02 Aug. 2018 13:12

Exerciții pentru picioare: 5 exerciții și trucuri eficiente pentru a scăpa de celulita de pe coapse și fund!

Distribuie

Picioarele frumoase pot fi considerate un avantaj pentru orice femeie, mai ales în sezonul cald când ținutele specifice sunt compuse în majoritate din rochii, fuste și pantaloni scurți care lasă la vedere această parte a corpului. Dincolo de asta, antrenamentul fizic pentru definirea picioarelor face parte din rutina necesară pentru a ne menține într-o formă bună tot timpul anului. Dacă vrei să scapi de celulita inestetică de pe picioare și de pe posterior, acest articol îți este dedicat!

Cele mai eficiente 5 exerciții pentru picioare ferme

Nu este greu să ai picioare tonifiate, dacă alegi și execuți exercițiile corespunzătoare. Aceste exerciții vor antrena cele mai importante grupe musculare ale picioarelor, care sunt: bicepși, surali, glutei, cvadricepși, tibialis anterior. Antrenamentul pentru picioare poate fi realizat acasă sau în sala de fitness, cu sau fără echipamente suplimentare – stepper, bandă elastică, saltea, coardă, greutăți. Dacă ești începătoare și nu ai acasă aceste aparate și accesorii, poți urma rutina de exerciții prezentată în videoclipul de mai jos:

  (Sursa: https://www.youtube.com/watch?v=zT50JEqjRN8)

Sfaturi despre efectuarea unui antrenament corespunzător al picioarelor  

  1. Pentru efectuarea exercițiilor la presă (care lucrează nu doar picioarele, dar și fundul) e esențial să ții cont de câteva reguli: dacă vrei să lucrezi mai mult partea exterioară a picioarelor vârfurile tălpilor trebuie orientate către interior; dacă, din contră, simți că ai nevoie de definire în partea dinspre interior, degetele vor fi orientate către exterior. Vârfurile vor fi drepte în cazul unui antrenament care lucrează uniform toate grupele de mușchi ale picioarelor.
  2. Fandările sunt foarte eficiente pentru a avea picioare tonifiate. Acestea se pot executa simplu, sau folosind gantere, bara goală sau discurile. Pentru a le executa corect, ai nevoie de o încălțăminte corespunzătoare, cum ar fi o pereche de pantofi sport Nike cu talpa joasă care va distribui uniform greutatea și care va favoriza menținerea echilibrului în timpul antrenamentului.
  3. Secretul unor flexii eficiente este să menții controlul mișcării atât în urcare cât și în coborâre. De asemenea, un alt truc constă în a nu întinde perfect picioarele, tocmai pentru a exercita presiune pe mușchiul piciorului.
  4. Binecunoscutele deadlifturi se execută pornind de la câteva reguli de bază. Adoptarea unei posturi corespunzătoare este cheia către eficiența acestui tip de antrenament, de aceea ai grijă ca spatele să fie drept și să ții piepul și umerii în față.
  5. Extensiile se recomandă să fie făcute în serii care cuprind mai multe repetări. Un număr optim de repetări pe serie este atinge pragul de 20, sau chiar 25.

Pentru a obține picioare frumoase, antrenamentul fizic trebuie corelat cu o dietă alimentară sănătoasă. În același timp, pentru a scăpa de țesutul adipos, hidratarea corespunzătoare este absolut necesară.

Loading...
Comentarii