Finalul primei reprize, cu 3-2 pentru Steaua, a adus „minutul de aur”: 2,5 milioane de telespectatori (22,1 rating) erau pe Pro TV la ora 22.30. Peste jumătate dintre românii din mediul urban care se uitau la televizor în acel minut priveau partida.
Partida Steaua – Lyon a adus două milioane de telespectatori din mediul urban în faţa televizoarelor. A fost cel mai urmărit meci din Liga Campionilor difuzat de Pro TV, iar încasările din publicitate au fost pe masură, anunţă site-ul paginademedia.ro. La nivel urban, ratingul partidei a fost de 17,7, ceea ce se traduce printr-o medie pe minut de aproximativ doua milioane de telespectatori. Conform sursei citate, Pro TV a încasat din publicitate între 180.000 şi 200.000 de euro.
Finalul primei reprize, cu 3-2 pentru Steaua, a adus „minutul de aur”: 2,5 milioane de telespectatori (22,1 rating) erau pe Pro TV la ora 22.30. Peste jumătate dintre românii din mediul urban care se uitau la televizor în acel minut priveau partida.