etc. Au fost si la noi multi Uriasi, ex. o anume fata Uriasa care avea o sora in Bulgaria si cand o vizita cu merinde trecea Dunarea dintrun pas. Sunt multe mistere. Popii nu au nici o treaba cu religia, Ei au averi, masini, k urve, bani, case, terenuri aur pe spinarea prostilor. Important e sa faci bine in viata

#69. Exista Dumnezeu fara indoiala. | 2009.11.01 | 18.29

Biblia nu trebuie crezuta in totalitate.
Dea lungul istoriei, popii au sters din Biblie pasaje si au adaugat pasaje inventate de ei pt manipularea popoarelor. ca sa o duca ei bine. Nimeni nu stie cine suntem, de ce ne nastem de ce ne murim, nici macar popii. Popii nu stiu sa raspunda la intrebari gen daca toti suntem facuti din Adam si Eva, de ce oamenii sunt de diferite rase, mongoloide, albe, negre, etc. Si de ce popii nu spun nimic despre oamenii Uriasi care au populat pamantul alaturi de oameni normali. Sau gasit schelete de Uriasi dar se ascund voit. Locuintele Uriasilor se mai gasesc in Malta, Israel, etc. Au fost si la noi multi Uriasi, ex. o anume fata Uriasa care avea o sora in Bulgaria si cand o vizita cu merinde trecea Dunarea dintrun pas. Sunt multe mistere. Popii nu au nici o treaba cu religia, Ei au averi, masini, k urve, bani, case, terenuri aur pe spinarea prostilor. Important e sa faci bine in viata

#68. erich von Schaan | 2009.11.01 | 17.59

Moshule !
Iubeshte-te pe tine , ca atunci a-l bucuri pe D-zeu , mananca ikre negre , bea Chivas Regal , shi Magnum , Ambraca-te an tzoale skumpe shi respekta-te ca sa se bucure D-zeu , ca D-zeu ne-a facut chip din chipul lui , shi daca ne batem joc de noi ne batem joc de Dumnezeu ! De-aia uraste Dumnezeu calicii ca-si bat joc de chipul shi asemanarea Domnului ,shi de-aia a-i pedepseshte rau de tot ! Uite shi tu papa Benedikt , este iubit de Dumnezeu ca se respekta , traieshte an lux shi bea cea mai selekta shampagne din pahare din aur , mananca numai bunatatzi cu takamuri din aur , se-mbraka an tzoale brodate an fire de aur , etc :

'... a spus:
dar daca chiar ai ajuns prin Schaan, sper sa nu nefaci tara de ras, ca gramatica ta ne cam da de gandit. Una e sa scrii in chat language si alta e sa faci gramatica varza. Ma bucur insa ca te intelegi cu Dumnezeu. Si eu o sa-L rog sa aibe grija de tine, numai sa stii ca nu va influenta cu nimic momentul adevarului, cand va trebui sa-i dai "raportul"! Atunci e doar o chestie intre voi doi. Mult noroc si pofta buna la papat verzica :-))
#67. bob | 2009.11.01 | 17.53

pt Moshu
''nu va inselati:Dumnezeu nu se lasa batjocorit'' ce seamana omul,aceea va si secera.''GALATENI6;7sa nu iei in desert Numele Domnului,caci Dumnezeu nu va lasa nepedepsit p cel ce ia in desert Numele lui Dumnezeu''

'erich von Schaan a spus:
Ai dreptate , citeshte cu atentzie " skripiturile " alea , ca alceva mai bun de facut ne este !
#66. erich von Schaan | 2009.11.01 | 17.44

Asta e Moshule !
Iata un om Inteligent ! An sfarshit , .... demult n-am mai antalnit asha ceva ! Felicitari !

'Justine a spus:
Dumnezeu e in noi, intrebati-L ce a creat si va va raspunde, nimic scris ( in orice timp ar fi ) nu poate inlocui aceasta, restul e deruta si confuzie.
#65. erich von Schaan | 2009.11.01 | 17.42

Asha e Moshule !
Ai dreptate , citeshte cu atentzie " skripiturile " alea , ca alceva mai bun de facut ne este !

'bob a spus:
dece as asculta mai mult toria unui om a carui intelepciune e indoielnica si nu de Dumnezeu cel Atotputernic si Atotstiutor''.inceputul intelepciunii este frica de Domnul''PROVERBE9;10in loc sa luam ca referinta parerile unor oamani mai mult sau mai putin intelepti mai bine am studia Biblia.acolo este adevarul.''cercetati Scripturile...''IOAN5;39
#64. Justine | 2009.11.01 | 17.29

Adevarul e Unul
Dumnezeu e in noi, intrebati-L ce a creat si va va raspunde, nimic scris ( in orice timp ar fi ) nu poate inlocui aceasta, restul e deruta si confuzie.

#63. YKA | 2009.11.01 | 17.13

SUNTEM IN APOCALIPSA
Am citit cu interes articolul d-ar si comentariile facute de cititorii care au simtit nevoia s-a posteze cateva randuri pentru a se descarca de anumite ganduri sau idei care probabul ii macinau.Din punctul meu de vedere acest articol e lipsit de cea mai mica umbra de moralitate si responsabilitate,aceasta profesoara trebuia sa-si revizuiasca caracterul si apoi sa scrie un articol fara nici o baza temeinica.Eu tind sa cred ca in timpurile din urma sec.xxl.oameni vor fi prinsi in mrejile treburilor cotidiene si nu vor mai putea distinge ce e bun sau ce e rau.Cert este;PAMANTUL CU INTRAGA OMENIRE SE INDREAPTA SPRE PIERZANIE NIMICDIN CE AVEM ACUM (bani faima etc.) NU NE VA SALVA PE NICIUNUL DINTRE NOI...NE PLACE SAU NU...VOM DA SOCOTEALA IN FATA LUI DUMNEZEU PENTRU CE AM FACUT CAT AM TRAIT. DECI TREBUIE SA NE REVIZUIM VIATA IAR DACA NU O FACEM MAI BINE NU NE MAI NASTEAM...

#62. bob | 2009.11.01 | 17.10

''trebuie sa ascultam mai mult de Dumnezeu decat d
dece as asculta mai mult toria unui om a carui intelepciune e indoielnica si nu de Dumnezeu cel Atotputernic si Atotstiutor''.inceputul intelepciunii este frica de Domnul''PROVERBE9;10in loc sa luam ca referinta parerile unor oamani mai mult sau mai putin intelepti mai bine am studia Biblia.acolo este adevarul.''cercetati Scripturile...''IOAN5;39

#61. ... | 2009.11.01 | 16.38

OK
dar daca chiar ai ajuns prin Schaan, sper sa nu nefaci tara de ras, ca gramatica ta ne cam da de gandit. Una e sa scrii in chat language si alta e sa faci gramatica varza. Ma bucur insa ca te intelegi cu Dumnezeu. Si eu o sa-L rog sa aibe grija de tine, numai sa stii ca nu va influenta cu nimic momentul adevarului, cand va trebui sa-i dai "raportul"! Atunci e doar o chestie intre voi doi. Mult noroc si pofta buna la papat verzica :-))

'erich von Schaan a spus:
Nu-tzi fa tu de asta grijanie , .... noi , Dumnezeu shi cu mine , santem buni amici , comunikam online , ...uite asha eu a-i mai fak cate o favoare , el mie cate una , ne simpatizam Moshule ! Dumnezeu mi-a spus ca o sa mai trimita la voi an Absurdistan pedepse grave de tot , skumpiri peste skumpiri , dupa Kraciun pana la 30 % v-a skumpii mancarea , sa krape toate hahalerele shi koklarii !
#60. erich von Schaan | 2009.11.01 | 16.30

Asha e Moshule !
Dar D-zeu nu mai are timp pentru totzi , ca omenirea s-a cam amnultzit , la anceput era simplu , era numai Adam shi Eva , shi D-nul putea sa faca bilantzul ushor , dar acum e cam suprasolicitat bunul D-zeu , shi cu Kriza asta a trebuit sa reduka shi el personalul , asha ca au ramas sute de milioane de dosare restante ! Mi-e teama sa nu dea faliment pana la urma !

'... a spus:
ca imi ceri sa mai citesc o data ce ai scris. mi se pare oricum lipsit de responsabilitate fata de tine insuti ca poti sa gandesti asa ceva. Chiar daca prin blasfemie sau ignoranta vrei sa pui capat cu Dumnezeu, EL a hotarat ca fiecare dintre noi va sta o data in FATA SA: si asta nu poti da la o parte, EGAL ce faci sau gandesti ! El ne va judeca pentru fiecare cuvant gandit sau spus. Va fi vai si amar de multi !!
#59. ... | 2009.11.01 | 16.27

ciudat
ca imi ceri sa mai citesc o data ce ai scris. mi se pare oricum lipsit de responsabilitate fata de tine insuti ca poti sa gandesti asa ceva. Chiar daca prin blasfemie sau ignoranta vrei sa pui capat cu Dumnezeu, EL a hotarat ca fiecare dintre noi va sta o data in FATA SA: si asta nu poti da la o parte, EGAL ce faci sau gandesti ! El ne va judeca pentru fiecare cuvant gandit sau spus. Va fi vai si amar de multi !!

'io a spus:
ideea este sa nu fii asa de indoctrinat sau indoctrinata......da am citit biblia...iti spun si tie..mai citeste odata ce am scris....
#58. ... | 2009.11.01 | 16.24

ciudat
ca imi ceri sa mai citesc o data ce ai scris. mi se pare oricum lipsit de responsabilitate fata de tine insuti ca poti sa gandesti asa ceva. Chiar daca prin blasfemie sau ignoranta vrei sa pui capat cu Dumnezeu, EL a hotarat ca fiecare dintre noi va sta o data in FATA SA: si asta nu poti da la o parte, EGAL ce faci sau gandesti ! El ne va judeca pentru fiecare cuvant gandit sau spus. Va fi vai si amar de multi !!

'io a spus:
ideea este sa nu fii asa de indoctrinat sau indoctrinata......da am citit biblia...iti spun si tie..mai citeste odata ce am scris....
#57. erich von Schaan | 2009.11.01 | 16.20

Lasa Moshule !
Nu-tzi fa tu de asta grijanie , .... noi , Dumnezeu shi cu mine , santem buni amici , comunikam online , ...uite asha eu a-i mai fak cate o favoare , el mie cate una , ne simpatizam Moshule ! Dumnezeu mi-a spus ca o sa mai trimita la voi an Absurdistan pedepse grave de tot , skumpiri peste skumpiri , dupa Kraciun pana la 30 % v-a skumpii mancarea , sa krape toate hahalerele shi koklarii !

'Si a spus:
de care paduche raios esti? Daca acum cat esti in viata nu stii ce sa-I raspunzi lui Dumnezeu, ce te vei face cand vei muri si vei da nas in nas cu El? O sa fii singur in FATA Lui, si va trebui sa-i raspunzi, dar dupa cum se vede nu-ti poti raspunde nici tie. mi-e mila de tine! Macar incearca sa citesti o Biblie, sa vezi de ce multi oameni cred in ea.
#56. Si | 2009.11.01 | 16.16

tu
de care paduche raios esti? Daca acum cat esti in viata nu stii ce sa-I raspunzi lui Dumnezeu, ce te vei face cand vei muri si vei da nas in nas cu El? O sa fii singur in FATA Lui, si va trebui sa-i raspunzi, dar dupa cum se vede nu-ti poti raspunde nici tie. mi-e mila de tine! Macar incearca sa citesti o Biblie, sa vezi de ce multi oameni cred in ea.

'erich von Schaan a spus:
Exista D-zeu , dar el urashte saracia shi prostia , pe kalici a-i pedepseshte kumplit : Raie , Paduchi , Buboaie , Mizerie shi Foame ( paianjeni anali ) , toate astea inkurabile , Dumnezeu iubeshte numai pe oamenii ce se respekta , ce beau sampagne Magnum , Wyski Chivas Regal ,si mananca Icre negre shi salmon afumat , pe aceia ce se ambraca an tzoale scumpe ,si stiu sa se respekte ca om ! Pe Astia a-i iubeshte Domnul , dar pe calici a-i chinuie rau de tot , ca e cam sadist Moshul ! Se amuza shi el de prostime , ce sa faca shi el ?
#55. erich von Schaan | 2009.11.01 | 16.05

Dumnezeu exista !
Exista D-zeu , dar el urashte saracia shi prostia , pe kalici a-i pedepseshte kumplit : Raie , Paduchi , Buboaie , Mizerie shi Foame ( paianjeni anali ) , toate astea inkurabile , Dumnezeu iubeshte numai pe oamenii ce se respekta , ce beau sampagne Magnum , Wyski Chivas Regal ,si mananca Icre negre shi salmon afumat , pe aceia ce se ambraca an tzoale scumpe ,si stiu sa se respekte ca om ! Pe Astia a-i iubeshte Domnul , dar pe calici a-i chinuie rau de tot , ca e cam sadist Moshul ! Se amuza shi el de prostime , ce sa faca shi el ?

'Draga Io a spus:
frica ta de Dumnezeu te face sa te inseli AMAR !!! Dumnezeu este o persoana, care ne-a creat dupa chipul Sau, si ne spune in Cartea SA ca El este un Dumnezeu GELOS: in Vechiul Testament la Deuteronom capitolul 4 versetul 24 dar si in Noul Testament la Evrei cap. 12 versetul 29. Iar eu Il cred pe Dumnezeu mai mult decat pe tine !!! Asa ca si tu ai grija: scapa decat cei care CRED! Si dupa cum spune Dumnezeu in Biblia Sa: nu mai e mult pana la sfarsit! Mai ai putine sanse sa faci pace cu EL!
#54. io | 2009.11.01 | 16.04

tu
Draga....daca esti fiinta superioara..cum poti fii persoana....????si geloasa?asta nu pare a suna mai degraba a slugarnicie?nu cred ca D-zeu este o pesoana..nici nu are sex,si nici nu te taxeaza dc nu il pupi in c..ur....este vb de ideeeeeeee....mai bine citeste din nou ce am scris

'Draga Io a spus:
frica ta de Dumnezeu te face sa te inseli AMAR !!! Dumnezeu este o persoana, care ne-a creat dupa chipul Sau, si ne spune in Cartea SA ca El este un Dumnezeu GELOS: in Vechiul Testament la Deuteronom capitolul 4 versetul 24 dar si in Noul Testament la Evrei cap. 12 versetul 29. Iar eu Il cred pe Dumnezeu mai mult decat pe tine !!! Asa ca si tu ai grija: scapa decat cei care CRED! Si dupa cum spune Dumnezeu in Biblia Sa: nu mai e mult pana la sfarsit! Mai ai putine sanse sa faci pace cu EL!
#53. E bine | 2009.11.01 | 15.57

sa scuipi monitorul!
Dar daca vei continua asa te va scuipa si Dumnezeu pe tine. iar cu chestia asta chiar nu e de glumit! iti doresc din suflet sa nu ajungi sa te convingi!!

'=)) a spus:
Fratele meu, esti mai rau ca noaptea! Eu n'am nimic cu voi, dar cel putin lasati-o in puii mei mai moale, nu bateti toba. Nu vedeti ca vorbiti ca niste roboti programati? Aveti creierele spalate. Habar n'aveti ce ati facut ieri, ati uitat deja, dar voi "stiti" ce a fost acum mii si mii de ani - adica o mare, cea mai mare farsa a istoriei - religia care pretinde ca stie ce a fost acum sute de milioane de ani. DA, in principiu religia invata DE BINE, desi unele din invataturile ei ignora firea umana si astfel sunt absurde. Dar ca sa crezi ca exista o "fiinta suprema care a creat totul"... tre' sa fii chiar ignorant si lipsit de orice logica elementara a gandirii. Lasa-ma cu Einstein si Darwin, Voltaire... ca nici unul din ei nu-i reper. Si poate ca spre batranete, cand "s-au dezis" - cum spui tu... poate ca au facut-o pentru ca la batranete te prostesti. Dar cel putin cat au fost in toate mintile au stiut pe ce lume traiesc.
#52. Draga Io | 2009.11.01 | 15.55

....
frica ta de Dumnezeu te face sa te inseli AMAR !!! Dumnezeu este o persoana, care ne-a creat dupa chipul Sau, si ne spune in Cartea SA ca El este un Dumnezeu GELOS: in Vechiul Testament la Deuteronom capitolul 4 versetul 24 dar si in Noul Testament la Evrei cap. 12 versetul 29. Iar eu Il cred pe Dumnezeu mai mult decat pe tine !!! Asa ca si tu ai grija: scapa decat cei care CRED! Si dupa cum spune Dumnezeu in Biblia Sa: nu mai e mult pana la sfarsit! Mai ai putine sanse sa faci pace cu EL!

'io a spus:
dc v-ati intoarce in timp sa zicem 2000 de ani....si ati fi spus ca nu exista Zues....probabil ca erati linsat....deci ideea este...nu in ce credem ci ce facem......sa faci bine,sa respecti pe celalat...in numele lui D-zeu multe crime au fost facute.....poate ca peste 1000 de ani alta o sa fie credinta..poate ca nu o sa mai fie D-zeu,ci alt nume.conteaza ce faci...si atat...crezi ca dc esti religios,,,scapi de moarte?hai sa fim seriosi...nu cred ca D-zeu este atat de egoist(cine i se inchina traieste vesnic),si nu are nevoie de pupin....curisti....D-zeu nu este ceva antropologic...ci o metafora...D-zeu este in binele care il faci,in respectul pe care il ai,in iubirea pe care o arati la semeni...asta este D-zeu,Budha,etc
#51. io | 2009.11.01 | 15.45

despre .....
dc v-ati intoarce in timp sa zicem 2000 de ani....si ati fi spus ca nu exista Zues....probabil ca erati linsat....deci ideea este...nu in ce credem ci ce facem......sa faci bine,sa respecti pe celalat...in numele lui D-zeu multe crime au fost facute.....poate ca peste 1000 de ani alta o sa fie credinta..poate ca nu o sa mai fie D-zeu,ci alt nume.conteaza ce faci...si atat...crezi ca dc esti religios,,,scapi de moarte?hai sa fim seriosi...nu cred ca D-zeu este atat de egoist(cine i se inchina traieste vesnic),si nu are nevoie de pupin....curisti....D-zeu nu este ceva antropologic...ci o metafora...D-zeu este in binele care il faci,in respectul pe care il ai,in iubirea pe care o arati la semeni...asta este D-zeu,Budha,etc

#50. MAI | 2009.11.01 | 15.34

IMPORTANT
decat intrebarea ta este: ce se intampla cu tine dupa moarte? N-ar fi bine sa iei legatura cu Dumnezeu de pe acum si sa vezi ce te asteapta DINCOLO? El iubeste oamenii si vrea sa-i ajute, dar DOAR pe cei care cred !!

'a a spus:
Cine l-a creat pe Dumnezeu..??
#49. PUTRED | 2009.11.01 | 15.31

sau nu
si asta s-a verificat ca trupul putrezeste dupa moarte. Dar multumita lui Dumnezeu, sufletul va trai vesnic. Iar acum intervine CREDINTA: doar sufletele celor ce cred vor fi salvate !!! Gandeste-te bine ce decizie iei: ai doar viata asta la dispozitie, dar nu stii cat dureaza!

'didi a spus:
n u sunt atee dar nici bisericoasa, ma intereseaza stiintific ce a fost in trecut. Biblia pt mine ste un fel de carte a povetelor pt formarea generatiilor si tine loc de constitutia unui popor.A fost scrisa de oameni pe cale orala si stim noi cum e cu zonele si raspandacii...Singurul "adevar" palpabil mi se pare descoperirea lui EinsteinE=mc2(la patrat adik) si conform acestei formule si testelorpe diferite nuclee si nu numai s-a descoperit ca masa poate deveni energie pura si energia poate deveni masa, asta in mare spus..iar de aici orice e posibil de la o simpla unda electromagnetica (lumina).Cred ca apoi lucrurile au evoluat conform teoriei lui darwin insa totul a pornit in biologie de la niste bacterii..iar aceste bacterii ca rezultat al proceselor fizico-chimice din atmosfera de la inceputul pamantului ( care si el s-a format in urma unei explozii din univers) ..Nu bat campii. tot ce am scris este 100% verificabil si da de gandit celor care cauta dovezi.
#48. anonim | 2009.11.01 | 15.27

...
dar tu stii pe ce lume traiesti????? Daca este adevaat ca dupa moarte vei sta inaintea lui Dumnezeu si El iti va cere socoteala pentru ORICE cuvant scos din gura, bun sau rau? Daca ESTE ADEVARAT ??? Si daca ai un accident si mori azi sau maine? Ce faci atunci? Ii spui lui Dumnezeu ca nu ai avut timp sa-ti pregatesti SPEAK-ul? Mi-e foarte mila de tine si de toti care gandesc asa ! Dumnezeu sa te ierte, ca nu stii ce faci!

'=)) a spus:
Fratele meu, esti mai rau ca noaptea! Eu n'am nimic cu voi, dar cel putin lasati-o in puii mei mai moale, nu bateti toba. Nu vedeti ca vorbiti ca niste roboti programati? Aveti creierele spalate. Habar n'aveti ce ati facut ieri, ati uitat deja, dar voi "stiti" ce a fost acum mii si mii de ani - adica o mare, cea mai mare farsa a istoriei - religia care pretinde ca stie ce a fost acum sute de milioane de ani. DA, in principiu religia invata DE BINE, desi unele din invataturile ei ignora firea umana si astfel sunt absurde. Dar ca sa crezi ca exista o "fiinta suprema care a creat totul"... tre' sa fii chiar ignorant si lipsit de orice logica elementara a gandirii. Lasa-ma cu Einstein si Darwin, Voltaire... ca nici unul din ei nu-i reper. Si poate ca spre batranete, cand "s-au dezis" - cum spui tu... poate ca au facut-o pentru ca la batranete te prostesti. Dar cel putin cat au fost in toate mintile au stiut pe ce lume traiesc.
#47. a | 2009.11.01 | 15.24


Cine l-a creat pe Dumnezeu..??

#46. Evreu smecher | 2009.11.01 | 15.17

sau crestin simplu dar adevarat
cine cunoaste Biblia stie ca Dumnezeu a ales evreii ca fiind POPORUL SAU. De aia religia lor este recunoscuta peste tot: Dumnezeu a hotarat asa. Si asta ar trebui sa fie o dovada ca EXISTA Dumnezeu: ce hotaraste El, asa se face. Cine are timp poate cerceta ca tot ce scrie in Biblie despre poporul Israel, fie in Vechiul, fie in Noul Testament, pana in ziua de azi s-a implinit exact: dar EXACT !!! Dumnezeu sa ii binecuvanteze pe toti care cred in El si care IL iubesc ! Mult HAR tuturor.

'io a spus:
nu ba, raiul a fost in Dacia......:) de ce numa everii sunt ;smecheri;cum de religia lor a fost acceptata peste tot?de fapt prin religie se manipuleaza cel mai bine nu?
#45. om | 2009.11.01 | 14.37


of mihai, tare limitate sunt caile tale! dar tu cu ce te ocupi? cand unul moare de foame , noi cei cu indoieli , ce facem? sau cand copii sunt violati , noi care intrebam: Dumnezeu ce face? , noi astia indoiti ce facem? dar vorba pica para malaiata in gura lu natafleata o cunosti? toti sunt liberi, chiar si cei rai, si asta ne arata ca toti trebuie sa , nteleaga ca indelunga rabdare a Lui Dumnezeu ne-ndeamna sa ne indreptam! deci nu mai intreba unde si ce face Dumnezeu cand noi nu luptam pt BINE! Cand unul slab nu mai poate cel puternic si musculos trebuie sa -l ajute , nu sa se dea mare si doar sa judece!

#44. Prin credinta | 2009.11.01 | 14.29

continuare 2
Primul meu instinct a fost sa vad cine este Mrs Ellen van Wolde! Am "google" numele ei si am aflat printre altele ca am mai avut pareri controversate, combatute de alti oameni de stiinta! Hmmm, deci, se poate ca profesoara sa nu stie tot? Se poate ca profesoara sa fie gresita? Tot prin credinta putem sa spunem ca are dreptate ca stie ce spune! Dar asta tot prin credinta! Cred ca daca am vrea intradevar sa cercetam sa vedem care drum este corect, care este logic, nu cred ca ar trebui sa aruncam ceva de la inceput ca fiind gresit! Logica ne indeamna sa verificam toate ipotezele, nu-i asa? Deci, tot prin credinta voi cauta sa inteleg mai multe... fara a jigni pe altii care nu gandesc ca mine!

#43. io | 2009.11.01 | 14.23

raiul
nu ba, raiul a fost in Dacia......:) de ce numa everii sunt ;smecheri;cum de religia lor a fost acceptata peste tot?de fapt prin religie se manipuleaza cel mai bine nu?

#42. prin credinta | 2009.11.01 | 14.21

Continuare
deci daca vrei sa-L cunosti pe Dumnezeu, in mod personal, o poti faci asa cum milioane au facut-o inaintea ta si, de ce nu, o vor face dupa tine! Da, sunt multe intrebari la care, deocamdata nu avem raspunsul complet, sau nu pricepem raspunsul, dar pana la urma totul se rezuma la ce aleg sa cred! De ce ne este frica sa-L recunoastem pe Dumnezeu? De ce este asa de usor sa acceptam "dovezile" stiintei? Fiecare, cred ca putem sa raspundem la aceste intrebari fara a jigni pe cei care au ales, tot prin credinta, ceva deosebit de noi!

#41. Prin Credinta | 2009.11.01 | 14.14

Mr.
Ma bucur ca vad comentarii cu bun simt fara insulte ( cu mici exceptii). Ce este interesant, e faptul ca noi, prin crredinte acceptam anumite ipoteze si respingem altele. "Prin credinta pricepem ca lumea a fost facuta din nimic".... spune un alt text Biblic. " Si fara credinta nu putem".... intelege multe lucruri. Acum tot prin credinta putem accepta dovezile stiintifice, sau asa zisele dovezi stiintifice. Intrebarea care mi-am pus-o eu este cine imi ofera teoria sau dovezile respective. Daca un prieten imi spune ceva totdeauna il voi "crede" mai repede dacat daca mi-ar spune un trecator de pe strada. Deci sunt cele doua mari surse de informatii: Biblia si Stiinta. Ce aleg sa cred? Ce alegi tu sa crezi? Daca vrei sa fii sincer cu tine insuti si cu Dumnezeu poti afla raspunsul! Daca vrei numai sa batjocoresti, nu te astepta ca sa afli ceva. Daca cu sinceritate iti pui increderea in stiinta vreau sa-ti spun ca vei fi dezamagit, daca vrei sa-lL cunosti pe ELO

Adauga comentariu
Nume:*
Titlu:*
Comentariu:*
Ion Croitoru s-a bătut cu Hulk Hogan!
Născut din părinţi români, acum 44 de ani, în Hamilton, Canada, Ion Croitoru a ajuns singurul român care şi-a măsurat forţele în faimoasele şi spectaculoasele lupte din wrestlingul american. S-a bătut, în galele organizate de cea mai importantă [...]
Românul bătut în conflictul româno-maghiar din 1990 trăieşte cu 1.000 de lei pe lună
Acum 20 de ani, in 20 martie 1990, viaţa lui Mihăilă Cofar, ajuns acum la 62 de ani, ţăran roman din Ibăneşti, Mureş, se schimba dramatic. In mijlocul conflictului din Targu-Mureş, in Piaţa Trandafirilor, era bătut cu sălbăticie, aproape pană la moarte, de un grup de [...]
I s-au oferit 25.000.000 € pentru Roboscan...şi a refuzat
Mircea Tudor a luat Marele Premiu la Salonul de Inventică de la Geneva, anul trecut, cu sistemul pe care l-a creatAnul trecut, la Salonul Internaţional de Inventică de la Geneva, Elveţia, cel mai prestigios eveniment de acest gen din lume, Romania obţinea Marele Premiu prin firma MB [...]
Află părerea milionarilor despre românul care a încasat 23.600.000 € într-un an
Un bucureştean a uimit pe toată lumea pentru că a reuşit să câştige, în 2008, în afara contractului de muncă, 23,6 milioane de euro. Suma a intrat în buzunarele norocosului sub formă de drepturi de proprietate intelectuală, ceea ce înseamnă că [...]
Pastorul condamnat la 175 de ani de închisoare are părinţi români
Pastorul Tony Alamo, condamnat la 175 de ani de inchisoare pentru relaţii sexuale şi căsătorii cu fetiţe de 8, 9 şi 10 ani, are rădăcini adanci in ţara noastrăIn luna noiembrie 2009, un pastor american, Tony Alamo (75 de ani), era condamnat la 175 de ani de închisoare. [...]

Video / Un TIR târăşte un Mercedes sute de metri
Video / Un TIR târăşte un Mercedes sute de metri
Oboseala la volan poate avea efecte devastatoare. Astfel s-a [...]
Video / O dădacă loveşte în cap un bebeluş de 11 luni
Video / O dădacă loveşte în cap un bebeluş de 11 luni
Aveţi mare grijă pe mâna cui vă lăsaţi copilul atunci când [...]
Ce ştii despre vestitorii primăverii?
Ce ştii despre vestitorii primăverii?
Ştiai că există 5.000 de specii de gărgăriţe şi că unele sunt [...]
Ele ne-au luat păpuşile Nadia
Ele ne-au luat păpuşile Nadia
Păpuşa “Nadia” face furori printre micuţe. Imediat după ce am [...]
Adevăr sau provocare?
Adevăr sau provocare?
Te-ai săturat să îţi petreci weekendurile uitându-te la tv sau [...]
OFERTE RECOMANDATE
Mihaela Ion e din Snagov şi a fost declarată de ziarul Libertatea cea mai sexy fată a săptămânii. Ea a câştigat [...]


ziare