07 Ian. 2006 16:20

Jos burtica dupa Sarbatori!

Distribuie

Cu tot chinul de peste an - cand ne abtinem de la dulciuri, petrecem ore in sir transpirand la sala sau platim bani grei pentru remodelari corporale in saloane de specialitate -, de Sarbatori parca uitam de diete si dam iama in sarmale si cozonaci. Asa ca nu e de mirare ca luna ianuarie ne gaseste cu kilograme in plus. De care putem scapa numai luand masuri drastice.


Ca sa incapem din nou in pantaloni si sa ne reimprietenim cu cantarul, trebuie sa tinem diete “destepte” - infometarea nu e o solutie! - si mai ales sa descoperim acel program de fitness care ne va remodela frumos. Nico, de exemplu, am aflat ca si-a pus la punct, special pentru zile ce urmeaza unor Sarbatori cu mese copioase, un program de gimnastica pentru muschii abdominali.


Interpreta R&B merge de trei ori pe saptamana la o sala de fitness din Complexul Baraolt - SC Teruniv din Ploiesti si face timp de o ora si jumatate o serie de exercitii sub indrumarea instructorului ei, antrenorul de culturism si fitness prof. Marian Cristea (tel. 0724.263.462). Nico spune ca deja simte ca i s-a remodelat corpul, putand sa poarte haine pe talie.


Inainte de a incepe exercitiile, Nico face o usoara incalzire sub supravegherea antrenorului Marian Cristea.


Dupa ce termina exercitiile la saltea, Nico isi modeleaza talia si abdomenul lucrand la doua aparate. Inainte de a folosi acest aparat se fixeaza greutatile (15-20 kg), se introduc picioarele dupa cele doua mansoane, se apuca cu bratele manerele de deasupra si se inspira. Apoi se ridica genunchii la piept, iar trunchiul se apleaca inainte si se expira. Se fac 4 serii a 25 de repetari.


Din pozitia initiala culcat pe spate, varfurile intinse si mainile pe langa corp, se aduc genunchii la piept si se cuprind cu mainile. Se fac 3 serii a cate 15 repetari. Un alt exercitiu preferat de Nico este tot din pozitia culcat pe spate (foto mic): se ridica alternativ cate un picior si se aduce la cotul opus. Se executa 3 serii a cate 15 repetari.


Un alt exercitiu pentru incalzire preferat de cantareata este din pozitie verticala, cu picioarele departate, trunchiul aplecat la 90 de grade si bratele intinse. Se aduc bratele in fata prin miscari laterale pe langa trunchi.


 


Se fixeaza greutatile (25 kg), iar din pozitia sezand se roteste trunchiul cu 180 de grade de la stanga la dreapta si invers. Acest aparat contureaza talia. Se fac 4 serii a 25 de repetari.


A trecut si la dieta: carne fiarta, fructe si legume


In paralel cu exercitiile executate in sala de fitness, Nico a inceput sa tina un regim recomandat de antrenorul ei, Marian Cristea. A eliminat din meniul zilnic grasimile animale, dulciurile rafinate si carbohidratii in exces. Alimentele permise sunt in special carnea de pui si de peste (fiarta sau la gratar), fructele proaspete si legumele fierte. Plus painea neagra sau grahamul (dar numai 150 grame zilnic).


Cum arata meniul lui Nico:


Mic dejun: un ou fiert, 100 g branza slaba degresata (nu branzeturi fermentate), doua felii de graham, alune nesarate, o banana sau alt fruct, o tableta de multivitamine;


Pranz: 150 g de pui la gratar, 100 g orez fiert, salata naturala cu o lingura de ulei de masline, un mar;


Cina: 150 g peste (ton) in suc propriu, 100 g orez, salata cu ulei de masline (sau, ca varianta, 150 g piept de pui, 100 g orez fiert si salata cu ulei de masline).

Loading...
Comentarii