Diete

Fructele consumate în exces îngraşă

9 Martie 2010, ora 22:41 
Mareste fontul| Trimite pe facebookr| Trimite pe twitter| Trimite pe yahoo messenger| Trimite pagina unui prieten| Printeaza pagina

Foto simbol / arhiva NorthfotoExcesul de fructe poate fi o cauză a apariţiei obezităţii, cei care încearcă să consume cât mai multe fructe, considerând că se hrănesc sănătos, fiind apoi surprinşi de kilogramele acumulate, potrivit specialiştilor britanici citaţi de cotidianul Daily Mail.

Cei mai mulţi oameni cred că fructele nu pot fi decât benefice pentru sănătate, aşa că unii fac chiar un efort pentru a îşi spori consumul de fructe, având mereu un măr în geantă şi optând pentru salată de fructe la desert.

Dar se pare că unii oameni chiar mănâncă prea multe fructe, ceea ce le provoacă probleme de sănătate, precum obezitate şi degradare a dinţilor. Fructele au un conţinut bogat de vitamine, fibre şi antioxidanţi, care protejează organismul de boli, recomandarea fiind de a consuma cinci porţii de fructe şi legume proaspete pe zi - trei de legume şi două de fructe.

Totodată, fructele conţin şi ele calorii ca orice alte alimente, iar caloriile din fructe pot provoca îngrăşarea în aceeaşi măsură ca cele din ciocolată, spune doctorul Carel Le Roux, consultant pe probleme de metabolism la Imperial College London.

Voteaza articolul:
Calificativ (din 3 voturi):
Articol citit de:
4291
Mareste fontul| Trimite pe facebookr| Trimite pe twitter| Trimite pe yahoo messenger| Trimite pagina unui prieten| Printeaza pagina
Comentarii (1)
#1. AllenB | 2010.03.10 | 00.04

Carbohidrati
Fructele contin carbohidrati simpli. Carbohidratii in exces sunt depozitati sub forma de grasimi printr-un proces metabolic la care participa un hormon important, insulina.

Adauga comentariu
Nume:*
Titlu:*
Comentariu:*
Sucul de sfeclă, tratament eficient împotriva bolilor de inimă
Proprietăţile medicinale ale sucului de sfeclă au fost puse în evidenţă de cercetători de la Institutul William Harvey din Londra şi de la Universitatea din Exeter, aceştia precizând că este la fel de eficient ca şi pastilele de inimă.Un sfert de litru de suc de [...]
Află ce trebuie să mănânci pentru a influenţa sexul copilului
Multe femei îşi doresc un copil dar să fie neapărat fetiţă sau băţeiel, nu vor pur şi simpul să devină mame. Din păcate, nu întotdeauna reuşesc să aibă ceea ce vor. Acum, cercetătorii de la Universitatea Maastricht din Olanda au descoperit mâncăruri care [...]
Ce grăsimi putem folosi în alimentaţia copilului?
Alimentaţia copilului trebuie să conţină obligatoriu grăsimi. Ele sunt esentiale pentru dezvoltarea lui fizică, dar mai ales pentru dezvoltarea psihică pentru că creierul este format aproape în intregime din grăsime şi atunci alimentaţia copilului trebuie să conţină [...]
Vrei să slăbeşti? Mănâncă pe întuneric!
Atunci când nu privim mâncarea nu ştim exact ce cantitate avem în farfurie şi nici aceea pe care o înghiţim. Pentru a stabili cât de mare sau de mică e o porţie de mâncare trebuie neapărat să o vedem. Mai mulţi psihologi şi nutriţionişti [...]
Obezitatea creşte riscul unei naşteri premature
Obezitatea creşte riscul unei naşteri premature, aşa că femeile care au probleme cu greutatea sunt sfătuite să slăbească înainate de a rămâne însărcinate. Femeile supraponderale prezintă o probabilitate de până la 30 la sută mai mare de a naşte [...]

Află ce trebuie să mănânci pentru a influenţa sexul copilului
Află ce trebuie să mănânci pentru a influenţa sexul copilului
Multe femei îşi doresc un copil dar să fie neapărat fetiţă sau [...]
Vrei să slăbeşti? Mănâncă pe întuneric!
Vrei să slăbeşti? Mănâncă pe întuneric!
Atunci când nu privim mâncarea nu ştim exact ce cantitate avem [...]
Emilia Niţu este din Bucureşti, are 23 de ani şi dimensiuni de manechin: 90/62/90, la 1,73 m înălţime şi 50 de [...]


ziare