MENIU CAUTĂ
09 Oct. 2010 15:37

Numele lui Ayan, marcă înregistrată

Distribuie

Mihaela Rădulescu ştie să păstreze celebritatea în familie. Ea a înregistrat numele lui Ayan, fiul ei, la OSIM. Diva mai e proprietara mărcii Mihaela Rădulescu', iar Elan Schwartzenberg deţine Picioru gras', numele magazinului cu haine pentru copii al Mihaelei.
Chiar dacă are doar 6 ani, Ayan Schwartzenberg e o mică vedetă. Nici nu e de mirare când ai nişte părinţi precum Elan Schwartzenberg şi Mihaela Rădulescu. Şi, ca orice vedetă, şi-a transformat numele în brand, el fiind proprietarul mărcii Schwartzenberg Ayan', înregistrată la OSIM (Oficiul de Stat pentru Invenţii şi Mărci). Actul, deţinut în acest moment de mama micuţului, atestă faptul că acesta e deţinătorul exclusiv al tuturor produselor şi serviciilor pentru care acest nume a fost înregistrat. Mai precis, nimeni nu va avea voie să folosească în scop comercial numele micuţului, fără acordul acestuia.
Moda vine din străinătate
Moda numelor ca mărci înregistrate, care prinde din ce în ce mai mult în România, vine din străinătate. De exemplu, brandul Elvis Presley, deţinut de compania EPE (Elvis Presley Enterprises), înregistrează anual venituri de milioane de dolari, de pe urma vânzării diferitelor produse care poar- tă numele regelui rocknrollului. În 1995, EPE a deschis un proces, celebru la acea vreme, împotriva unui club de noapte din Houston, care folosea în titulatură numele interpretului, The Velvet Elvis', pe care l-a câştigat, obligând localul să-şi schimbe denumirea.4556-297893-oms.jpg

Loading...
Comentarii