Extinderea serviciilor oferite

Atunci când vă puneți problema de a crește numărul pacienților, luați în considerare în primul rând modalitățile de a vă extinde serviciile. Astfel, valoarea cabinetului stomatologic crește, poziția dumneavoastră pe piață se consolidează și pot fi atrași noi clienți. Dacă dimensiunile cabinetului au devenit prea mici pentru fluxul de clienți, ați putea lua în considerare mutarea sediului sau, eventual, o asociere cu parteneri de afaceri. De asemenea, puteți introduce noi specialități pentru a satisface anumite nevoi constatate în rândul pacienților, precum paradontologie, endodonție, pedodonție sau chirurgie orală. Totodată puteți investi într-o aparatură mai puțin întâlnită în majoritatea cabinetelor stomatologice. De exemplu, în categoria protetică, vă puteți interesa ce pret are un scanner intraoral. Este un dispozitiv de amprentare digitală care ajută mult la reducerea timpului de lucru și crește gradul de confort pentru pacient și medic deopotrivă. Pe de altă parte, indiferent de opțiunile dumneavoastră, asigurați-vă că nu extindeți prea mult afacerea în detrimentul calității serviciilor. Fără compromisuri în ceea ce privește acest aspect, veți deveni un dentist de succes, cu o bază mare de clienți fideli. 

Promovarea inteligentă

De multe ori, proprietarii de cabinete stomatologice omit sau alocă prea puțină importanță promovării, poate pentru că nu se pricep foarte bine în acest domeniu sau își imaginează că nu au un buget suficient pentru o campanie de marketing. Și, totuși, este posibil să te promovezi cu un buget redus, dacă o faci inteligent, în cadrul unei strategii:

  • Site-ul clinicii – majoritatea cabinetelor stomatologice au o pagină de internet unde sunt prezentate serviciile pe care le oferă. Însă se întâmplă ca astfel de site-uri să nu fie prea prietenoase pentru pacienți. Un site bun trebuie să aibă un design atractiv, să nu fie prea aglomerat, să aibă informații precum detaliile de contact, modul de a face o programare și prețurile la vedere, pentru ca eventualii pacienți să nu se plictisească atunci când le caută. 
  • Sunt binevenite și eventuale articole și recomandări din domeniu, adunate într-un blog asociat site-ului. Iar, dacă vă pricepeți, este util și conținutul video. Un conținut valoros poate aduce site-ul pe primele poziții în motoarele de căutare, ceea ce poate atrage atenția potențialilor clienți.
  • Conturile de pe rețelele de socializare online – Facebook, Instagram etc. – pot atrage o mulțime de pacienți. În plus, gestionarea acestora este ușoară, nu este nevoie decât de câteva minute pentru a scrie un mesaj. 
  • Newsletterul – din ce în ce mai multe clinici cer și adresele de e-mail ale pacienților. Puteți trimite la un anumit interval de timp newslettere cu informații despre noi tratamente sau diverse oferte.

Personal bine pregătit

Experiența unui pacient începe cu prima persoană pe care o întâlnește la cabinetul stomatologic, cea de la recepție. Este un aspect foarte important în ceea ce privește mai ales pacienții noi. Nivelul de profesionalism, atitudinea și abilitățile de comunicare lasă o impresie puternică asupra lor. La fel și atitudinea asistenților și a medicilor. Formarea profesională continuă este un element important pentru managementul bun al unei clinici de stomatologie. Asigurați-vă că toți angajații care interacționează cu pacienții, fizic, la telefon și online sunt suficient de instruiți. 

Serviciile mai bune pentru clienți, expertiza tehnică și cele mai bune practici stomatologice, metodele avansate de comunicare și o strategie de marketing eficientă vă pot ajuta la îmbunătățirea relației cu pacienții și la îmbunătățirea afacerii la nivel general. 

Sursa foto: Shutterstock

Urmărește-ne pe Google News
Bancul care îl scoate din sărite pe Putin. O vedetă din Rusia a îndrăznit să-l posteze pe net: „De ce nu reușește ....”
PARTENERI - GSP.RO
Bancul care îl scoate din sărite pe Putin. O vedetă din Rusia a îndrăznit să-l posteze pe net: „De ce nu reușește ....”
Produsul care s-a vândut în Lidl la preț de chilipir, deși valorează o avere. E de 40 de ori mai scump, ce s-a întâmplat în Anglia
Playtech.ro
Produsul care s-a vândut în Lidl la preț de chilipir, deși valorează o avere. E de 40 de ori mai scump, ce s-a întâmplat în Anglia
Rusia încercuită de NATO şi Vladimir Putin alungat de la putere. Realitatea alternativă în care trăiesc ruşii
Observatornews.ro
Rusia încercuită de NATO şi Vladimir Putin alungat de la putere. Realitatea alternativă în care trăiesc ruşii
Horoscop 26 ianuarie 2022. Taurii au prins aripi și le e greu să se oprească acum și să privească aceste întreruperi ca pe o pauză
HOROSCOP
Horoscop 26 ianuarie 2022. Taurii au prins aripi și le e greu să se oprească acum și să privească aceste întreruperi ca pe o pauză
O rachetă scăpată de sub control este în curs de coliziune cu Luna. Ce se poate întâmpla
Știrileprotv.ro
O rachetă scăpată de sub control este în curs de coliziune cu Luna. Ce se poate întâmpla
Surpriză. Vedeta prinsă pe un site de adulţi. Ce tarif avea. A fost imediat concediată
Telekomsport
Surpriză. Vedeta prinsă pe un site de adulţi. Ce tarif avea. A fost imediat concediată
Beneficiile unui abonament de sănătate pentru tine și familia ta
PUBLICITATE
Beneficiile unui abonament de sănătate pentru tine și familia ta