Într-un interviu acordat pentru Libertatea, în urmă cu un an, Antonia a declarat că nu se pricepe foarte bine la mașini și a explicat de ce nu conduce în România.
„Mi-am luat carnetul în State, de la 16 ani, dar când am venit în România am vrut să-mi schimb carnetul, nu a funcționat și acum trebuie să fac școala din nou”, a spus cântăreața care a adăugat că ea știe să conducă doar mașini cu cutie automată și își dorește să învețe să conducă și manual.
După ce Volvo România a postat pe Instagram o fotografie cu Antonia alături de mașina a cărei imagine este, internauții au reacționat imediat, amintindu-și că artista nu are permis.
„Volvo România : iat-o pe Antonia cum se bucură de XC40, o mașină pe care nu ar conduce-o nici moartă dacă nu i-am da bani”, a scris Tudor Galos pe Facebook, care a fost manager în marketing la Microsoft.
Postarea sa a stârnit mai multe reacții în mediul online, iar apoi acesta a revenit cu un nou mesaj în care vorbește despre decizia Volvo de a o numi pe Antonia brand ambassador.
„La întrebarea unui comentator că de ce nu o văd pe Antonia conducând în viața reală un XC40 m-am pus să caut ce mașini a avut Antonia, pentru a arăta că nu Volvo a condus. Am descoperit acest filmuleț care acum face vâlvă, prin care Antonia recunoaște, AVÂND XC40-ul ÎN FUNDAL, că ea nu are carnet de conducere în România. Mi se pare incredibil…
:contrast(8):quality(75)/https://www.libertatea.ro/wp-content/uploads/feed/images/192_89223233ac99d83671f2b1cae145c5b1.jpg)
Un nou fuck-up de comunicare și din lipsa de documentare. Mi-a luat câteva secunde să găsesc acest videoclip. Sunt și altele, undeva din 2015 spune că ea nu are carnet în România. În primul rând când aduci un brand ambassador te uiți să vezi că valorile sale sunt aliniate valorilor tale de brand. Care sunt publice.
Mi se pare o jignire adusă tuturor fanilor și posesorilor de Volvo promovarea unui brand ambassador care nu are nici măcar carnet de conducere”.
Poziția acestuia a fost susținută online și de fosta jurnalistă Adriana Stoian pe contul său personal de Facebook. „Bună. Vreau și eu să știu ce agenție are contul Volvo, cum s-au gândit la Antonia ca imagine (în afară de faptul că e foarte frumoasă, da) cât și, mai ales, cum de a acceptat clientul”, scrie aceasta.
Contactați de Libertatea, reprezentanții artistei, care au discutat și cu reprezentanții mărcii de automobile, au precizat că nu au niciun comentariu de făcut.
:contrast(8):quality(75)/https://www.libertatea.ro/wp-content/uploads/feed/images/281_021872716ccfb8a8dcf14f832c241ca6.jpg)
:quality(75)/https://www.libertatea.ro/wp-content/uploads/feed/images/153_7583377d3ecae6dcfd3271cdfbfd9c40.png)
:contrast(8):quality(75)/https://www.libertatea.ro/wp-content/uploads/feed/images/197_a93747eec1a9a332cd76ce4e77e3eb99.jpg)
:contrast(8):quality(75)/https://www.libertatea.ro/wp-content/uploads/feed/images/206_687eaf86ba223ab745fd0de2f136073b.jpg)
:contrast(8):quality(75)/https://www.libertatea.ro/wp-content/uploads/feed/images/43_c01896f2a209fe1d81eac3fa63a1e990.jpg)
:contrast(8):quality(75)/https://www.libertatea.ro/wp-content/uploads/feed/images/15_39db1f701ad26604e138b31d15ffc82a.jpg)
:contrast(8):quality(75)/https://www.libertatea.ro/wp-content/uploads/feed/images/253_3efb94aa15b8c61be480c8a8c5697fa7.jpg)
:contrast(8):quality(75)/https://www.libertatea.ro/wp-content/uploads/feed/images/190_168deeefce8b11ee24e2d1a53200cf53.jpg)