06 Noi. 2014 07:44

Dr. Oz: Cum ajungi la greutatea ideală în numai 4 săptămâni

Distribuie

Săptămâna 1 - mai puţin carbohidraţi, mai multe grăsimi
În prima săptămâna de dietă trebuie să renunţi la carbohidraţi, adică pâine, paste făinoase, dulciuri, produse de patiserie şi orice alt aliment care are la bază cereale sau conţine zahăr. Acesta este primul pas către o cură de slăbire eficientă. "Ai grijă la zahărul ascuns în alimente procesate care nu sunt dulci, de pildă ketchup-ul, muştarul, conservele de peşte. Nu uita să citeşti etichetele bine", spune Dr. Oz.

Ca să ţii sub control pofta de dulce, consumă mai multe grăsimi „bune', fără să-ţi faci griji pentru numărul de calorii.  Grăsimi sănătoase şi foarte săţioase conţin nucile, alunele, avocado, peştele gras, seminţele de in, uleiul de măsline.

Săptămâna 2 – numai alimente „simple'
Adică, în loc să mănânci mezeluri care conţin grăsimi animale foarte multe şi amidon, alege carnea de vită, pui, porc, curcan, peşte, pregătită de tine cât mai natural. Din păcate, o bucată de carne pregătită la cuptor sau la abut nu poate avea savoare unei felii de salam uscat. Aşa că foloseşte din plin condimente, de la piper până la verdeţuri mediteraneene sau orice îţi mai trece prin minte. Acestea dau mai mult gust alimentelor simple.
Citește continuarea pe Unica.ro

Urmareste cel mai nou VIDEO incarcat pe libertatea.ro
VIDEO/ Actorul Constantin Zamfirescu e un cofetar fără egal. Face torturi unicat!
Loading...
Comentarii