Ce este Aroma Marketingul

În nevoia sa de nou și de inovativ, industria marketingului a găsit o nouă soluție pentru a atrage cumpărătorii și pentru a contura imaginea unui brand – Aroma Marketingul. Acesta este o parte componentă a marketingului senzorial și se bazează în principal pe alegerea aromelor potrivite pentru a influența acțiunile și comportamentul potențialilor cumpărători.

Acest concept de marketing senzorial a fost inițiat de către Martin Lindstrom, celebru pentru brandurile pentru care a oferit consultanță, dintre care câteva exemple ar fi: Disney, Mars, Pepsi, American Express, Mercedes-Benz, McDonalds sau Microsoft. Ceea ce aduce nou marketingul senzorial este faptul că se folosesc toate cele 5 simțuri pentru a obține componentele unui brand și pentru a influența procesul de cumpărare.

În studiile sale, Lindstrom a luat în considerare toate cele 5 simțuri umane și a ajuns la următoarele concluzii în ceea ce privește procentul de influențare al acestora asupra cumpărătorului:

  • sunetele plăcute cresc dorința de a cumpăra cu 65%
  • un miros atractiv intensifică dorința de achizitionare cu 40%
  • aspectul fizic plăcut al unui articol crește dorința de cumpărare cu 46%
  • un articol plăcut la atingere mărește această dorință cu 26%
  • un gust savuros mărește această dorința cu 23%

Așadar, mirosul este unul dintre cele mai importante simțuri atunci când vorbim despre aroma marketing, iar crearea unui logo olfactiv potrivit brandului poate o componentă extrem de importantă.

Ce branduri cunoscute au ales să își creeze propriile logouri olfactive:

Din grupul brandurilor care au ales să își creeze logouri olfactive fac parte nume din diverse domenii și nișe. Unul dintre cele mai cunoscute exemple poate fi brandul de articole sportive Nike, acesta folosește o esență florală care să ghideze consumatorul către produsele cele mai scumpe din magazine. Alte branduri importante pentru aroma marketingul bazat pe simțul olfactiv sunt:

  • Cazinourile Mandalay, Bellaggioși MGM Grand din Las Vegas care au fost pioneri în difuziunea de esențe pentru încurajarea clienților să joace
  • Cunoscutul brand Sony, carea ales aroma de vanilie și mandarină pentru a își atrage și păstra clienții în magazinele din întreaga lume
  • Lanțul hotelier Sheraton carea ales o aroma mixtă de iasomie, cuișoare și fag pentru a-și relaxa și destinde oaspeții din hoteluri
  • Însoțitorii de zbor ai companiei aeriene Singapore Airlines folosesc un parfum special conceput pentru a creea impresia de prospețime (pentru a destinde pasagerii în timpul zborului)
  • Echipa de baseball New York Yankees și-a creat o esență proprie, din lavandă, piper negru,

grapefruit, mentă și bambus.

De ce Columbia Fresh?

Pentru că oferă odorizante profesionale cu arome 100% naturale, produse în Spania, care conțin doar compuși de origine vegetală și uleiuri esențiale obținute din plante. Acestea sunt ideale pentru întreținerea mediului de lucru sau a diverselor spații pentru care este utilizat și pot fi benefice pentru sănătate (proprietățile uleiurilor esențiale fiind cunoscute pentru efectele lor asupra sănătății). Totodată, aceste odorizante pe bază de uleiuri naturale sunt indicate pentru aromaterapie (ajută la relaxare și la eliminarea stresului de zi cu zi).

În plus, pe ColumbiaFresh.ro poți găsi difuzoare profesionale ce funcționează printr-un sistem unic de evaporare la cald, oferind astfel o senzație agreabilă și plăcută și emițând în aer o aromă constantă și omogenă, fără a irita căile respiratorii sau a emana un miros agresiv. Difuzoarele profesionale sunt economice și asigură o arie mare de acoperire, oferind o senzație de prospețime și fiind nepoluante.

Aceste dispozitive asigură acoperire uniformă pe o perioadă de 30 de zile, timp de 24 h/zi, la un volum de 375 mc cu un singur dispozitiv.

Ce arome poți alege?

Gama de arome este variată și potrivită pentru orice tip de spații. Câteva dintre cele mai interesante arome disponibile pe Columbia Fresh sunt:

  • Citronella – aromă recomandată pentru spații cum ar fi spitalele, clinicile, spălătoriile, bucătăriile etc. pentru că emană un parfum asemănător cu cel al lămâii, foarte fresh și curat;
  • Neutrodor – aromă ce elimină mirosurile neplăcute și emană un parfum proaspăt, tocmai de aceea este recomandată pentru baruri, săli de sport, restaurante etc.;
  • Iasomia – aroma delicată potrivită pentru saloane de înfrumusețare, grădinițe, centre de frumusețe etc, emană un parfum intens floral și foarte feminin

Alege și tu logoul olfactiv perfect pentru afacerea ta și creează-ți un brand puternic, susținut de o strategie inteligentă.

Pe ColumbiaFresh.ro poți găsi multe alte arome care se vor potrivi perfect tipului tău de spațiu și de public. Hai să vezi!

Urmărește-ne pe Google News