Cele mai eficiente exerciții pentru picioare ferme

Data: 10 Apr. 2017

Urmărește clipul de mai sus pentru a vedea ce exerciții recomandă Diana pentru picioare şi coapse, apoi află ce poți face ca să arzi cât mai multe calorii.

Ce femeie nu și-ar dori picioare suple cu mușchii coaspelor cât mai fermi? Partea interioară a coapselor se numără  printre zonele pe care dorim să punem mai  mult accent atunci când facem sport. Diana Stejereanu, antrenorul nostru de fitness, a pregătit trei exerciții foarte eficiente pe care le poți face indiferent de nivelul tău de pregătire.

Unul din avantajele acestor mișcări este acela că solicită intens mușchii coapselor și, în același timp, ridică pulsul suficient de mult încât să fie considerate drept o activitate cardio. Îmbinând exercițiile de forță cu cele cardio, rezultatele sunt mai eficiente.

Recomandarea noastră: Fă exercițiile dimineața, când corpul tău este odihnit și poți lucra la intensitate maximă.

Ce poți face ca să arzi mai multe calorii prin sport

  1. Nu uita să-ți faci timp pentru un antrenament de rezistență cel puțin o dată pe săptămână. În funcție de forma fizică în care te afli, poți opta pentru alergare, mers pe bicicletă sau mers pe jos în ritm rapid. Important este ca antrenamentul să fie lung și intensitatea suficient de mare ca să-ți ridice pulsul. În aceste condiții, corpul tău va fi forțat să folosească depozitele de grăsime ca sursă de energie.
  2. Încearcă antrenamentele de tip interval cel puțin de două ori pe săptămână. Acestea presupun alternarea câtorva minute de efort intens cu alte câteva minute de odihnă. De exemplu, poți alterna un minut de alergare la viteză maximă cu patru minute de mers pe jos în ritm mediu. Acest tip de antrenament forțează corpul să ardă grăsime pentru a se reface. Fă exercițiile dimineața și vei arde calorii toată ziua.
  3. Fă-ți timp și pentru antrenamente de forță. Acestea contribuie la creșterea masei musculare, iar mușchii consumă mai multă energie decât depozitele de grăsime, chiar și în stare de repaos.