Compania a cerut scuze pentru confuzie și a sfătuit clienții să verifice starea zborurilor direct pe site sau pe aplicație. 

„Putem confirma că, pentru majoritatea pasagerilor, aceste notificări au fost trimise dintr-o eroare”, au declarat reprezentanții Wizz Air.

Turiștii Wizz Air, induși în eroare de un e-mail. Compania low-cost cere scuze
Mesajul eronat primit de turiști – Foto: Facebook

„Dacă aveți programată o călătorie în zilele următoare, vă recomandăm să verificați situația zborului direct pe site-ul Wizz Air https://www.wizzair.com/ro-ro/centru-de-ajutor/starea-actuala-a-zborului#/ sau prin aplicația mobilă, pentru informații cât mai exacte și actualizate”, a mai transmis compania.

Pe un grup de Facebook dedicat călătoriilor, turiștii și-au exprimat nemulțumirea și confuzia. Unii au primit e-mailuri fără să aibă bilete cumpărate, în timp ce alții au primit notificări pentru zboruri deja efectuate.

„Eu am primit fără să am vreun bilet cumpărat”, a comentat un utilizator.

Altul a menționat: „Primisem și eu acest e-mail în condițiile în care am avut deja zborul în mai”.

Cazul bărbatului răpit pe stradă în Timișoara pentru a fi forțat să cerșească la Cluj-Napoca. Fugise de abuzatori din Franța în România
Recomandări
Cazul bărbatului răpit pe stradă în Timișoara pentru a fi forțat să cerșească la Cluj-Napoca. Fugise de abuzatori din Franța în România

„Am presupus ca este o eroare… am înțeles totuși că cei care aveau zbor de la Bari la București au avut întârziere mare… probabil e-mailul ar fi trebuit să ajungă doar la ei”, a comentat altcineva.

„Și eu am primit, am crezut că e greșeală. Pe cont zborul apare ok”, a scris altcineva.

Wizz Air a recomandat pasagerilor să contacteze Serviciul Clienți pentru asistență în cazul unor nelămuriri.

„Ne cerem scuze pentru orice confuzie sau inconveniente pe care acest lucru le-ar fi putut cauza”, a spus Wizz Air.

Turiștii Wizz Air, induși în eroare de un e-mail. Compania low-cost cere scuze
Compania a cerut scuze apoi – Foto: Facebook

Unii pasageri au raportat probleme cu sistemul de rezervări. 

„Când introduc numărul comenzii îmi scrie că nu există așa număr, și nu am niciun zbor preconizat, cu toate că am zbor pe 23 iunie, achitat”, a relatat un client, tot pe Facebook.

Google News Urmărește-ne pe Google News Abonați-vă la canalul Libertatea de WhatsApp pentru a fi la curent cu ultimele informații
Comentează

Loghează-te în contul tău pentru a adăuga comentarii și a te alătura dialogului.