Alimente care te binedispun

Peşte şi uleiuri vegetale – mănâncă peşte gras – macrou, somon, etc – şi adaugă în salate uleiuri vegetale extravirgine. Acestea conţin acizi graşi omega 3 care joacă un rol crucial în starea ta de spirit. Studii serioase au arătat că un consum mare de omega 3 previne depresiile şi chiar ajută la tratarea lor.
Alune, nuci, migdale – fructele oleaginoase conţin, pe lângă grăsimile omega 3, şi cantităţi mari de magneziu şi vitamine din grupul B, care previn şi tratează efectele stresului – nervozitatea, lipsa de energie, somnolenţa, etc.
Fructe şi legume – conţin, printre altele, vitamina C, un antioxidant puternic care previne efectele cortizolului, un hormon care se secretă când eşti stresată.
Ouă – gălbenuşul conţine şi omega 3, şi vitamine din grupul B, şi vitamina D, toate având efecte pozitive asupra stării tale psihice.

Alimente care îţi strică buna dispoziţie

Dulciurile – poate că îţi dau energie pe moment, dar după ce trece acest efect vei avea o stare neplăcută de moleşeală şi nervozitate.
Soia – dacă obişnuieşti să înlocuieşti carnea cu soia, fie în post, fie la dietă, să nu te mire că ai o stare mai proastă în aceste perioade. Soia este bogată în acizi graşi omega 6, care contracarează efectele pozitive ale grăsimilor omega 3.
Citeşte mai multe pe Unica.ro

Reacția unei tenismene după ce a văzut-o pe Serena Williams goală în vestiar: 'Am rămas șocată timp de o săptămână, pentru că e...'
GSP.RO
Reacția unei tenismene după ce a văzut-o pe Serena Williams goală în vestiar: 'Am rămas șocată timp de o săptămână, pentru că e...'
Horoscop 1 iunie 2020. Balanțele au probleme în relația de cuplu, Racii au intuiția la cote maxime
HOROSCOP
Horoscop 1 iunie 2020. Balanțele au probleme în relația de cuplu, Racii au intuiția la cote maxime