Cuprins:
Din categoria celor păcăliți fac parte și unele vedete, iar acestea au anunțat de fiecare dată pe internet ce au pățit, pentru ca alte persoane să nu cadă în aceeași capcană.
Adelina Pestrițu a povestit pe Instagram ce a pățit
Cel mai recent astfel de exemplu o are în centrul atenției pe Adelina Pestrițu, care, la insistențele fiicei ei, a vrut anul trecut, cu doar câteva săptămâni înainte de Crăciun, să cumpere din mediul online un ornament pentru brad.
„Mă gândeam că ar trebui să vă vorbesc un pic mai deschis despre situațiile în care îmi iau țeapă. Pentru că poate vă gândiți că eu nu sunt supusă unor astfel de situații, că viața mea e roz și ce bine merge. Despre toate câte mi se întâmplă cred că ați fi efectiv șocați.
O să încep să vorbesc despre lucrurile astea, pentru că e important și voi să fiți foarte atenți să nu vi se întâmple la fel. Să fiți foarte precauți atunci când aveți încredere în cineva, când plătiți undeva, când așteptați să vi se facă un serviciu, când ați prestat un serviciu… și poate cealaltă parte nu a mai fost la fel de serioasă ca și voi”, și-a început Adelina Pestrițu povestea.
:contrast(8):quality(75)/https://mediacdn.libertatea.ro/unsafe/870x0/smart/filters:format(webp):contrast(8):quality(75)/https://static4.libertatea.ro/wp-content/uploads/2025/03/adelina-pestritu-4.jpg)
:contrast(8):quality(75)/https://www.libertatea.ro/wp-content/uploads/feed/images/192_78744bcbe13e96882cb2fe06f668d61f.jpg)
Apoi, vedea a continuat să spună pe Instagram că, deși a dat comandă pe internet în luna noiembrie a anului trecut, fluturele pentru brad pe care și-l dorea Zenaida, fiica ei, nu a ajuns nici până în ziua de astăzi la ea, chiar dacă a fost plătit, iar banii nu i-au fost returnați.
Nu a primit nici până astăzi comanda făcută
„În noiembrie anul trecut am plasat o comandă. Zenaida dorea foarte mult un fluture imens pentru bradul de Crăciun și am făcut tot ce am putut eu, am căutat pe internet, pe toate site-urile, să găsesc acest fluture exact așa cum îl descria ea din imaginația ei. Și am găsit un fluture absolut super și am plasat comanda. Am așteptat cuminte o săptămână, două săptămâni, trei săptămâni… A venit inclusiv Crăciunul și fluturele nu mai apărea de niciunde!
Caut o adresă de mail. Bineînțeles că a fost destul de greu să găsesc o adresă de mail. Nu a răspuns nimeni. Nu a livrat nimeni niciun fluture nici până în ziua de astăzi. Și suntem în iunie! Banii au fost luați de pe card, nu am mai putut să dau de ei. Și nu este nici prima și nici singura țeapă pe care mi-am luat-o”, a încheiat vedeta.
:contrast(8):quality(75)/https://www.libertatea.ro/wp-content/uploads/feed/images/280_deadae06dd2876c12460f21be726c710.webp)
:contrast(8):quality(75)/https://www.libertatea.ro/wp-content/uploads/feed/images/280_fb87d71388bab90617d54bae3aeb8574.jpg)
:contrast(8):quality(75)/https://www.libertatea.ro/wp-content/uploads/feed/images/280_fb4c842316baa13941295b52664e5113.jpg)
:contrast(8):quality(75)/https://www.libertatea.ro/wp-content/uploads/feed/images/204_098ea394c23d06cf89e78fff4e2303db.jpg)
:contrast(8):quality(75)/https://www.libertatea.ro/wp-content/uploads/feed/images/204_b5b0e4dcd88c6d6d96ca0510aa27dc4f.jpg)
:contrast(8):quality(75)/https://www.libertatea.ro/wp-content/uploads/feed/images/280_c210e9dba7e6a4c85908464000210325.jpg)
:contrast(8):quality(75)/https://www.libertatea.ro/wp-content/uploads/feed/images/280_b0b78bce03d5a2c735fe4f7ed42e1726.jpg)
:quality(75)/https://www.libertatea.ro/wp-content/uploads/feed/images/276_d7e42281a7d887f6aff2e8df5373d34a.png)
:contrast(8):quality(75)/https://www.libertatea.ro/wp-content/uploads/feed/images/206_188308b0e52fadfe8904c0ce29852717.jpg)
:contrast(8):quality(75)/https://www.libertatea.ro/wp-content/uploads/feed/images/253_a1f7eed706b112b675e1e766b58a390e.jpg)
:contrast(8):quality(75)/https://www.libertatea.ro/wp-content/uploads/feed/images/43_5f2cf2a4b5d6dffbe06afe4069e4588a.jpg)
:contrast(8):quality(75)/https://www.libertatea.ro/wp-content/uploads/feed/images/281_ba03813f996024622be4681dbefc3d6e.jpg)
:contrast(8):quality(75)/https://www.libertatea.ro/wp-content/uploads/feed/images/153_f1628aca9b57eb5fa82092d95859234b.jpg)
:contrast(8):quality(75)/https://www.libertatea.ro/wp-content/uploads/feed/images/233_b1faf878ae9c3770908cc04ce6df06b1.jpg)
:quality(75)/https://www.libertatea.ro/wp-content/uploads/feed/images/278_ae8004251dd5e6490158050eb2e09a4e.png)
:contrast(8):quality(75)/https://www.libertatea.ro/wp-content/uploads/feed/images/197_eff381333fca5e7c41a73caa1de86058.jpg)
:contrast(8):quality(75)/https://www.libertatea.ro/wp-content/uploads/feed/images/172_99242710d10b4c994ecfa2517de3c030.jpg)
:contrast(8):quality(75)/https://www.libertatea.ro/wp-content/uploads/feed/images/172_f37cc6b7ef5e3116c2af1cc78997ed60.jpg)
:contrast(8):quality(75)/https://www.libertatea.ro/wp-content/uploads/feed/images/16_8b6da0dd263b9110be4e7c28666ceea3.jpg)
:contrast(8):quality(75)/https://www.libertatea.ro/wp-content/uploads/feed/images/275_9ad0b3efd5dd4467a14b23c34e4d677f.jpg)
:contrast(8):quality(75)/https://www.libertatea.ro/wp-content/uploads/feed/images/274_0a9b2aed9a76d37ce865b458783b411e.jpg)
:contrast(8):quality(75)/https://www.libertatea.ro/wp-content/uploads/feed/images/274_2b58f88a529ba9ebedf93eaece2a76c2.jpg)
:contrast(8):quality(75)/https://www.libertatea.ro/wp-content/uploads/feed/images/275_12cda6ce3f97d1c8f97c9f5d730e0bb9.jpg)
:contrast(8):quality(75)/https://www.libertatea.ro/wp-content/uploads/feed/images/16_052a950253d3979775e7aec062cad5cf.jpg)
:contrast(8):quality(75)/https://www.libertatea.ro/wp-content/uploads/feed/images/254_5262e9c53e15f4f2529536671b8078c0.jpg)
:contrast(8):quality(75)/https://www.libertatea.ro/wp-content/uploads/feed/images/206_9c2e05a1e14978861f87a09bed3936a8.jpg)
:contrast(8):quality(75)/https://www.libertatea.ro/wp-content/uploads/feed/images/255_aeb10b0657722b3f4ab98a353e8eb705.jpg)
Ldavis 18.06.2025, 00:05
Mi e greu sa cred că la nivelul la care este Adelina nu are un consilier bancar cel puțin de nivel mediu! Daca nu primesc o comanda, fac refuz la plata pe motiv că nu am primit bunurile plătite, și dacă mă supăr rău sau nu dorm bine, fac și reclamație ANPC pt înșelăciune și daune morale produse copilului pt absența comenzii.
Loghează-te în contul tău pentru a adăuga comentarii și a te alătura dialogului.