3994-144297-heidi.jpg90. Dieta «Heidi Klum»

Secretul dietei lui Heidi Klum îl reprezintă mesele mici, dar frecvente, la fiecare trei ore. Ea mănâncă un măr când i se face foame şi nu mai consumă nimic după ora 20.00.

Dieta care a ajutat-o pe Heidi să slăbească 10 kilograme în două luni după ultima ei sarcină are următorul program:

Mic dejun: un shake plin de proteine (180 de calorii, se găseşte în comerţ), urmat la ora 10.00 de o omletă din 4 ouă cu legume.

Prânz: sote de broccoli cu o linguriţă de ulei de măsline; pui fără piele; salată. Ca şi gustare de după-amiază, mănâncă 10-12 migdale naturale.

Cină:
din nou shake de proteine sau o porţie mică de curcan fript sau fiert.

91. Dieta premaritală

Sunt recomandate şase mese pe zi. Încearcă să limitezi porţiile (de legume, carne, carbohidraţi) la cantitatea care ar încăpea în palma ta. Este recomandat să incluzi în dietă “o proteină”, “un carbohidrat”, o legumă şi un fruct la fiecare masă.

Iată meniul care te va ajuta să slăbeşti 3 kg pe săptămână:

Prima masă: un shake cu proteine; laptele să fie semidegresat;

A doua masă: 1/2 măr şi brânză de vaci (sau iaurt);

A treia masă: piept de pui fiert (fără pieliţă) cu o porţie mică de salată de legume;

A patra masă:
brânză şi o jumătate de măr;

A cincea masă: o bucată de carne slabă, orez (sau cartofi fierţi) şi legume;

A şasea masă: budincă de ciocolată cu conţinut scăzut de grăsime.

92. Dieta Sportivilor

3994-144298-sportivi.jpg

Dieta a fost elaborată de o echip de medici sportivi din SUA şi, ţinută corect, te ajută să poţi slăbi 20 kg în două luni.

Dimineaţa: În fiecare dimineaţă, două mere sau două piersici până în ora 12.00.

ZIUA 1 – Prânz: carne fiartă sau la grătar (200 gr); în loc de carne se pot mânca trei ouă fierte sau prăjite şi caşcaval +o felie de pâine (graham sau neagră), salată în cantităţi nelimitate fără ulei.

Seara: tot ce ai mâncat la prânz, dar redus la jumătate.

ZIUA 2 – Prânz: orice fel de zarzavat fiert. Aici se poate face orice combinaţie şi se pot consuma sub formă de ciorbă sau mâncare, la care adăugaţi o felie de pâine şi salată în cantitate nelimitată.

Seara: Tot ce ai mâncat la prânz, dar redus la jumătate.

ZIUA 3 – Prânz: Tăiţei fierţi condimentaţi sau pizza (fără brânză şi carne, doar cu vegetale).

Seara: o felie de tort sau o îngheţată.

ZIUA 4 Orice fel de fructe în cantitate nelimitată. Acolo unde nu s-a specificat gramajul, se mănâncă atât cât se doreşte, dar nu exagerat.

Este o dietă care aduce tot ce îi trebuie organismului. Ceai şi cafea se pot bea în cantităţi nelimitate.

93. Dieta de 5 zile

3994-144301-5zile.jpgIată o dietă care te poate ajuta, dacă o urmezi timp de cinci zile conform instrucţiunilor. Să slăbesc între 3 şi 5 kilograme, iar dacă te abaţi puţin, poţi totuşi să dai jos două kilograme.

ora 6: bei o cafea fără zahăr;

ora 8:
ceai de plante neîndulcit;

ora 10: un triunghi de brânză topită;

ora 12: 150 de grame de parizer de pui sau porc;

ora 14: jumătate de pachet de brânză dietetică – 200 g;

ora 16: 500 ml de suc de roşii;

ora 18: un ou fiert tare;

ora 20: un iaurt dietetic;

ora 22: un măr.

94. Dieta dr. Agnes Aubry

Slăbeşti 2-3 kg în 7 zile. 3 zile “albe” – luni, vineri şi sâmbătă, mâncaţi numai lactate total degresate (iaurt, lapte şi brânză cu 0% grăsimi).

Lângă lactate: 3 felii de pâine prăjită pe zi. 3 zile “verzi” – marţi, miercuri şi joi, mâncaţi doar salate de legume proaspete sau fierte în aburi, însoţite de o porţie de orez (fiert în apă, fără grăsimi).

O zi “roşie” – duminică, atunci când e liber la carne şi peşte, dar numai fripte pe grătar sau fierte. Alături adăugaţi o porţie de legume (salată) sau orez.

Obligatoriu: după fiecare masă, beţi un pahar de apă fierbinte sau un pahar de apă cu o lingură de oţet de mere. Se exclud orice fel de alte alimente ca: pâine, dulciuri, băuturi gazoase, alcool.

95. Dieta «Primăvara»

Ținută corect, această dietă vă ajută să slăbiţi între 6-8 kg în decursul unei luni. Se slăbeşte încet, dar sigur. Corpul primeşte toţi nutrienţii de care are nevoie şi nu există înfometare. Pentru efecte maxime, se vor consuma 2 litri de apă plată pe zi şi se va înceta consumarea oricărui aliment după ora 20.00.

Dimineaţa: un pahar cu lapte degresat; un ou fiert tare; o felie de pâine integrală, prăjită, “unsă” cu brânză slabă de vaci.

Gustarea: un fruct (măr, portocală, kiwi, banană) sau o legumă (roşie, castravete, morcov), la alegere.

Prânzul:
O salată de legume (salată verde, spanac, ţelină, sfeclă, roşii, castraveţi, ceapă verde, ridichi) cu piept de pui făcut pe grătar sau fiert; un fruct la alegere pentru a se evita scăderea glicemiei.

Cina:
un cartof copt la cuptor, alături de o salată de sezon (roşii, castraveţi, ridichi, ceapă verde) şi de brânză slabă de vaci.

96. Regimul alternativ

Slăbeşti 4-5 kg în 6-7 zile, mâncând la discreţie astfel:

– luni: fructe;

– marţi: legume (fierte sau crude);

– miercuri: fructe şi legume;

– joi: lapte degresat şi banane, la discreţie;

– vineri: carne fiartă (pui sau viţel) fără garnitură şi suc de roşii (roşii);

– sâmbătă: carne (grătar) şi salată de legume cu zeamă de lămâie;

– duminică: orez fiert (200 g) şi suc de fructe.

Sunt excluse cafeaua, sarea şi uleiul, iar obligatoriu se vor bea 2 l lichide (ceai sau apă) pe zi.

97. Regimul cu ouă

Cura constă în:

Dimineaţa, în fiecare zi (de luni până duminică): două ouă, cafea neagră fără zahăr, 1 grepfrut.

Prânz (luni-vineri): două ouă, cafea neagră fără zahăr şi o salată verde sau din legume fierte.

Sâmbătă: salată de fructe fără zahăr (exclus struguri, prune, pere).

Duminică: carne de pui fiartă sau friptă, rece, salată de roşii, 1 grepfrut.

SEARA:

luni – două ouă, salată, o feliuţă de pâine prăjită;

marţi – o felie de carne slabă fiartă (rece), salată verde cu puţină ţelină rasă, un castravete şi câteva măsline;

miercuri – două ouă, salată şi lapte bătut (o cană);

joi – două ouă, salată de varză albă, o feliuţă de pâine prăjită, o cană cu lapte bătut;

vineri – peşte fiert, salată verde, o felie de pâine prăjită, un grepfrut, cafea neagră fără zahar;

sâmbătă – carne fiartă sau friptă, salată cu puţină ţelină, castraveţi, roşii, cafea neagră fără zahăr;

duminică – puţină supă, carne de pui rece, salată din varză crudă şi roşii. Ouăle se vor consuma fierte, tari (dar nu răscoapte).

Masa de seară să nu depăşească orele 19:00. Să se consume circa 1,5 l apă sau ceai neîndulcit pe zi, la temperatura camerei. După acest regim puteţi avea cel puţin 5 kilograme în minus.

98. Dieta lipotropă

Concepţia dietei lipotrope (pe bază de aminoacizi) aparţine cercetătorilor de la universităţile californiene. Se bazează pe o combinaţie de alimente naturale, de mare eficienţă în arderea grăsimilor.

Ce aveţi voie să mâncaţi: peşte, carne de pasăre, raci, ficat, rinichi, fructe şi legume proaspete. Zilnic se recomandă o jumătate de ceaşcă de brânză de vaci, amestecată cu orez nedecorticat (fiert cca 20 de minute) şi ulei de plante. Şi soia este binevenită în această combinaţie. Carnea de pasăre, peştele sau organele, toate la discreţie, trebuie asezonate cu mult suc de lămâie. Se recomandă cât mai multe citrice.

Dieta poate fi ţinută până se ajunge la greutatea dorită.

Eficienţă: în prima săptămână se pierd aproximativ 750 g;

– în a doua săptămână se ajunge la 1,250 kg;

– în a treia săptămână – 2 kg;

– în a patra săptămână – 3 kg;

– în a cincea săptămână – 4 kg;

– în a şasea săptămână – 5 kg.

99. Superdrdieta cu citrice

3994-144300-citrice.jpg

E momentul să profiţi de citrice şi să ajungi la greutatea mult-visată. Timp de trei zile ia un mic dejun la alegere, o masă caldă, una rece şi în rest multe citrice zilnic. Lămâile, portocalele, mandarinele şi grepfruturile sunt foarte bogate în vitamina C şi facilitează arderea grăsimilor. O digestie bună şi un metabolism echilibrat vor fi atuurile tale. Cu necesarul de vitamina C asigurat, organismul arde grăsimile şi se tonifică. După cele 3 zile de răsfăţ cu citrice, vei scăpa de două kilograme.

100. Reţeta de slăbit cu borş

Durează 7 zile, în care se slăbesc lejer 4-5 kg.

Ziua I: fructe + o cană borş;

Ziua II: legume + două căni borş;

Ziua III: legume şi fructe + 3 căni borş;

Ziua IV:
3 banane + 4 căni borş;

Ziua V: carne de vită (fiartă sau grătar), roşii + 5 căni borş;

Ziua VI: carne de vită şi legume + 6 căni borş;

Ziua VII:
orez (decorticat) şi suc de fructe natural, legume + 7 căni borş.

Scandal IMENS la Euro! Politicienii maghiari se revoltă: „Ce vreți să faceți?! E dăunător și periculos”
PARTENERI - GSP.RO
Scandal IMENS la Euro! Politicienii maghiari se revoltă: „Ce vreți să faceți?! E dăunător și periculos”
Anamaria Prodan, mesaj HALUCINANT! Ce a transmis după ce Reghe a implorat-o să nu mai...
Playtech.ro
Anamaria Prodan, mesaj HALUCINANT! Ce a transmis după ce Reghe a implorat-o să nu mai...
Daniel și David, frățiorii uciși în Italia, au fost înmormântați. Strigătul disperat al mamei lângă sicriele albe ale micuților
Observatornews.ro
Daniel și David, frățiorii uciși în Italia, au fost înmormântați. Strigătul disperat al mamei lângă sicriele albe ale micuților
Horoscop 22 iunie 2021. Vărsătorii ar fi bine să înceapă un dialog sincer cu sine despre problemele lor
HOROSCOP
Horoscop 22 iunie 2021. Vărsătorii ar fi bine să înceapă un dialog sincer cu sine despre problemele lor
Câţi ani trebuie să muncească un român ca să își poată cumpăra un apartament de 50 metri pătraţi? Răspunsul e neaşteptat
Știrileprotv.ro
Câţi ani trebuie să muncească un român ca să își poată cumpăra un apartament de 50 metri pătraţi? Răspunsul e neaşteptat
VIDEO | Moment ULUITOR în direct. Vedeta TV n-a realizat că nu poartă lenjerie intimă
Telekomsport
VIDEO | Moment ULUITOR în direct. Vedeta TV n-a realizat că nu poartă lenjerie intimă
Sărbătorește încrederea în tine și respectul pentru mediu cu noua colecție sustenabilă de costume de baie H&M (PUBLICITATE)
PUBLICITATE
Sărbătorește încrederea în tine și respectul pentru mediu cu noua colecție sustenabilă de costume de baie H&M (PUBLICITATE)