MENIU CAUTĂ
24 Aug. 2018 12:59

Ela Crăciun recomandă soluții pentru ameliorarea durerilor de spate din timpul sarcinii

Distribuie

Ela Crăciun continuă Jurnalul său de sarcină cu un nou subiect util pentru femeile însărcinate. Vedeta a postat pe blogul său, o înregistrare video în care ne arată exercițiile pe care le poți face acasă pentru a ameliora durerile de spate din timpul sarcinii.

„Pe măsură ce burtica crește, multe femei se confruntă cu dureri de spate. Acest lucru se întâmplă pentru că mușchii și coloana ajung să susțină o greutate suplimentară, iar articulațiile și ligamentele sunt înmuiate de hormonul numit relaxină.

Pentru că sarcina mea este destul de avansată, eu resimt durerile destul de puternic și sunt momente în care simt că mă copleșesc. Din fericire, există câteva lucruri pe care le putem face pentru a evita durerile puternice, dar și pentru a le face să fie mai ușor de suportat.

  1. Evitațisăridicațigreutăți – E o perioadăîn care artrebuisăfimmenajate, deci nu artrebuisăvăchinuițiprea tare cu sacoșele de cumpărături. Dacătotușisunteținevoitesăridicațicevagreu, trebuiesăvăasigurațicăfacețiastaîn mod corect. Nu văaplecațibrusc; îndoițigenunchii, ghemuiți-vășiridicați-văajutându-vă de picioare, la fel de ușor, fărămișcăribruște.
  2. Încercațisăstațicâtmaicomod – Cândstațijos, încercațisăvăașezați pe fotoliisauscaunecomode. Dacă nu avețiposibilitateaasta, puneți-vă la spate opernămică. Șiîncercațisăstațicâtmaidrepte, dar nu într-o pozițienefireascăși nu împingețiabdomenulînfață.
  3. Nu stați prea mult în picioare – Dacă încă lucrați și sunteți nevoite să petreceți multe ore în picioare, asigurați-vă că faceți pauze regulat pentru a sta jos.
  4. Alegeți o vestimentațieadecvată – Optațipentrupantalonisauhaine de gravidă care săvăsusținăabdomenulșievitați pe câtposibilmersul pe tocuri.

 

  1. Dormițiînpozițiacorectă – Când vine vorba de odihnă, salteauajoacă un rolfoarte important. Ar fi bine săalegeți o salteafermă, pe care săstațicâtmai bine. Încercațisădormiți pe spate sausăalternațipărțile, dar nu dormiți pe burtă. Pentru a vă face somnulmaiconfortabilputețifolosi o pernă de sarcină, iardacă nu aveți una specială, putețiîncercasățineți o pernăîntregenunchiși una sub burtică.

  1. Facețicâtevaexerciții – Înainte de a începeorice program, trebuiesăvăconsultați cu mediculvostru. Eu o săvăarătceexerciții am făcutalături de Dr. Daniela Nicoleta Stanca, la KinetoDerma:, a scrisvedeta pe blogul ei.

Citește și

Un bătrân de 94 de ani participă, de șapte ani, la toate ședințele de consiliu de la Primăria Capitalei. Și-a notat prezența într-un caiet

Urmareste cel mai nou VIDEO incarcat pe libertatea.ro
Protest pe centura Capitalei. Circulația a fost blocată
Loading...
Comentarii