11 Sep. 2018 11:40

(P) Strategii eficiente de promovare

Distribuie

Una dintre componentele esențiale care asigură succesul unei afaceri este promovarea. Strategia unei promovări eficiente ține și de o comunicare benefică și de o imagine cât mai bună creată de-a lungul timpului. Materialele promoționale sunt elementele care pot face cunoscut brandul într-un mod clar, non-agresiv. Vorbim despre reclame tradiționale, formele clasice de promovare printre care, reclamele stradale, presă, mass-media, flyere. Iată câteva strategii eficiente, care te vor ajuta să îți crești notorietatea afacerii.

Strategii de promovare

Reclame. Fie că vorbim despre cele la tv, la radio sau în presa scrisă, reclamele reprezintă una dintre metodele tradiționale de promovare. Afișele stradale sau reclamele plasate în diverse locuri precum restaurante, mijloace de transport în comun, zone cu un trafic intens, sunt vizibile cel mai ușor și sunt potrivite pentru orice tip de public, consumatori cu o vârstă medie sau înaintată.

Materiale personalizate. Printul pe diferite materiale îți oferă posibilitatea să îți promovezi serviciile instant, adresându-te în mod direct publicului. Scopul personalizării este acela de a te diferenția de concurență și de a-ți atrage de partea ta mult mai ușor vizibilitatea clienților. Un serviciu de printare pe materiale textile de la HeadPrint este unul realizat la cea mai înaltă rezoluție, indiferent de tipul materialului textil. Există posibilitatea și de a aplica diferite inserții sau de a imprima orice text, imagine sau logo. Materialele personalizate sunt folosite cel mai des în locurile special amenajate precum, expoziții, târguri, concerte, festivaluri.

Social media. În prezent, rețelele de socializare au devenit platformele ideale de promovare. Internetul este ușor accesibil oricui, fapt pentru care anunțurile pot ajunge foarte ușor în fața publicului. Instagram sau Facebook, ambele sunt o soluție avantajoasă de promovare, mai ales că nu sunt nici costisitoare din punct de vedere financiar. Anunțurile pot fi promovate în grupuri speciale de vânzări ori îți poți crea propria pagină a brand-ului. Pentru promovare este important să îți faci un profil public și să folosești cuvintele cheie care să te ajute să fii găsit mai ușor.

Creează-ți propriul mesaj. Brand-ul și produsele pe care le promovezi trebuie să te reprezinte, iar pentru a fi cât mai ușor diferențiat, poți alege un mesaj cu care oamenii să te asocieze. O carte de vizită aparte sau un cadou pe care să îl oferi clienților pentru a lăsa impresia unei afaceri responsabile și de încredere.

Nu uita să îți faci un plan după care să te ghidezi. Promovarea imaginii are nevoie în primul rând de o strategie e promovare a imaginii și ulterior o strategie prin care să te extinzi. Planul trebuie conceput dintr-o strategie de informare, de stimulare a cererii, de diferențiere a ofertei față de concurență și de stabilirea vânzărilor. Acest plan te va ajuta să ai activitatea sub control pe o perioadă îndelungată de timp, strategia fiind concentrată spre un segment principal din piață.

Urmareste cel mai nou VIDEO incarcat pe libertatea.ro
Cum a luat foc apa din fântânile arteziene inaugurate în Piaţa Unirii
Loading...
Comentarii