MENIU CAUTĂ
24 Apr. 2018 12:26

(P) Opel, istorie si creativitate duse spre viitor

Distribuie

Infiintata in anul 1862 in Russelsheim-Germania, evolutia companiei Opel a fost direct influentata de viziunea fondatorului sau. Ea a inceput de la masini de cusut si biciclete si a ajuns astazi la autovehicule inovatoare, 100% electrice.

Iar astazi, noile stiri afirma ca Opel are planuri marete pentru viitor.

Este de notorietate ca producatorii germani vor introduce o gama de vehicule noi si vor da un alt suflu intregii game de produse ce va iesi in curand pe piata.

Planurile grandioase au in vedere constructia de automobile la sediul central din Germania. Noile strategii confirmate includ versiuni electrice sau hibride pentru fiecare model din gama. Potrivit surselor, aceasta strategie pe termen lung (pana inl anul 2024) promite modele noi si isi propune sa continue ambitios si sa imbunatateasca planurile incepute in anii anteriori.

Cum ne raportam la aceasta marca in tara noastra?

In Romania, cifrele de vanzari arata ca Opel este o marca destul de populara.

Daca studiem putin mai atent compania, aflam ca Opel, parte a concernului GM, are multe dintre piesele comune automobilelor produse intr-un numar atat de mare, incat costul de intretinere este scazut. Fiind o marca des intalnita in Europa si tara noastra, piesele auto Opel beneficiaza de o retea mare de vanzare si chiar daca nu sunt pe stoc, piesele ajung repede. Pe langa aceasta, garantia si reparatiile cuprind o arie mare, ceea ce demonstreaza ca raportul achizitie intretinere este extrem de multumitor. Gama variata de modele, accesorii si motorizari, completate de costurile de achizitie, intretinere si reparatii reduse, arata faptul ca brandul detine fiabiliate buna spre foarte buna.

Studiile evidentiaza ca preturile de cumparare sunt rezonabile atat pentru o masina noua, cat si pentru una second hand. Estetica foarte buna atat la interior cat si la exterior, ergonomia la volan si accesul la schimburi de experiente prin intermediul cluburilor de profil, completeaza fericit imaginea despre brand.

Si daca suma aspectelor pozitive este imbucuratoare, nu poate fi data la o parte totusi ideea clara ca in Romania imaginea conteaza.

Iar cum imaginea unei masini tine si de perceptia unei persoane, si Opel nu este o masina premium, exista si acea categorie de romani care nu sunt foarte incantati de marca, desi istoria acesteia este demna de studiat si de aprofundat.

Cele mai populare concepte estetice ale constructorului german demonstreaza ca eleganta si sportivitatea modelelor hatchback, se potrivesc oricarui sofer. Masinile sunt extrem de adaptabile si sunt create pentru a oferi o calitate superioara in manevrabilitate, aspect simtit inca de la prima calatorie.

Cu elemente centrate in special pe mobilitatea oamenilor, Opel, pionierul tehnologiilor inovatoare, creeaza asteptari ce se doresc o contributie activa, din ce in ce mai umana in acest univers al mobilitatii. Brandul asigura in acelasi timp o conectivitate permanenta pentru toti cei interesati.

 

Loading...
Comentarii