ISTERIA Black Friday, o FĂCĂTURĂ? Câți dintre românii interesați chiar au cumpărat produse la reduceri

07 decembrie 2012 12:04

În fiecare an, în ziua ce poartă numele de ”Vinerea Neagră” pare să se creeze o adevărată isterie. Aproape 70% dintre români par a fi interesați de campania promoţională Black Friday, însă numai 11% dintre aceştia au cumpărat cel puţin un produs de la retailerii care au avut reduceri.

Potrivit unui studiu realizat de compania de cercetare Daedalus Millward Brown 11,1% dintre românii care au aflat despre acest eveniment au cumpărat ceva în weekendul 23-25 noiembrie.

Dintre cei care au cumpărat, cei mai mulţi (44,4%) s-au folosit de reducerile de Black Friday pentru a-şi completa sau înlocui produsele electrocasnice din gospodărie. Pe locul doi şi trei în preferinţele românilor s-au plasat tot produse din electroIT: segmentul IT&C (în care au fost incluse laptopurile, telefoanele sau tabletele) cu 30% dintre achiziţii, respectiv electronicele (televizoare, aparatură foto-video etc.) cu 24,3% dintre cumpărături.
Topul magazinelor preferate cu acea ocazie de către români este condus de eMag (21,1%), urmat de Flanco (18,4%) şi Altex/Mediagalaxy (12,3%). Clasamentul este completat de Domo (9,4%), Carrefour (8,6%), Metro (2,8%), evomag.ro (2,2%), PCGarage.ro (1,6%), Kaufland (1%), Azerty.ro, Clickshop.ro, Cel.ro (0,6%).
Studiul Daedalus Millward Brown a fost realizat pe un eşantion reprezentativ de 2.000 de repondenţi din mediul urban şi rural, cu vârste cuprinse între 18 şi 50 de ani.
 
 

Citește ultimele ȘTIRI pe Libertatea.ro