De Rodica Dirzu,

1. Elimină alimentele bogate în grăsimi: mezelurile, brânzeturile, produsele de patiserie. Toate acestea favorizează stocarea grăsimilor în adipocite, celulele care îngraşă şi provoacă compresie asupra vaselor de sânge. Circulaţia sanguină şi drenajul limfatic (eliminarea apei din ţesuturi) sunt împiedicate şi astfel deşeurile se acumulează în corp. Rezultatul este celulita: pielea cu aspect de coajă de portocală.
2. Redu cantitatea zilnică de sare. Aceasta favorizează retenţia de apă şi duce la umflarea picioarelor.Uită de solniţa de sare şi limitează brânzeturile sărate, mâncarea gata preparată din magazin, conservele, peşetele afumat. Toate acestea conţin cantităţi foarte mare de sare.
3. Mănâncă multe vitamine. Multe dintre ele, cum ar fi vitamina C, conţinută de kiwi, portocale, sau vitamina E (se află în uleiurile vegetale), ca şi flavonoidele (afine) sunt antioxidanţi puternici împotriva radicalilor liberi. Acestea ameliorează circulaţia şi deci contribuie la dimiuarea celulitei.
4. Consumă glucide cu asimilare lentă. E bine să fie şi integrale. Au un idice glicemic mic (pâine, paste, orez, quinoa etc) şi reglează glicemia (nivelul zahărului din sânge), eliberând lent energia pe care o aduc organismului. Astfel aceasta este folosită imediat, iar organismul nu o stochează.
5. Pune accent pe alimentele cu rol drenant. Acestea sunt bogate în fibre şi minerale, cum ar fi potasiu şi favorizează eliminarea deşeurilor în exces: mere, banane, broccoli, sparanghel, anghinare, spanac.
6. Ia suplimente alimentare anticelulită. Există mulţi activi vegetali care au efect de reducere a aspectului de piele de portocală, distrugând grăsimile localizate şi împiedicând refacerea lor. E bine să alegi varianta care ţi se potriveşte. Dacă celulita ta e legată în special de retenţia de apă ideal ar fi să mergi pe activi depurativi (coadă de cireşe, păpădie) şi venotonice (afine). Dacă celulita e asociată cu grăsimea e mai bine să foloseşti substanţe care ard grăsimile, cum ar fi ananasul sau ceaiul verde. Acestea accelerează metabolismul şi atacă stratul adipos. Dacă cele două aspecte sunt prezente deopotrivă mergi pe formule combinate.

Fructe şi legume bogate în apă

Consumând aceste fructe şi legume vei slăbi mult mai repede şi fără efort:
– pepenele roşu. Îl poţi consuma de trei ori pe săptămână: ca antreu, ca desert sau la micul dejun. E bogat în potasiu şi apă, esenţiale pentru echilibru hidric al celulelor şi ajută la eliminarea toxinelor.
– dovleacul. Este perfect pentru gustare. Conţine jumătate apă, hidratează şi este depurativ.
– usturoiul. Folosit în mâncare are virtuţi diuretice şi este un depurativ eficient care contribuie la eliminarea deşeurilor acumulate în sânge.
– sparanghelul. De două ori pe săptămână, dacă reţii apa. Conţinutul său bogat în sodiu şi potasiu favorizează secreţia, fluxul şi eliminarea urinei. În plus conţine o substanţă cu proprietăţi depurative.
– sfecla roşie, o dată pe săptămână. Conţine 90% apă şi minerale diuretice. Crudă sau coaptă, este bună oricum.
 

Ilie Dumitrescu a avut o aventura cu o femeie maritata. A spus cine este: "Omul m-a sunat și mi-a spus: «Am o familie și te rog să încetezi»"
GSP.RO

Ilie Dumitrescu a avut o aventura cu o femeie maritata. A spus cine este: "Omul m-a sunat și mi-a spus: «Am o familie și te rog să încetezi»"

Horoscop 20 ianuarie 2020. Racii trebuie să își schimbe prioritățile
HOROSCOP

Horoscop 20 ianuarie 2020. Racii trebuie să își schimbe prioritățile