Transferul lui Cătălin Măruţă de la TVR la PRO TV s-a dovedit o mişcare inspirată. În nouă luni, emisiunea prezentată de el a adus din publicitate peste cinci milioane de euro şi se află pe primul loc în top.
Urmează Andreea Esca, Gabriela Cristea, cârcotaşii Huidu şi Găinuşă şi Mircea Radu. Emisiunea Mihaelei Rădulescu, poate vedeta cu notorietatea cea mai mare, este pe locul opt.
Mircea Badea este „omul de (aproape) un milion de euro”. Talk-show-ul „În gura presei” a adus trustului familiei Voiculescu 905.000 de euro.
Calculul a ţinut cont de aşa-numitele GRP-uri (puncte de audienţă, în limbaj profesional), termene de referinţă în vânzarea publicităţii TV. Perioada analizată este ianuarie-septembrie 2008.
Locul 1: Catalin Maruta (Happy Hour) 5,2 milioane de euro
Locul 2: Andreea Esca (Stirile Pro TV) 4,2 milioane de euro
Locul 3: Gabriela Cristea (Nora pentru mama) 2,6 milioane de euro
Locul 4: Serban Huidu si Mihai Gainusa (Cronica Carcotasilor) 1,9 milioane de euro
Locul 5: Mircea Radu (Din dragoste) 1,7 milioane de euro
Locul 6 :Teo (Teo live) 1,5 milioane de euro
Locul 7 :Cabral si Mircea Solcanu (Povestiri de noapte) 1,5 milioane de euro
Locul 8: Mihaela Radulescu (Duminica in familie) 944.000 de euro
Locul 9: Trupa Divertis (Divertis Mall) 912.000 de euro
Locul 10: Mircea Badea (In gura presei) 905.000 de euro