MENIU CAUTĂ
01 Iul. 2015 08:49

DIETA DEȘTEAPTĂ! Te ajută să slăbești și NU mai pui kilogramele la loc

Distribuie

Planul se adresează celor care au încercat totul, care au slăbit în nenumărate rânduri, poate chiar prea des, şi care, a înainte de orice, caută certitudinea că, în schimbul efortului, limitat în timp, vor putea să slăbească şi apoi să se menţină, să trăiască având corpul pe care şi l-au dorit.
Dietele de slăbire, oricât ar fi de aficiente, nu rezistă, şi în lipsa unei reale stabilizări rezultatele se prăbuşesc, fie într-o derivă surdă şi lentă, fie într-o reluare a vechilor obiceiuri. Tocmai pentru a face faţă acestui război fără încetare, pierdut de marea majoritate a celor care slăbesc, medicul Pierre Dukan, cu o experienţă de 30 ani în domeniu, a alcătuit un regim în 4 etape, de slăbire, apoi de consolidare a greutăţii pierdute, ca un zid de apărare, menit să reintroducă în straturi succesive elementele de bază ale unei alimentaţii acceptabile.
Vorbim despre dieta Protal, descrisă şi în cartea autorului, „Nu ştiu să slăbesc”. Este bogată în proteine, scăzută în calorii şi reduce apetitul. Totodată absorţia de proteine a organismului duce la reducerea caloriilor şi permite scăderea în greutate, fără a pierde din masa musculară.

Cum funcționează dieta

1. Faza de atac a regimului proteinelor pure: mănânci doar proteine (peşte, pui fără pieliţă, vită slabă sau viţel, fructe de mare, lactate 0,1 % grăsime), între 3 şi 10 zile, în funcţie de ce ţi-ai propus. Din cauza lipsei de fibre din proteine e posibil să te constipi. Consumă fibre comprimate în pilule, de la magazinele naturiste. De asemenea, pentru a evita deficienţele de vitamine şi minerale este bine să suplimentezi. Mai sunt permise apă, ceai, cafea.
2. Regimul proteinelor alternative: consumi proteine, la care se adaugă treptat legume. Trebuie să excluzi legumele cu amidon (mazăre, cartofi, porumb, fasole verde, linte, avocado). Apoi alternezi aceste două etape până ajungi la greutatea dorită (vei pierde maxim un kilogram pe săptămână). Pentru că alimentaţia este scăzută în fibre, e posibil să te constipi.
3. Consolidarea greutăţii: revii treptat la alimentaţia normal şi reintroduci gradual alimentele interzise. Aplică acest lucru timp de 10 zile, pentru fiecare kilogram pierdut.
4. Stabilizarea definitivă: mănânci normal, respectând două reguli esenţiale: o zi pe săptămână mănânci doar proteine şi ia trei linguriţe de fulgi de ovăz şi tărâţe în fiecare zi.

Vezi aici ce trebuie să faci în plus, pentru a scăpa de celulită

Loading...
Comentarii