19 Feb. 2018 05:30

VIDEO EXCLUSIV/Carmen Brumă te învață cum să slăbești în centimetri: “Sunt 3 reguli de bază!”

Distribuie

Carmen Brumă este într-o formă fizică de invidiat și face tot posibilul să o păstreze. Vedeta a dezvăluit, în exclusivitate pentru Libertatea, regulile la care apelează atunci când vrea să slăbească. 

Adeptă a unui stil de viață sănătoasă, Carmen Brumă a învățat ce trebuie să facă pentru a arăta bine, dar, în același timp, să fie sănătoasă. Prin urmare, nu e adepta înfometării, ci a unei alimentații corecte combinată bineînțeles cu multă mișcare.

“Încerc să nu mă pun în situația de a fi nevoită să pierd un kilogram. Dacă este nevoie să fac lucrul acesta, nu mă intereserază numărul de kilograme pe cântar, mă interesează centimetri și atunci să zicem dacă vreau să pierd un cm, ar fi 3 reguli de bază. Încerc să nu mănânc seara cu 3 ore înainte de culcare, ultima masă din zi să nu conțină carbohidrați gen amidon, paste, mămăligă, orez, pâine și încerc să fac un pic mai mult sport”, a declarat, pentru Libertatea, Carmen Brumă.

Sportul rămâne de bază pentru Carmen Brumă

Având un program săptămânal de sport, vedeta alocă o zi în plus pentru antrenamente, tocmai pentru a obține rezultatul dorit. “Să zicem că am 3-4 sesiuni de antrenament, fac 5-6 sesiuni de antrenament pe săptămână”, a adăugat ea. Pierderea centimetrului nedorit depinde însă de alimentele consumate, dar și de nivelul de hidratare. “Dar reușesc un cm, e ușor de pierdut. Dar, atenție! Întotdeauna primele kilograme sau primii centimetri pe care îi pierzi nu sunt neapărat de grăsime, sunt de apă, de musculatură, conținut intestinal, glicogen și nu neapărat grăsime, e greu să pierzi grăsime într-un timp atât de scurt”, a precizat Carmen Brumă.

Alimente benefice pentru slăbit

Carmen Brumă a dezvăluit și meniul bogat la care apelează când vrea să slăbească. Spre surprinderea multora, recomandările vedetei sunt variate și gustoase. Mai mult, alimentele au avantajul că nu sunt bogate în calorii.

“Cineva care își dorește să slăbească, trebuie să mănânce alimente care sunt bogate în nutrienți și care îi asigură o stare de sațietate pe o durată cât mai lungă. Și atunci eu aș opta, dacă aș fi în situația asta, pentru proteine animale, pentru carne slabă de pui, carne de curcan, pește, creveți, chiar și alte fructe de mare, mușchi de porc și foarte multe salate din legume proaspete”, a conchis ea.

Comentarii