Succesul pe care Monica Gabor si Irinel Columbeanu l-au inregistrat cu emisiunea “No comment” le-a adus o noua oferta din partea postului B1 TV.
Oficialii postului B1 isi doresc ca reality show-ul “No comment”, care i-a transformat pe sotii Columbeanu in cel mai mediatizat cuplu din Romania, sa continue inca un sezon, astfel incat momentul in care Monica va naste primul copil al lui Irinel Columbeanu sa poata fi urmarit la televizor.
In luna aprilie a acestui an, cei doi logodnici au incheiat un contract cu televiziunea amintita pentru un reality-show de 15 saptamani, pentru care Monica, in calitate de manager al firmei producatoare, urma sa primeasca 5.000 de euro pe saptamana. Suma totala s-a ridicat la 75.000 de euro, urmand ca cei doi sa fie urmariti pas cu pas de cameramanii de la B1 TV pana pe 13 august. Pentru acest show a fost mobilizata o echipa formata din 15 persoane care au avut ca sarcina sa se tina dupa cei doi si sa-i filmeze zi si noapte. Singurul loc unde cameramanii nu au acces este dormitorul conjugal al celor doi.
150.000 euro pentru un nou sezon al emisiunii
Surse din apropierea cuplului sustin ca pentru noul contract Monica ar putea primi 7.500 de euro pe saptamana, ceea ce i-ar aduce in cont tinerei sotii 150.000 de euro in cazul in care contractul se va incheia pe 20 de saptamani, incepand cu luna septembrie. Zilele urmatoare cei doi vor pleca la Costinesti, iar dupa o saptamana vor parasi Romania pentru o vacanta in strainatate.
Peste 2.500.000 de telespectatori au vazut nunta
Transmiterea in direct a “Nuntii secolului” a adus postului B1 TV audiente record. Conform unui comunicat al televiziunii, sambata, pe intervalul orar 10.30 – 16.30 audienta medie atinsa la nivelul populatiei din toate orasele a fost de 3.1, B1 TV devenind astfel lider de audienta. Cea mai mare cota de piata a fost inregistrata la ora 15.52. De asemenea, si intre orele 20.30 si 23.00, B1 TV a fost lider, cu o audienta medie de 4.1, urmat de PRO TV (audienta de 3.6) si Antena 1 (2.4). Pe tot parcursul emisiei peste 2,5 milioane de telespectatori au urmarit evenimentul monden transmis in direct de B1 TV.