30 Mai. 2017 14:38

Exerciții pentru picioare, cu Anca Bucur

Distribuie

Sezonul fustelor a sosit deja, iar în curând va veni și vremea costumelor de baie. Ca să arăți cât mai bine pe plajă și nu numai, mușchii picioarelor trebuie să fie tonifiați prin exerciții cât mai complexe, care să îi solicite intens.

Anca Bucur, de patru ori World Fitness Champion și antrenor de fitness, ne recomandă o nouă serie de exerciții care nu necesită deplasare la sală sau accesorii speciale și care pot fi executate cu ușurință, indiferent de forma ta fizică.

Urmărește cu atenție mișcările Ancăi în clipul de mai sus și caută să le copiezi întocmai pentru a te asigura că execuți corect exercițiile.

Fandările cu săritură și cele cu kick sunt exerciții complexe care lucrează toți mușchii picioarelor. În plus, sunt exerciții care ridică pulsul, astfel că vei avea un antrenament de forță și unul cardio în același timp.

Probabil că ți se vor părea destul de dificile, mai ales dacă ești începătoare, însă tocmai acesta este semnul că exercițiile sunt eficiente. Îți recomandăm să începi cu un număr redus de repetări, urmând să-l crești pe măsură ce capeți rezistență.

Comentarii
Ultimele Video-uri