De Roxana Radulian,

Ce-ar fi să profiţi şi tu de prospeţimea lor şi să începi o dietă chiar acum, mai ales dacă ai nevoie să scazi câteva măsuri la haine!

Această dietă se bazează pe un aport însemnat de vitamine şi de minerale preluate direct de la sursă: fructe şi legume proaspete

Luni

Mic dejun: o cafea fără zahăr, o felie de pâine prăjită cu o linguriţă de marmeladă.

Gustare: 50 g miez proaspăt de nucă.

Prânz: o pulpă de pui la grătar, o salată din roşii, ardei gras, castraveţi şi ceapă.

Gustare: un măr.

Cina: un păstrăv la grătar cu o salată de morcovi şi ţelină, date pe răzătoare şi condimentate cu zeamă de lămâie, sare şi piper.

Marţi

Mic dejun: o cafea fără zahăr, o felie de pâine neagră şi un măr.

Gustare: două pere.

Prânz: carne de vită la grătar cu o salată de varză roşie.

Gustare: 4 prune.

Cina: 200 ml iaurt dietetic.

Miercuri

Mic dejun: o cafea fără zahăr, o felie de pâine neagră, o felie de şuncă de pui şi un ardei capia.

Gustare: două mere.

Prânz: file de cod la grătar, condimentat cu zeamă de lămâie şi piper şi ciuperci coapte pe plită sau pe grătar.

Replica la care a cedat Gheorghe Dincă: „Ori mor eu, ori mori matale”
Recomandări

Replica la care a cedat Gheorghe Dincă: „Ori mor eu, ori mori matale”

Gustare: 50 g miez proaspăt de nucă.

Cină: piept de pui la grătar cu salată de roşii, castraveţi şi ceapă roşie.

Joi

Mic dejun: o cafea fără zahăr, o felie de pâine neagră şi un iaurt mic, degresat.

Gustare: o gutuie.
Prânz: două ouă fierte, 200 g brânză de vaci degresată, 1-2 gogoşari.

Gustare: un măr.

Cină: fasole verde fideluţă fiartă şi condimentată în funcţie de preferinţe.

Vineri

Mic dejun: o cafea fără zahăr, o felie de pâine prăjită cu o linguriţă de marmeladă.

Gustare: 50 g miez proaspăt de nucă.

Prânz: fructe de sezon (mere, pere, prune) la discreţie.

Gustare: o pară sau un măr.

Cină: o salată din roşii, ardei capia, castraveţi şi ceapă.

Sâmbătă

Mic dejun: o cafea fără zahăr, o felie de pâine neagră, o felie de şuncă de pui şi un gogoşar.

Gustare: 1-2 pere.

Prânz: carne de vită la grătar cu o salată de varză.

Adrian Sina, „Ambasador” pentru armata pakistaneză. Postarea jignitoare pusă pe Instagram
Recomandări

Adrian Sina, „Ambasador” pentru armata pakistaneză. Postarea jignitoare pusă pe Instagram

Gustare: un măr.

Cină: peşte, la alegere, gătit la grătar sau la cuptor.

Duminică

Mic dejun: o cafea fără zahăr, o felie de pâine prăjită şi un măr.

Gustare: 3-4 prune.

Prânz: două ouă fierte, 200 g brânză de vaci degresată, 1-2 ardei capia.

Gustare: 50 g miez proaspăt de nucă.

Cină: piept de pui la grătar.

De reţinut!

– Dieta se ţine timp de 14 zile, după care se face o pauză de 14 zile, iar apoi se poate relua pentru încă 14 zile. În această perioadă de pauză trebuie să ai grijă la alimentaţie şi să continui să mănânci sănătos, fără prăjeli, dulciuri în exces sau grăsimi.

– Pe parcursul dietei nu se consumă alcool. Sunt permise apa plată sau cea minerală şi ceaiurile neîndulcite din plante.

– Atenţie! Ultima masă trebuie consumată cu 4 ore înainte de culcare.

– Se poate slăbi între 4-5 kilograme, în 14 zile, în funcție de organism.

Citeşte şi:

FOTO | Consultări la Palatul Cotroceni. PNL, pregătit să preia guvernarea, cu Orban premier şi cu susţinerea tuturor partidelor, mai puţin PSD. Iohannis anunţă luni sau marţi premierul

10 lucruri personale pe care le-am învățat citind autobiografia lui Edward Snowden

Premiul Nobel pentru Pace 2019 a fost câștigat de premierul etiopian Abiy Ahmed, care a pus capăt războiului țării sale cu Eritreea

Și-a prins iubitul că o înșală cu ajutorul unei aplicații. Greșeala pe care a făcut-o bărbatul
GSP.RO

Și-a prins iubitul că o înșală cu ajutorul unei aplicații. Greșeala pe care a făcut-o bărbatul

Horoscop 13 decembrie 2019. Săgetătorii vor trece prin printr-un șir de experiențe profitabile
HOROSCOP

Horoscop 13 decembrie 2019. Săgetătorii vor trece prin printr-un șir de experiențe profitabile