Sorin Bujoreanu, instructor la Shape Art Pilates Studio ne învaţă câteva exerciţii care ne vor ajuta să pierdem calorii şi să avem un tonus bun.
1. Curelele (”Feet in strap”)

În poziţia culcat pe spate se fixează cele două curele în tălpi, având grijă să nu fie ridicat bazinul de pe bancă în timpul exerciţiilor.
Fii în formă maximă cu exerciţii de pilates!
Pe parcursul mişcărilor în această poziţie este lucrată musculatura abdominală, cea a spatelui (zona lombară), musculatura coapselor şi cea fesieră. Folosind o rezistenţă mai mică a arcurilor vom stimula mai mult musculatura abdominală, iar dacă reglăm o rezistenţă mai mare, vom stimula partea posterioară şi interioară a coapselor. Exerciţiul este bun şi pentru dezvoltarea mobilităţii în şolduri.
2. Fandări (”Lunges”)
Având o talpă fixată pe podea şi una pe bancă pe suportul de umăr,  se fac extensii în genunchiul piciorului aflat pe bancă şi flexii în genunchiul piciorului aflat pe sol, apoi se revine, apropiind genunchii, la poziţia iniţială.
Fii în formă maximă cu exerciţii de pilates!
Cu ajutorul acestei mişcări este lucrată musculatura coapsei, atât pe partea posterioară a piciorului, cât şi pe partea anterioară a piciorului. De asemenea, sunt stimulate musculatura fesieră şi mobilitatea şoldurilor.
3. Braţele (”Supine Arm Work”)
Ca poziţie iniţială, ne aşezăm pe spate cu genunchii ridicaţi la 90 de grade şi cu palmele lângă şolduri. Exerciţiile efectuate în această poziţie, dezvoltă mobilitatea umerilor şi stimulează musculatura abdominală,  a umerilor şi a braţelor (biceps şi triceps), musculatura spatelui şi cea a pieptului.
Fii în formă maximă cu exerciţii de pilates!
Pentru a menţine abdomenul în contracţie, în timp ce mişcăm braţele, e important să păstrăm unghiul de 90 de grade atât la genunchi cât şi la şolduri. Putem lucra abdomenul fie contractându-l prin ridicarea omoplaţilor, fie întinzându-l cu extinderea coapselor la 45 de grade.
4.”Down Stretch”
Având ca poziţie iniţială genunchii pe bancă şi menţinând trunchiul în linie cu coapsele şi palmele pe bară, se împinge banca spre spate, la maximum, având, păstrând trunchiul şi mâinile drepte, apoi se revine în poziţia finală.
Fii în formă maximă cu exerciţii de pilates!
Prin realizarea mişcării şi menţinerea poziţiei corecte a corpului, se lucrează direct musculatura abdominală, cea a umerilor, a coapselor şi a spatelui.
 
 

VIDEO Momente șocante după golul Ungariei. Jurnalistă luată cu fulgi cu tot, imaginile zilei la EURO
PARTENERI - GSP.RO
VIDEO Momente șocante după golul Ungariei. Jurnalistă luată cu fulgi cu tot, imaginile zilei la EURO
BOMBĂ! Cu cine a fost surprinsă Anamaria Prodan după vestea divorțului. Ce au făcut împreună
Playtech.ro
BOMBĂ! Cu cine a fost surprinsă Anamaria Prodan după vestea divorțului. Ce au făcut împreună
A murit pilotul Adrian Cernea, fost campion național la off-road. Mașina lui a fost luată de apele unui pârâu, la concursul Dacii Liberi
Observatornews.ro
A murit pilotul Adrian Cernea, fost campion național la off-road. Mașina lui a fost luată de apele unui pârâu, la concursul Dacii Liberi
Horoscop 20 iunie 2021. Fecioarele trebuie să fie deschise la ceea ce au de spus partenerii de cuplu
HOROSCOP
Horoscop 20 iunie 2021. Fecioarele trebuie să fie deschise la ceea ce au de spus partenerii de cuplu
Un polițist din Botoșani a dus cu mașina poliției un șofer care nu avea cash la el să scoată bani de la bancomat pentru șpagă
Știrileprotv.ro
Un polițist din Botoșani a dus cu mașina poliției un șofer care nu avea cash la el să scoată bani de la bancomat pentru șpagă
VIDEO | Moment ULUITOR în direct. Vedeta TV n-a realizat că nu poartă lenjerie intimă
Telekomsport
VIDEO | Moment ULUITOR în direct. Vedeta TV n-a realizat că nu poartă lenjerie intimă
Sărbătorește încrederea în tine și respectul pentru mediu cu noua colecție sustenabilă de costume de baie H&M (PUBLICITATE)
PUBLICITATE
Sărbătorește încrederea în tine și respectul pentru mediu cu noua colecție sustenabilă de costume de baie H&M (PUBLICITATE)