Gigantul va participa prin compania CRRC Sifang, iar chinezii spun că vor să ofere produse sigure, fiabile, ecologice și ieftine.

”CRRC Sifang este o companie care se concentrează pe proiectare, inginerie și fabricarea de vehicule avansate de călători pentru căile ferate. Cu o cifră de vânzări de peste 5 miliarde de dolari, o fabrică cu peste 1,77 milioane de metri pătrați, CRRC Sifang are șapte platforme de produție, care acoperă trenurile de mare viteză, trenurile intercity și regionale, metroul, autocarul, tramvaiul. Până la sfârșitul anului 2017, CRRC Sifang a produs peste 32.700 de vehicule feroviare, pe care le-a vândut în întreaga lume”, se arată într-un comunicat al companiei.

A construit primul tren de mare viteză din China

CRRC Sifang susține că este compania care a realizat primul tren de mare viteză din China.

Compania își exportă produsele în peste 20 de țări din lume, iar numărul vehiculelor exportate este de peste 5.000 din cele 32.700 produse.

CRRC Sifang a furnizat 364 de trenuri în Singapore și a vândut 744 de metrouri în Singapore.

În 2016, compania a câștigat un contract de furnizare a celor 846 de metrouri din Chicago.

Ce vrea Primăria

Primăria Generală a Municipiului București vrea achiziţionarea de tramvaie de 36 metri lungime, cu minimum cinci uşi duble şi podea 100% joasă. Noile tramvaie sunt destinate liniilor 1, 10, 21, 25, 32,40, 41 şi 55.

Urmărește-ne pe Google News