B1 trece printr-un proces de rebranding (transformare a elementului grafic, dar si a identitatii) care anunta inceputul unei schimbari mai ample a postului de televiziune. Noul slogan B1 este: ‘Aceeasi lume, alta perspectiva’.


Rebrandingul reprezinta o investitie strategica, fiind initiat de managementul B1 din dorinta de a conferi televiziunii o pozitionare clara pe piata audiovizualului. Cu aceasta ocazie, toate vedetele postului B1 au participat la conferinta de presa organizata saptamana trecuta.

„Nasul”: „Imi place Livia Dila ca stirista”


In cadrul evenimentului, ‘Nasul’ Radu Moraru a tinut sa specifice ca e preocupat de calitatea oamenilor care lucreaza la acest post. Referindu-se la stiristi, Radu Moraru a declarat: ‘Mie imi place Livia Dila ca stirista si nu cred ca e o mare diferenta intre Andreea Esca, Livia Dila si Alessandra Stoicescu’.

Abonați-vă la ȘTIRILE ZILEI pentru a fi la curent cu cele mai noi informații.
ABONEAZĂ-TE ȘTIRILE ZILEI
Comentează
Google News Urmărește-ne pe Google News Abonați-vă la canalul Libertatea de WhatsApp pentru a fi la curent cu ultimele informații
Comentează

Loghează-te în contul tău pentru a adăuga comentarii și a te alătura dialogului.