MENIU CAUTĂ
09 Iul. 2013 06:06 , de Alina Dan

Lora, INTERNATĂ la „MECCA BOLNAVILOR DE CANCER”, pentru BIOPSIE: „Sper să mă întorc perfect sănătoasă”

Distribuie

Vedeta, despre care nu se ştia că ar avea probleme de sănătate - cu excepţia unei accidentări la picior suferite la începutul lunii şi pentru care a avut nevoie de îngrijiri medicale - se roagă acum la Dumnezeu să revină în ţară "perfect sănătoasă".
"De pe scena de la Reghin, am fugit direct la aeroport să prind zborul spre Istanbul. Am ajuns la celebra clinică Anadolu, de unde sper să ma întorc perfect sănătoasă. Am să vă ţin la curent dragilor. Doamne ajută", le-a scris cântăreaţa fanilor, însoţind cuvintele de o fotografie de-a sa, zâmbitoare, dar vizibil tensionată, făcută în faţa celebrului spital.
Mai mult, Lora a lămurit prezenţa sa la spitalul din Istanbul despre care se ştie că este specializat în tratarea bolnavilor de cancer. "Eu am ales Anadolu. Mulţumesc. Aştept rezultatul biopsiei. Am mari emoţii. Mă rog pentru veşti bune".

TREBUIE SĂ MĂ OPEREZ

După anunţul postat aseară, în această dimineaţă Lora a venit cu noi informaţii: „Trebuie să mă operez şi partea bună e că timpul de refacere e de maxim o lună. E importantă tehnologia. În România trebuia să stau 6 luni să mă refac. Corpul meu vrea vacanţă şi o va primi. Aveţi grijă de voi”.

Spitalul Anadolu, cel mai vestit pentru tratarea cancerului în Estul Europei

Supranumit şi „El Dorado” sau „Mecca bolnavilor de cancer”, spitalul Anadolu din Istanbul are printre pacienţi şi foarte mulţi români. Potrivit EVZ, la serviciile medicale ale acestui spital apelează anual peste 2000 de bolnavi de cancer din România.
Spitalul din Turcia este renumit pentru rezultatele spectaculoase obținute în tratarea acestei boli, dar la prețuri cu 20-30% mai mici ca în Vestul Europei.
Potrivit unui oficial al unităţii medicale, un număr de 150 dintre pacienţii străini care i se perindă zilnic prin faţa ochilor sunt români, spune aceasta, iar 80% vin pentru tratamentul oncologic.

CINE ESTE LORA

Laura Petrescu, născută pe 23 iulie 1982, este o cântăreață de muzică pop-dance din România, cunoscută sub numele de scenă Lora. S-a născut în Vaslui, România și a absolvit liceul „Sfânta Maria' din Galați.
Lora a devenit cunoscută în România o dată cu participarea la concursul Star Factory, organizat de Prima TV, în anul 2004, însă au fost necesari încă doi ani pentru a se lansa în industria muzicală. În anul 2006 s-a înființat formația Wassabi, sub îndrumarea lui Marius Moga. Wassabi s-a lansat cu piesa „Have some fun with Radio 21', imnul din acel an al postului Radio 21. Fetele din formație au lansat mai multe piese în 2007, cu speranța de a reprezenta România la concursul internațional de muzică Eurovision. Deși piesele lor au fost votate de către public, nu au reușit ceea ce își propuseseră.
Pe 1 aprilie 2009, Lora se retrage din formație, pentru a continua o carieră solo. După 8 luni, Lora participă la selecția națională pentru Eurovision cu piesa „Come Along', interpretată în duet cu Sonny Flame. „Come Along' a obținut 10.000 de voturi, dar insuficiente pentru a reprezenta România la concurs.
La începutul anului 2010, Lora lansează piesa „Hot Spot', o colaborare cu Phelipe. Piesa beneficiază de un videoclip, la care s-a lucrat aproximativ o lună. „Hot Spot' a avut parte de succes pe internet, însă nu și la radio. Spre sfârșitul lui 2010, cântăreața începe o colaborare cu Adrian Sînă, liderul formației Akcent. Cei doi lansează piesa „My Passion', ce s-a bucurat de un succes nu doar în România, ci și în afara țării. Cântecul a fost lider în clasamente timp de mai multe săptămâni consecutive. Videoclipul, în care apar modelele Ana Ștefănescu și Silviu Tolu, a adunat peste 14 milioane de vizualizări pe YouTube.
La începutul anului 2011, Lora a lansat piesa „No More Tears', realizată tot cu ajutorul lui Adrian Sînă. Atât cântecul, cât și videoclipul sunt printre cele mai apreciate. În luna aprilie a anului 2011, ea a lansat piesa „Fall In Love Tonight', ce a urcat în scurt timp pe locul 1 în Turcia și în alte țări.
La începutul anului 2012 lansează șlagărul „Un vis', cântec care se bucura de cea mai importantă mediatizare dintre toate cântecele sale și de locul 1 la radiourile din România. În vara aceluiași an lansează „Sad Eyes', care se bucura, de asemenea, de un succes mare pe internet, însă nu și la posturile de radio. În toamna lui 2012 lansează cântecul „Fără el' care ajunge la 8 milioane de vizualizări pe YouTube și atinge prima poziție în clasamentele radiourilor.

Loading...
Comentarii