Victoria Răileanu spune că scenele sale preferate sunt secvențele înmormântării lui Tibor, care au o încărcătură specială.
“Sunt preferatele mele pentru că au fost primele secvențe filmate după perioada de izolare, iar cheful și dorul erau foarte mari, dar și pentru că aveau o încărcătură specială. Cu toții eram triști într-o anumită măsură că personajul lui George moare.
Dar ne-am și distrat în același timp la acea filmare. Mi-a plăcut mult una din indicațiile lui Peter Kerek, regizorul acelui episod, care ne-a spus că trebuie să iasă murdar și să nu ne gândim deloc la felul în care arată din punct de vedere estetic.
El referindu-se la tot momentul în care Miki vrea să intre în groapă, apoi e prinsă de ceilalți, se smucește să sară în groapă și este băgată în mașină. Cred că a ieșit foarte real momentul acela. S-a simțit încărcătura noastră în secvențele astea, pentru că au fost foarte emoționante și pentru noi”.
Pentru George Piștereanu, una dintre scenele favorite și importante când vine vorba de poveste și de personajul său, Tibor, este scena în care acesta intră în atelier și îl surprinde pe Leo, care o ține ostatică pe Iulia.
“Este o scenă care elucidează orice urmă de mister legată de tabăra în care este acest personaj. E o luptă complicată între Tibor și Leo, având în vedere prietenia pe care au avut-o.
Jobul de a o proteja pe fata inginerului versus prietenie. Iar când a venit vorba să filmăm scena, fiind scene de acțiune, bătaie, durează mult și necesită atenție mare. Pentru că actorul se poate lovi de exemplu, de aceea implică ore de repetiție.
Pentru mine nu a fost complicată, pentru că eu în prealabil studiez personajul, mă gândesc în ce situații ar putea ajunge, ce ar trebui să știu pentru asta. Pentru personaj am aprofundat kickbox, dar și orele de antrenament Krav Maga m-au ajutat să înțeleg mai bine mișcările, să le rețin.
Dacă nu faci sport, iar personajul tău este un om care știe să se bată, e mai complicat. Tu trebuie să reții anumite serii de lovituri, mișcările trebuie bine făcute astfel încât să nu îți lovești partenerul de filmare. A fost o scenă importantă din punctul de vedere al poveștii, dar și al mișcărilor”.