12 Ian. 2018 21:00 , de Alexandru Boariu

LIBERTATEA TE AJUTĂ: Mai există condică de reclamații?

Distribuie

Mai mulți cititori ne semnalează că unele societăți comerciale, din domeniul alimentației publice, nu mai dețin condica de reclamații și ne întreabă dacă mai este obligatorie deținerea acestor condici.

RĂSPUNS: Obligativitatea deținerii unui registru de reclamații există și azi. De altfel, din datele Agenției pentru Protecția Consumatorilor reiese că că 90 la sută dintre unitățile de comerț și servicii dețin astfel registre. Baza legală o constituie Ordinul nr. 594/2014, privind modificarea Ordinului preşedintelui ANPC, nr. 72/2010, privind unele măsuri de informare a consumatorilor, care prevede: “pentru corecta informare a consumatorilor şi pentru a le da acestora posibilitatea să afle informaţii referitoare la modul în care pot face sesizări ori reclamaţii cu privire la produsele şi serviciile ce le sunt puse la dispoziţie, operatorii economici au obligaţia să afişeze numărul de telefon, numit Telefonul Consumatorilor, 021.95.51, adresa şi numerele de telefon ale comisariatelor judeţene pentru protecţia consumatorilor în a căror rază teritorială se află operatorul economic, precum şi adresa site-ului ANPC, www.anpc.gov.ro”.

Citește și: Șase ponturi pentru a nu fi înșelați de taximetriști

 

 

Loading...
Comentarii