Click Here

În anul 2015 vom avea 2.000.000 de maidanezi în Bucureşti

3 Iulie 2009 
Mareste fontul| Trimite pe yahoo messenger| Trimite pagina unui prieten| Printeaza pagina

Din anul 2015, bucureştenii nu vor mai putea ieşi pe stradă. Şi nu din cauza crizei, ci a numărului mare de câini fără stăpân. În prezent, în Capitală se nasc zilnic aproximativ 100 de maidanezi. Numărul lor total este acum de 30.000. Dacă nu se iau măsuri pentru stoparea înmulţirii lor, peste şase ani pe străzi vor fi 2.000.000 de maidanezi.

Câinii au început să se înmulţească din nou în Bucureşti, începând cu 2005. foto: EVZ

Dacă în anii 1990 problema maidanezilor era deja exasperantă în Bucureşti, între 2000 şi 2005 numărul lor a fost redus drastic prin eutanasiere sau castrare. În ultimii doi ani, numărul câinilor fără stăpân a început să crească iar.

Majoritatea provin din curţile oamenilor

Drept urmare, peste 30.000 de maidanezi sunt acum pe străzi. Ei provin în special din curţile oamenilor şi, în general, din gospodăriile posesorilor de animale care îi lasă să se înmulţească, dar nu mai vor să aibă grijă de pui. Aşa că îi abandonează pe terenuri virane sau în pieţe. “Cam 100 de câini fără stăpân se nasc pe zi în Bucureşti. Jumătate din cei 30.000, câţi sunt acum, fată opt pui pe an.

Aceştia vor face la rândul lor căţei”, ne-a spus Marcela Lungu, preşedintele Asociaţiei Cuţu-Cuţu. Curioşi, am făcut calculul pentru a vedea ce se poate întâmpla dacă nu se iau măsuri în privinţa maidanezilor.

Dacă din 30.000 de câini rezultă 100 de pui pe zi, înseamnă că în 2010 vom avea un număr dublu de maidanezi pe străzile Capitalei. Calculând an după an, a rezultat că în 2015 vom avea în Bucureşti 2.000.000 de câini vagabonzi. Trist...

Marcela Lungu, preşedintele Asociaţiei Cuţu-Cuţu, speră să impună sterilizarea obligatorie a câinilor din Bucureşti, indiferent dacă au stăpân sau nu. foto: Gabriel Miron

Ce este de făcut?

“Trebuie să se dea o hotărâre de consiliu prin care posesorii de animale să fie obligaţi să le castreze. Altfel, nu vom putea stăpâni înmulţirea câinilor fără stăpân. În străinătate, această metodă a dat rezultate. Sperăm ca, din toamnă, Consiliul General al Municipiului Bucureşti să aprobe proiectul sterilizării”, ne-a spus Marcela Lungu, preşedintele Asociaţiei Cuţu-Cuţu.

Voteaza articolul:
Calificativ (din 15 voturi):
Articol citit de:
7169
Mareste fontul| Trimite pe yahoo messenger| Trimite pagina unui prieten| Printeaza pagina
Comentarii (155)
#155. Speriata | 2009.08.14 | 22.44

Asta este o problema!
Ceva ar trebui facut,ca nu este bine sa bantuie pe strazi haite intregi de maidanezi.Pur si simplu mi-e frica sa merg singura in anumite locuri din cauza lor.

#154. Claudia | 2009.08.05 | 10.15

fara caini pe strazi!
Cainii maidanezi sunt cu adevarat o problema. Nu sunt de acord cu exterminarea lor, dar nici lasati liberi pe strazi nu este o solutie, in primul rand pentru ca tine de civilizatie, fac mizerie, galagie insuportabila, starnesc panica printre copii si nu numai, pe langa blocuri este numai mancare aruncata de cei care cred ca asta este iubire pentru animale. In plus, spiritul de haita a inceput sa le dezvolte si alte instincte...cate cazuri de copii, femei si barbati mutilati de ei au fost pana acum si cati trebuie sa mai treaca prin asa ceva pentru a se putea lua totusi o decizie? Ca musca numai betivii si tiganii este o prostie si pana la urma si ei sunt oameni...si ce primeaza pana la urma: omul sau animalul? Ce ai alege: sa investesti mii de euro pentru niste animale sau pentru un tanar de 20 de ani care are leucemie...? Pentru carcotasi...trebuie sa spun clar ca sunt o iubitoare de animale!

#153. johnny b good | 2009.07.09 | 13.20

Hmm
Si vedeti care sunt adevaratele pericole pt Bucuresti!!!! Nu cainiii,ci infractorii,gastile de cartier,derbedeii. Aici ce mai spuneti,domnilor filozofi????

#152. johnny b good | 2009.07.09 | 13.11

Prostia e molipsitoare
Cainii nu ataca decat atunci cand sunt provocati,cand simt rautate sau multa prostie. Incercati,bai papagalilor,sa va desteptati,sau sa deveniti oameni de treaba. Daca sunteti perfecti,atunci de ce va plangeti?? Lasati bietele animale in pace,si vorbiti frumos,nu golaneste.!!!! Incercati sa prindeti putina inteligenta din carti,emisiuni bune,nu filme porno. Cine e om de treaba,linistit,niciodata nu va fi muscat de caini.Hai pa!!!

#151. MONA | 2009.07.07 | 16.22

DOMNILOR,
PE NOI AR TREBUI SA NE INTERESEZE CATI TIGANI VOR FI IN 2015, NU CATI MAIDANEZI! NICI O SUTA DE MAIDANEZI NU PREZINTA UN PERICOL SI UN FOCAR DE INFECTIE MAI MARE DECAT UN TIGAN. ASTA ESTE REALITATEA!

#150. . | 2009.07.07 | 11.44

asa e
intr-adevar cainii simt caracterul oamenilor...mai ales aia cu rabie...ii ataca doar pe violatori si pe tigani...propunerea cea mai buna ar fi ca fiecare grasa de 100kg care ii iubeste sa ia 2-3 si sa se f**a cu ei prin rotatie...si se vor castra ei singuri dupa aia ;)

#149. Carla | 2009.07.07 | 10.57

PTR. TINE SI TOTI CEI ASEMENEA
Toti iubitorii si crescatorii de animale, pot sa-ti confirme ca, cainii latra si sar la TIGANI si la PERSOANE IN STARE DE EBRIETATE. Ce intelegem noi de aici? Ca nici macar aceste biete patrupede nu suporta TIGANII SI BETIVII. Oricum, un lucru e sigur, eu n-am vazut vreun caine sa talhareasca sau sa violeze, activitati specifice categoriilor de mai sus, prin urmare daca este sa pomenin de eutanasiere....

'teo a spus:
nu o data mi s-a intamplat mergand pe strada acasa de la munca la orele 23 si sa fiu atacat de haite de comunitari in Titan. Seara nu se poate circula pe strazi...e legea junglei si haitele colcaie printre blocuri si la gurile de metrou...vinovate sunt si babetele iubitoare de javre care ii atrag la blocuri hranindu-i in mod regulat...
#148. MONA | 2009.07.07 | 09.53

PTR. ion ion
SINGURUL SENTIMENT CARE MA INCEARCA, ATUNCI CAND CITESC COMENTARII PRECUM AL TAU, ESTE SCARBA. INDIVIZI CA TINE NU AR TREBUI SA FIE LASATI SA INTRE INTR-O BISERICA. CE VINA AU BIETELE ANIMALE, PE CARE TOT INDIVIZI CA TINE, DUPA CE S-AU FOLOSIT DE ELE LE-AU OMORAT IN BATAIE, SAU I-AU ARUNCAT IN STRADA? SUNT CONVINSA CA AI FOST CRESCUT LA COADA VACII, SI INVATAT CA UN CAINE TREBUIE TINUT IN LANT, DUPA CE I SE RETEAZA COADA CU TOPORUL, PENTRU A FI RAU, SI I SE DA SA PRIMEASCA O BUCATA DE MAMALIGA, SI DE RESTUL SUTURI IN FUND, PENTRU A REALIZA CINE ESTE STAPANUL. NU STIU, CUM ITI PERMITI TU SA VORBESTI DE UN STAT MODERN? PERSONAL, DACA AS FI PUSA IN SITUATIA DE A ALEGE INTRE A EUTANASIA UN INDIVID CA TINE SI UN CAINE, FARA SA CLIPESC AS OPTA PENTRU PRIMA VARIANTA.

#147. Lupu | 2009.07.07 | 08.28


Esti prost rau,nene!Zi,cainii te musca numai daca ai un caracter urat?Ba,da bou mai esti!

'gica a spus:
Cainii nu ataca pe oricine. Mai bine si-ar analiza caraterul si si-ar revizui felul de a fi. Cu otrava nu face decat sa inrautateasca lucrurile. Un psihiatru ar fi mai potrivit pentru dansa decat hingherii pentru caini.
#146. gica | 2009.07.06 | 20.23

proasta de Danny nu s-a intrebat de ce sar cainii
Cainii nu ataca pe oricine. Mai bine si-ar analiza caraterul si si-ar revizui felul de a fi. Cu otrava nu face decat sa inrautateasca lucrurile. Un psihiatru ar fi mai potrivit pentru dansa decat hingherii pentru caini.

#145. gica | 2009.07.06 | 20.19

Ba, proasta de Marcela!
Cu legea asta ai sa ramai fara asociatia aia Cutu Cutu si fara felia de cozonac pe care o mananci acolo. Mai bine ai milita impotriva sterilizarii obligatorii a cainilor! Din cate stiu eu, prostia asta enorma nu se intampla decat intr-un singur loc in SUA, dar acolo e tara ciudatilor, care uneori pun mana pe putere si fac legile cum vor ei - nu sunt un exemplu de urmat!

#144. johnny b good | 2009.07.06 | 18.07

Nu mai prigoniti animalele.OPRITI PRIGOANA,TEROARE
Nu mai prigoniti animalele. Cine se crede destept cu adevarat,ia masuri inteligente,nu face gura mare si cere moartea cainilor. Daca sunteti asa buni si isteti,gasiti voi o cale destapta sa fie mai putini,sa nu muste,si NU PRIN OMORARE!!! Incercati sa aveti mai multa banatate in inimi.Apropo,un caine nu va musca Niciodata un om,care simte iubire,si traieste cu pacea in suflet.Fiti destepti si iubitori,nu ignoranti

#143. UN OM BATRAN | 2009.07.06 | 13.48

BUBULINO!
As incepe eutanasierea cu TINE!!! Alte solutii inteligente n-ar fi? Ori, poate capsorul tau gol de creier nu le percepe?

'INA BUBULINA a spus:
SINGURA SOLUTIE ESTE EUTANASIEREA TUTUROR CIINILOR MAIANEZI. TUTUROR.
#142. a | 2009.07.06 | 09.10

bravo
in sfarsit un comentariu inteligent! mai greu e cu cei care trebuie sa adopte legile

'Ioana a spus:
Asta e marea problema, oamenii care ii abandoneaza in strada. Astia merita niste amenzi usturatoare. Numai cu multa responsabilitate si constiinta putem rezolva problema. Cand romanul isi va da seama ca nu este numai problema iubitorilor de animale ci este problema tuturor, atunci se va schimba ceva. Oricum cred ca numai cu amenzi drastice si cu politia animalelor putem rezolva ceva. Sunt trista sa vad ce se intampla, sunt mare iubitorare de animale si partea mea mi-o fac, ba mai mult.
#141. a | 2009.07.06 | 09.07

prostie
femeie castreaza-i! sau unde te-ai nascut tu nu ai auzit de asta?daca ii castrai nu mai ajungeau 35

'Danny a spus:
Eu am fost muscat de maidanezi de prea multe ori, nu mai suport anitrabicul, iubesc animalele insa am ajuns sa cumpar otrava pt a eradica numarul mare din jurul blocului. Acum un an erau maxim 5 caini fara stapan acum o luna 35. Am iesit seara sa cumpar tigari de la magazinul din coltul blocului, nu am mai ajuns cum am iesit din scara au si sarit la mine noroc ca era usa deschisa si m-am retras in bloc repede. Oricum imi pare nespus de rau insa daca in maxim 2 luni primaria nu face nimic incep neutralizarea lor. Stiu ca or sa sufere dar nu vreau sa imi fie frica sa merg pe strada din cauza lor.
#140. a | 2009.07.06 | 09.04

prostie
femeie este vorba de cateii comunitari!citeste legea inainte de a face un comentariu! cei de rasa, inscrisi , exemplarele inregistrate la asociatia chinologica nu intra in discutie...

'ANITA a spus:
Isteato ! Stii de ce nu exista asa ceva ???pentru ca in strainatate NU EXISTA MAIDANEZI !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
#139. m | 2009.07.06 | 09.01

otrava
o sa ai ce sa manaci pe lumea cealalta!

'Danny a spus:
Toata lumea este promaidanezi dar cati dintre cei care se bat cu pumnul in piept au facut ceva pt ei, sa adopte un maidanez, cati dintre voi au luat in grija un caine comunitar. O mica parte asta este sigur, eu am un caine comunitar, l-am luat de pe strada si il tin la curte. Toti stiti doar sa faceti galagie, cand este vorba de ceva o parere contra, dar nici unul nu reactioneaza. Numai gura este de voi asa ca fie pui mana si faci ceva pt ei ,fie taci din gura si accepti consecintele. Am ajuns sa nu pot sa ies din bloc dupa ora 23.00 de frica lor, si nu imi pare normal asa ceva. Degeaba ii castram daca tot in libertate or sa umble. Fie sunt prinsi si dusi in adaposturile speciale, fie sunt adoptati ( dar nu in modul cum au fost ultima oara- toata lumea ia un caine si dupa ii da drumul pe strada), fie eutanasiati. Ce este asa de greu de gandit. In max. 2 luni daca primaria (urmare sesizarilor) nu face nimic incep sa ii otravesc haita de langa blocul meu. Scurt si la obiect.
#138. INA BUBULINA | 2009.07.06 | 08.21

CIINII MAIDANEZI
SINGURA SOLUTIE ESTE EUTANASIEREA TUTUROR CIINILOR MAIANEZI. TUTUROR.

#137. costoraru | 2009.07.05 | 13.46

in 2030
dupa statistica mea in anul 2030 noi o sa dominam in romania iar voi rumanii o sa slugiti la noi pentru o bucata de paine si mai multi pumni in gura

#136. Ramona | 2009.07.04 | 14.31

2.000.001
Poate 2.000.001 daca scapa cel din curtea mea sau poate chiar mai multi daca da iama prin vecini. intreabafarmacistul.ro

#135. dan matei | 2009.07.04 | 13.43

PT IUBITORII DE CAINI
eu va inteleg ca ii iubitzi ,dar luatzi in casa nu ii iubiti dimineata cand plecatzi la servici si el toata ziua terorizeaza copii.iar legat ca vin asociatzi din tarile europene sa ne spuna ce sa facem cu ei SINGURA SOLUTIE ar fii...sa ii ia in tarile lor si sa ii lase pe strazi acolo

#134. oana italia | 2009.07.04 | 12.25


in nordul italiei unde sunt eu nu exista caini pe strazi,daca vrei sa-ti iei un caine fara bani mergi la un adapost pt caini si ti-l da gratis,cu carnet de sanatate,microcipati si sterilizati, poate le dai o contributie pt ceilalti amarati care raman, pt cei care sunt prea batrani sau au nevoie de ingrijiri speciale se dau in adoptie la distanta, cei care vor un caine la distanta ii viziteaza in programele de vizita si platesc o contributie lunara sau anuala, un caine poate fi adoptat de mai multe persoane asa ca contributiile sunt mai mari, in Romania asociatia "SAVE THE DOGS AND OTHER ANIMALS" o asociatie italiana a luat in gestiune adaposturile de la Calarasi,Cernavoda si Sighisoara, de la primarie dupa lungi incercari de lungul anilor si au pus pe situl lor care e si in lb romana, contributiile de care au nevoie,cu 10 euro pe luna mananca 20-30 de caini,pe langa faptul ca la declaratia de venituri poti da o parte din banii din impozite unei asociatii onlus ca aceasta.

#133. Ella | 2009.07.04 | 00.36

Omorati javrele care ne terorizeaza!
Pe langa excremente, par si paraziti, haitele imputite care bantuie prin toate locurile, ataca, musca, latra noapte si ne impiedica sa traim normal. Daca ar fi mai multi barbati adevarati ar lua arma in mana si le-ar da ce merita! lasati povestile cu mila crestina, de oamenii muscati si terorizati nu va e mila???

'vitelu a spus:
am dovedit deja vreo 30. sper sa mai am rabdare...
#132. Iryan | 2009.07.04 | 00.15

femeie psihopata
sa-i bagi in mm tu pe toti in casa...din cauza unor idioate ca tine avem maidanezi peste tot...eutanasierea e singura solutie, iubesc animalele dar alta solutie acum nu vad. apropo ar trebui arestati si cei care nu au facut sterilizarile la catele si au facut la caini idiotii dracu (Harbuz te simti?)....clinica ta e facuta pe banii nostri panarama ordinara.

'madam Buza a spus:
Datorita crizei financiare, a somajului in crestere si a foametei cumplite ca in 1907, orasenii saraci au inceput sa ucida maidanezi de foame, ii jupoaie, apoi carnea lor (pulpe, piept, organe) o prepara pentru mancare. Am citit ca tramosii nostrii romani asa procedau. Carnea de caine maidanez era apreciata si considerata un lux. Asa ca bagati maidanezii in casa ca sa nu fie rapiti noaptea de oameni flamanzi, satanisti (ii sacrifica pt ritualuri) sau de doctori medicinisti ori veterinari (pentru experiente chirurgicale).
#131. madam Buza | 2009.07.03 | 21.47

Salvati maidanezii
Datorita crizei financiare, a somajului in crestere si a foametei cumplite ca in 1907, orasenii saraci au inceput sa ucida maidanezi de foame, ii jupoaie, apoi carnea lor (pulpe, piept, organe) o prepara pentru mancare. Am citit ca tramosii nostrii romani asa procedau. Carnea de caine maidanez era apreciata si considerata un lux. Asa ca bagati maidanezii in casa ca sa nu fie rapiti noaptea de oameni flamanzi, satanisti (ii sacrifica pt ritualuri) sau de doctori medicinisti ori veterinari (pentru experiente chirurgicale).

#130. komisar | 2009.07.03 | 21.34

BABELE VINOVATE
BABELE SUNT DE VINA CA ELE PRIPASESC CAINII CU OASE SI MATZE DE LA MESE SI DUPA CA II ADEMENESC II PUN PE BIETII CANI SA LE SI FFOOTTAA CA LA ELE NU SE MAI DA NIMENI ASA CA INTAI HAI SA EUTANASIEM BABELE SI ASTFEL VOR DISPARE SI MAIDANEZII.

#129. ion ion | 2009.07.03 | 20.46

Iubirea crestina...
Cred ca e pacat sa consideram ca iubirea crestina se manifesta fata de caini...Sa nu aberam! Tocmai din dragoste crestina pentru SEMENII nostri, ar trebui sa avem localitatile fara "maidanezi", suntem un stat modern, ai dreptate, si nu sunt de acord sa ne transformam intr-o uriasa crescatorie de caini. Poate un referendum ar fi potrivit, personal nu sunt de acord sa contribui, prin Bugetul Statului, decat la eutanasierea acestor biete animale. NU sterilizari, Nu padocuri, NU "politia animnalelor"! Orice altceva, NUMAI FONDURI PRIVATE! (Adica terenuri, constructii, salarii ingrijitori, hrana si medicamente pentru animale, etc.). De ce "asociatii" cutu-cutu, p.i.s-p.i.s., sau cum si-or zice, vor ca statul sa plateasca?!

'vrajbba 66 a spus:
Ura nu duce nicaieri. Trebuie sa gasim solutii inteligente,nu violenta,nu moarte. O sterilizare,crearea de adaposturi,daca e. Sau solutii crestine,dar nu sa lovim bietele fiinte!!!! Fiti umani,si lasati tendintele agresive. Nu injurati,incercati sa priviti viata cu ochi deschisi. Sa iubim cainii,sunt prietenii oamenilor. Lasati vrajeala ieftina,cu agresivitatea voastra
#128. vitelu | 2009.07.03 | 20.31


am dovedit deja vreo 30. sper sa mai am rabdare...

'Mielu a spus:
Subscriu!Eu deja am trecut la actiune!
#127. Eddy | 2009.07.03 | 20.11

Opa!
cand eram mic erau numai caini pe stada.. acum se intorc... trist fratilor. Parca vad acum la stiri "copil mancat de caini"

#126. Un om cu suflet | 2009.07.03 | 19.51

Sunt pentru sterilizarea tuturor animalelor
Trebuie sa se aporbe legea pentru sterilizarea tuturor animalelor. Avem nevoie de adaposturi moderne cu totate utilitatile asa cum sunt in tarile dezvoltate, pentru a aduna toate animalele in vederea sterilizarii si apoi incercarii de a-i da spre adoptie. Nu lasati animalele pe strazi nemancate, neocrotite, nemonitorizati pana la urma. Suntem intr-un stat modern, secolul XXI, nu-i asa?

#125. sandu l | 2009.07.03 | 19.22


odata si odata ,trebuie facuta o CURATENIE. Si apoi castrati toti care mai sint,asa ii impiedici sa se mai inmulteasca. Primul val va fi sacrificat,imi pare rau,dar daca nu-i adopta nimeni,din mila, atunci e riscul prea mare sa-i lasi liberi in strada si sa atace lumea. Si nici tinutzi in adaposturi,feritzi de lume,nu e viatza. Deci, astia saracii trebuie sacrificatzi. Sorry,judecati la rece. Cui ii plac ciinii, sa-i adopte si sa-i salveze. Se dau toti milosi,dar nimanui nu-i trebuie cotarlele alea. Deci hotariti-va ce faceti. Ori e alba,ori e neagra

#124. im | 2009.07.03 | 18.25

trebuie sa-i rugam sa ne lase sa circulam prin ora
trebuie sa-i rugam sa ne lase sa circulam prin oras. Oare o sa ne lase?...

#123. Danny | 2009.07.03 | 18.04

ce gluma
Exact am ramas in problema cainilor acum, restul merge asa de bine in Romania. De ce sa bagam banii in maidanezi cand sunt atatia orfani pe strada care nu au ce manca, ei nu conteaza acum tre sa avem mila de maidanezi. Ce este mai important un caine sau un copil abandonat? In loc sa contruim adaposturi pt javre mai bine construim un adapost pt batrani sau un orfelinat. Cine vrea un caine sa il adopte restul la clei de oase, nu avem fondurile suficiente pt asa ceva, Romania are nevoie de alte proiecte si nu de maidanezi.

'vrajbba 66 a spus:
Satanochio,iubirea crestina e cel mai pretios lucru. Iubiti cainii,nu ii persecutati
#122. sattanochio | 2009.07.03 | 17.59


vorbeste cu mana !

'vrajbba 66 a spus:
Satanochio,iubirea crestina e cel mai pretios lucru. Iubiti cainii,nu ii persecutati
#121. vrajbba 66 | 2009.07.03 | 17.57

Iubirea crestina e adevarul
Satanochio,iubirea crestina e cel mai pretios lucru. Iubiti cainii,nu ii persecutati

#120. satanochio | 2009.07.03 | 17.54


terminati ba cu prostiile astea crestine !

'vrajbba 66 a spus:
Ura nu duce nicaieri. Trebuie sa gasim solutii inteligente,nu violenta,nu moarte. O sterilizare,crearea de adaposturi,daca e. Sau solutii crestine,dar nu sa lovim bietele fiinte!!!! Fiti umani,si lasati tendintele agresive. Nu injurati,incercati sa priviti viata cu ochi deschisi. Sa iubim cainii,sunt prietenii oamenilor. Lasati vrajeala ieftina,cu agresivitatea voastra
#119. vrajbba 66 | 2009.07.03 | 17.51

Iubiti cainii,fiti oameni,fiti crestini!!!!
Ura nu duce nicaieri. Trebuie sa gasim solutii inteligente,nu violenta,nu moarte. O sterilizare,crearea de adaposturi,daca e. Sau solutii crestine,dar nu sa lovim bietele fiinte!!!! Fiti umani,si lasati tendintele agresive. Nu injurati,incercati sa priviti viata cu ochi deschisi. Sa iubim cainii,sunt prietenii oamenilor. Lasati vrajeala ieftina,cu agresivitatea voastra

#118. red dog | 2009.07.03 | 17.44


bine zis maestre !

'Doggy Dog a spus:
Cainii sunt si ei fiinte,daca unul a muscat,nu ii bagati pe toti in aceeasi oala. Daca un om a omorat,nu toti oamenii sunt criminali!! Incetati cu ura asta,e pacat. Incercati sa iubiti mai mult,si deschideti-va inimile. Cainii sunt si ei fiinte vii. Nu raspundeti cu ura si violenta,cei care va considerati oameni. Cei care sunteti inteligenti. Ura si injuraturile sunt semn de salbaticie,de incultura,de ignoranta
#117. Doggy Dog | 2009.07.03 | 17.41

Nu fiti dominati de ura!!!
Cainii sunt si ei fiinte,daca unul a muscat,nu ii bagati pe toti in aceeasi oala. Daca un om a omorat,nu toti oamenii sunt criminali!! Incetati cu ura asta,e pacat. Incercati sa iubiti mai mult,si deschideti-va inimile. Cainii sunt si ei fiinte vii. Nu raspundeti cu ura si violenta,cei care va considerati oameni. Cei care sunteti inteligenti. Ura si injuraturile sunt semn de salbaticie,de incultura,de ignoranta

#116. Me | 2009.07.03 | 17.37

Gogule, problem??
Problema ta care e?? Din toate comentariile te-ai gasit sa te iei tocmai de al meu... bai frate, cati isteti in tara asta...

'TU UNDE TRAIESTI CIUMETE ? a spus:
N-ai contact cu realitatea !!!!Ai picat de pe Marte ????Sunt haite care ataca printre blocuri,intr-o zi am deschis usa de la masina ca sa intre o femeie in varsta ,atacata de o haita.Unde traiti voi nu stiti ce se intampla!?Bruneta are dreptate,asumati-va responsabilitatea si luati-i voi acasa ,nu latrati pe aici ca turbatii.
#115. Danny | 2009.07.03 | 17.26

pro si contra
Toata lumea este promaidanezi dar cati dintre cei care se bat cu pumnul in piept au facut ceva pt ei, sa adopte un maidanez, cati dintre voi au luat in grija un caine comunitar. O mica parte asta este sigur, eu am un caine comunitar, l-am luat de pe strada si il tin la curte. Toti stiti doar sa faceti galagie, cand este vorba de ceva o parere contra, dar nici unul nu reactioneaza. Numai gura este de voi asa ca fie pui mana si faci ceva pt ei ,fie taci din gura si accepti consecintele. Am ajuns sa nu pot sa ies din bloc dupa ora 23.00 de frica lor, si nu imi pare normal asa ceva. Degeaba ii castram daca tot in libertate or sa umble. Fie sunt prinsi si dusi in adaposturile speciale, fie sunt adoptati ( dar nu in modul cum au fost ultima oara- toata lumea ia un caine si dupa ii da drumul pe strada), fie eutanasiati. Ce este asa de greu de gandit. In max. 2 luni daca primaria (urmare sesizarilor) nu face nimic incep sa ii otravesc haita de langa blocul meu. Scurt si la obiect.

#114. red dog | 2009.07.03 | 17.06


sa-i lase sa se inmulteasca in pace ! asa e voia Domnului !

#113. teo | 2009.07.03 | 16.42

moarte cainilor vagabonzi
nu o data mi s-a intamplat mergand pe strada acasa de la munca la orele 23 si sa fiu atacat de haite de comunitari in Titan. Seara nu se poate circula pe strazi...e legea junglei si haitele colcaie printre blocuri si la gurile de metrou...vinovate sunt si babetele iubitoare de javre care ii atrag la blocuri hranindu-i in mod regulat...

#112. kalu | 2009.07.03 | 16.20


sa iti tragem la M*U*I*E tie toti cei care suntem anti-cainii vagabonzi

'sa te phoot in guritza ta de aur a spus:
ai trecut la actiune...? sa ne introducem toti penisurile in cavitatea ta bucala ....ghertzoiash plesnit ( impreuna cu catzeii, bineinteles )
#111. Un independent | 2009.07.03 | 16.14

Iubitor de animale = Bull shit!
O sa vina dracul sa vada javrele din Bucuresti! Youa are stupid! Turisti vin la Paris sa vada orasul, nu javrele lui! Banuiesc ca sunteti un iubitor de animale. Cite animale platesc cu viata ca sa ingrase aceste javre! Te-ai intrebat?

'Briji Bardo a spus:
Bonjur este un situasion normal la fel ca in tut le capital europen. Si la Paris sont 5 milions de ciini vagabonts care constituent un atracsion turistic. Le turist vin la Paris spesial ca sa vede ciini bagabonts. Sa traiti bian!
#110. Un Cetatean | 2009.07.03 | 16.09

Hingherii!
Am fost muscat pe strada de un maidanez fara nici un motiv clar. Eu am ciine acasa, dar trebuie trebuie terminat cu acesta plaga! Un USA daca este prins un ciine pe strada este tinut la un selter si daca timp de citeva saptamini nimeni nu-l revendica sau in infiaza, este distrus! Face sens!

#109. Briji Bardo | 2009.07.03 | 15.55

se normal
Bonjur este un situasion normal la fel ca in tut le capital europen. Si la Paris sont 5 milions de ciini vagabonts care constituent un atracsion turistic. Le turist vin la Paris spesial ca sa vede ciini bagabonts. Sa traiti bian!

#108. da | 2009.07.03 | 15.50

la mai multi
Sai ia cei de la "protectia animalelor " acasa,ca doar ai iubesc!Nu?Sau, intai sa vina ceva sponsorizari?In parcul din Caracal(ca doar nu degeaba este "orasul minunilor")animalele traiesc in conditii groaznice

#107. JJJ | 2009.07.03 | 15.12


IUBITI SI CAINII BAGABONTI!..CAINII SUNT MULT MAI DOMNI DECAT MAJORITATEA OAMENILOR DIN LUME...AR TREBUI SA VB. MAI MULT DE TIGANII DIN ROMANIA CARE NE BAT COPIII IN SCOLI SI-I FURA.TIGANII TREBUIESC FACUTI SAPUN.

'funky baron a spus:
daca sunt exremente pe strazi...mananca-le.....ciocanarule! :))))
#106. TU UNDE TRAIESTI CIUMETE ? | 2009.07.03 | 15.09


N-ai contact cu realitatea !!!!Ai picat de pe Marte ????Sunt haite care ataca printre blocuri,intr-o zi am deschis usa de la masina ca sa intre o femeie in varsta ,atacata de o haita.Unde traiti voi nu stiti ce se intampla!?Bruneta are dreptate,asumati-va responsabilitatea si luati-i voi acasa ,nu latrati pe aici ca turbatii.

'Me. a spus:
La naiba... decat sa fie lumea ingrozita sa "iese" in strada.... mai bine te-ai eutanasia, ca Romania e mai plina de analfabeti... decat de maidanezi..
Adauga comentariu
Nume:*
Titlu:*
Comentariu:*
Ultima prinţesă a Capitalei
La marginea Bucureştiului, departe de zarva urbei, pe malul lacului Fundeni, o frumoasă blondă îşi petrece timpul singură, exact ca într-o poveste, într-un castel rece de piatră. Dar nu-i o poveste tristă, ci una chiar fericită, iar eroina ei e Mariana Calfa, o [...]
Zăpada din Bucureşti ucide!
Conţine ingrijorător de mult plumb, reziduuri petroliere şi, in mod straniu, DDT - un pesticid interzis cu 20 de ani in urmăIn general, faptul că iarna ninge este o veste bună. Dar nu şi in Bucureşti! Ziarul Libertatea a dus la Institutul pentru Cercetări Alimentare (ICA) o [...]
Oprescu vrea să repare străzile cu soldaţii
Primarul general Sorin Oprescu şi-a spus, ieri, oful în legătură cu priorităţile Capitalei. El vrea să scoată soldaţii la asfaltat, vrea să înfiinţeze o poliţie veterinară a maidanezilor, să scoată, în aproximativ o lună, o hotărâre de consiliu pe [...]
La Băneasa se construieşte «hangarul barosanilor»
Construirea unui terminal VIP destinat deţinătorilor de avioane mici, de lux, a creat un scandal între Aeroportul Băneasa, SMURD şi Ministerul de Interne (MAI). Elicopterele care intervin de obicei în cazuri extreme vor rămâne la sol, pentru că la doar [...]
Au ieşit pe străzi cu bicicleta şi cu schiurile
Străzile Capitalei au devenit, peste noapte, adevărate pârtii de schi. Împătimiţii sporturilor de iarnă au profitat de zăpada din ultimele zile, şi-au luat echipamentul de schi şi au ieşit să se dea o tură pe trotuarele pline de zăpadă. “De ce să mai merg [...]

16 tineri intoxicaţi cu droguri legale, internaţi în ultimele 2 luni
16 tineri intoxicaţi cu droguri legale, internaţi în ultimele 2 luni
Şaisprezece adolescenţi intoxicaţi cu substanţe etnobotanice au fost [...]
S-a înfiinţat „Comandamentul Y" pentru gestionarea situaţiilor de urgenţă din Capitală
S-a înfiinţat „Comandamentul Y" pentru gestionarea situaţiilor de urgenţă din Capitală
Situaţiile de urgenţă din Bucureşti, cauzate de căderile de zăpadă şi [...]
Au ieşit pe străzi cu bicicleta şi cu schiurile
Au ieşit pe străzi cu bicicleta şi cu schiurile
Străzile Capitalei au devenit, peste noapte, adevărate pârtii de schi. [...]
Piedone închide şase creşe din sectorul 4
Piedone închide şase creşe din sectorul 4
Primarul sectorului 4, Cristian Popescu Piedone închide cele şase creşe [...]
Marile artere din Bucureşti vor fi închise la miezul nopţii
Marile artere din Bucureşti vor fi închise la miezul nopţii
Principalele artere din Capitală vor fi închise în această [...]
Oana Iuliana Hăncianu este o tânără de 22 de ani din Bucureşti, care se poate lăuda cu dimensiuni de invidiat: [...]

2.jpg


ziare