MENIU CAUTĂ
13 Iun. 2014 04:21 , de Alina Serea

GOOGLE are un nou LOGO pentru Campionatul Mondial de Fotbal 2014

Distribuie

Peste un miliard de telespectatori din 200 de ţări au urmărit ceremonia de deschidere, iar în tribune s-au aflat din cei 21 de lideri mondiali aşteptaţi în Brazilia cu ocazia Cupei Mondiale. Google şi-a schimbat din nou logo-ul, folosind elemente din spectacol, pentru a celebra Campionatul Mondial de Fotbal 2014.
Pentru fiecare minut al ceremoniei de deschidere au fost necesare 200 de ore de repetiţii, au dezvăluit organizatorii. Spectacolul, împărţit în patru acte, a evocat diversitatea şi frumuseţea Braziliei şi a adus un omagiu naturii, oamenilor şi fotbalului. Prima parte a festivităţii a fost dedicată junglei amazoniene, mesajul fiind cel al armoniei dintre natură şi om.
 
 

Loading...
Comentarii