04 Dec. 2011 20:45

7 sfaturi pentru alimentaţia sănătoasă a copilului tău. De la Daciana Sârbu!

Distribuie

În plus, pentru că a citit „tone” de cărţi despre nutriţie şi copii, europarlamentarul îşi permite să îi înveţe şi pe alţii. Iată şapte sfaturi de alimentaţie sănătoasă extrase din broşura semnată de ea, intitulată „Reţete sănătoase şi delicioase pentru copii”.

  1. Copilul învaţă de la dvs, dacă puneţi sare în farfurie, la fel va face şi el. Dacă nu mâncaţi legume, iarăşi vă va imita.
  2. Daţi-i „piciului” misiuni în bucătărie: de la presăratul ierburilor, şi până la combinarea unei salate. Dacă participă la pregătirea mesei, se va obişnui cu aromele şi gusturile alimentelor naturale.
  3. Vitaminele cele mai bune sunt cele din fructe şi legume, nu din pastile.
  4. Copiii sunt atraşi de chipsuri dacă au avut acces neîngrădit la ele. Dacă s-ar fi obişnuit să mănânce felii de castraveţi, le-ar fi preferat pe acestea.
  5. Alegeţi fructele şi legumele de sezon, pe cât posibil.
  6. Evitaţi mezelurile. Conţin cantităţi uriaşe de sare şi „resturi” animale (slănină, oase, organe) şi aditivi.
  7. Nu îi daţi copilului băuturi carbogazoase. Limonadă cu miere sau sucurile citrice, preparate în casă sunt mult mai sănătoas şi îi oferă celui mic multe vitamine.

 
 
 
 

Loading...
Comentarii