MENIU CAUTĂ
17 Mai. 2016 15:50

Motivul crucial pentru care nu ar trebui să mai folosești iconițele Facebook

Distribuie

Poliţiştii belgieni au făcut însă o descoperire care te va determina să te gândeşti de două ori înainte de a utiliza butoanele cu reacţii puse la dispoziţie de site-ul de socializare. Conform acestora, totul este un mijloc pentru companie de a face un profil al utilizatorului în ziua respectivă, în funcţie de care să îi furnizeze sau nu mai multe reclame.

Astfel, dacă acesta bifează mai multe reacţii de tipul 'love', 'wow' sau 'haha', atunci este binedispus şi va fi interesat de postările de promovare. În cazul în care bifează 'angry' sau 'sad', atunci compania preferă să 'rărească' materialele promoţionale sau să includă spaţiu promoţional în 'asentimentul' utilizatorului.

Citeşte mai departe pe unica.ro

Urmareste cel mai nou VIDEO incarcat pe libertatea.ro
Un gândac s-a așezat pe steagul României
Loading...
Comentarii