26 Apr. 2018 08:41

Sistem de evacuare care reduce emisiile de gaze, de la Bosch. “Să sperăm că încheie dezbaterea privind motoarele diesel”

Distribuie

Sistem de evacuare care reduce emisiile de gaze, de la Bosch. Robert Bosch GmbH a anunţat că inginerii săi au dezvoltat un nou sistem de evacuare la motoarele diesel, care va fi disponibil din 2020, şi va reduce emisiile mult sub limita legală, ajutându-i pe producătorii auto să evite potenţialele interdicţii din Europa ce ameninţă această industrie, potrivit Bloomberg.

“Această inovaţie oferă oportunitatea de a muta dezbaterea privind motoarele diesel într-un nou teritoriu şi, sperăm, să o încheie”, a afirmat directorul general Bosch, Volkmar Denner, la o conferinţă de presă la Stuttgart, citat de capital.ro

Cel mai mare furnizor de tehnologie în domeniul motoarelor diesel, printre ai cărui clienţi se află toţi marii producători auto globali, de la Volkswagen AG la General Motors şi Fiat Chrysler NV, îşi intensifică lupa împotriva declinului cotei de piaţă a automobilelor diesel, care a început în 2015, odată cu Dieselgate. Vezi care sunt care sunt pagubele în cazul Dieselgate. Suma calculată de specialişti este una foarte mare.

În timp ce mii de locuri de muncă depind de tehnologie în domeniul motoarelor diesel, clienţii preferă din ce în ce mai mult maşinile pe benzină. Chiar se oferă stimulente financiare pentru renunțarea la mașinile diesel.

Mai mult, unele oraşe europene, cum ar fi Paris şi Londra, iau în considerare interzicerea automobilelor diesel pentru reducerea poluării. Mașinile diesel pot fi interzise și în orașele din Germania,

De altfel, CE ar putea impune României și altor 8 țări limite privind circulația mașinilor diesel în orașele mari.

Dar… ce s-ar întâmpla dacă ar fi interzise mașinile diesel în București?

Producătorii auto se bazau pe motoarele diesel pentru a îndeplini limita legală privind emisiile de dioxid de carbon, care au o contribuţie importantă la încălzirea globală. Dar, pe măsură ce emit mai puţin CO2 decât motoarele pe benzină, motoarele diesel generează oxid de azot, care de asemenea afectează calitatea aerului în special în marile oraşe.

Noul proces anunţat de Bosch vizează optimizarea modului de gestionare a temperaturii gazelor de eşapament, reducerea emisiilor de oxid de azot la o zecime din limita legală permisă şi nu necesită un nou echipament, a explicat Denner. Sistemul menţine un nivel stabil al emisiilor chiar la temperaturi scăzute, a adăugat oficialul Bosch.

Compania este anchetată în scandalul Dieselgate, dar Denner a reafirmat că Bosch cooperează pe deplin cu autorităţile. Mai nou, Volkswagen îşi modifică sigla, în 2019. Germanii vor, astfel, să-și refacă imaginea afectată de Dieselgate.

Un fost director Volkswagen a fost condamnat la șapte ani de închisoare, în scandalul Dieselgate.

Cu toate acestea, Românii au cumpărat ca pâinea caldă SUV-ul Volkswagen Touareg. Au fost comenzi online de 5 milioane euro, în doar 4 săptămâni.

Mercedes ar fi trișat la testele de poluare cu ajutorul unui soft, la fel ca Volkswagen.

Compania Bosch, prezentă în România

În România, la Blaj, Bosch a inaugurat în 2007 două unităţi de producţie pentru tehnică liniară şi o unitate de producţie în domeniul auto. În 2014, a fost inaugurat şi un centru de dezvoltare şi cercetare pentru tehnologia auto.

La Blaj, compania are 1.200 de angajaţi, la care se vor adăuga alţi 300, iar până în 2020 firma doreşte să ajungă la 2.000 de salariaţi. Pe plan global, Bosch are peste 300.000 de angajaţi şi 350 de filiale în mai mult de 50 de ţări.



CITEȘTE ȘI… Un bătrân de 80 de ani a primit o factură de 65.000 de euro pentru curentul electric



 

Urmareste cel mai nou VIDEO incarcat pe libertatea.ro
Secretul unui alt fel de sandviș, gătit și vândut într-o bucătărie pe roți
Loading...
Comentarii