Cele mai eficiente exerciții pentru abdomen cu Anca Bucur

Data: 14 Iun. 2017

Aproape fără excepție, cei care își doresc să slăbească se concentrează cel mai mult asupra abdomenului – zona unde se văd foarte ușor kilogramele în plus. Din fericire, este și o zonă care ”răspunde” foarte bine la schimbările din stilul de viață.

Pe lângă o dietă sănătoasă, este nevoie și de exerciții bine alese pentru a avea un abdomen plat, așa cum ne dorim cu toții. Iar cea mai potrivită persoană pentru a ne recomanda exercițiile potrivite este Anca Bucur, de patru ori World Fitness Champion și antrenor de fitness.

Urmărește clipul video de mai sus pentru a vedea ce exerciții recomandă  Anca și cum se execută ele corect!

Ce alimente contribuie la arderea grăsimilor de pe abdomen

Nu uita că un abdomen plat necesită și o alimentație sănătoasă. Pentru rezultatele cele mai bune, încearcă să incluzi în alimentația ta următoarele:

  • Bogate în antioxidanți, produsele din soia au și avantajul că îți oferă proteinele necesare pentru a-ți dezvolta masa musculară. În plus, conțin și fibre, care contribuie la buna funcționare a sistemului digestiv, prevenind constipația – astfel reduci riscul de balonare, deci abdomenul tău va părea mai plat.

Recomandarea noastra – Boabele de soia prăjite Herbalife.

  • Și ele bogate în fibre, legumele mențin un tranzit intestinal regulat, dar au și avantajul unui conținut foarte scăzut de calorii. Poți mânca pe săturate, fără să-ți faci griji că îți vei pune în pericol dieta.

Recomandarea noastră – O salată colorată cu boabe de soia.

  • Unul din cele mai sănătoase fructe, avocado este supranumit ”untul naturii”. Conține în cantități mari acizi grași mono-nesaturați care contribuie semnificativ la arderea depozitelor de grăsime, în special în zona abdomenului.

Recomandarea noastră – Rețeta de ouă cu pastă de avocado.