MENIU CAUTĂ

Pacquiao a câștigat ”meciul secolului”. Gafă incredibilă a celor trei judecători

Distribuie

Cei trei arbitri ai disputei dintre Floyd Mayweather (37 de ani, 47 de victorii în tot atâtea meciuri) și Manny Pacquiao (36 de ani, 57 de victorii și 5 înfrângeri), care a avut loc sâmbătă spre duminică, la Las Vegas, SUA, au dat decizii favorabile yankeului: 116-112, 116-112 și 118-110.

Ceea ce înseamnă că americanul a câștigat cel puțin opt reprize. Decizia a stârnit discuții, nu puțini fiind cei care l-au ironizat pe învingător. ”A făcut 180 de milioane de dolari alergând 36 de minute prin ring”, a comentat un internaut, aluzie la combativitatea filipinezului.

Impresia că Pacquiao a lovit mai mult este falsă, iar statistica o dovedește. La numărul total al loviturilor date, Mayweather e superior: 435-429. Și tot el are superioritate și din punct de vedere al pumnilor care și-au atins ținta: 148-81. Ceea ce înseamnă că filipinezul ”a prins muște”, adică a dat în gol (236-168 la lovituri puternice, respectiv 63-81 la cele punctate). Și la ”jab”-uri, tot Mayweather e pe plus: 267-193 (67-18 la cele punctate).

Ceea ce nu s-a observat e că pe foile de notare ale celor trei arbitri pare să se fi strecurat o greșeală. Deși Mayweather a ocupat colțul albastru, punctajul în dreptul lui și al lui Manny a fost inversat. Floyd a fost notat ca fiind în colțul roșu, filipinezul – în albastru! Teoretic, a învins colțul roșu, adică Pacquiao! Doar teoretic!

Floyd Mayweather vs Manny Pacquiao

Mayweather a stat în colțul albastru. Foto: EPA

 

11210137_10204182716310525_1926494605_n

Greșeală de începători la un asememea meci, de 300.000.000 $, nu credeți?

Citește mai multe despre floyd mayweather, Raluca Olaru, calificare, greseala, Madrid, Pacquiao și Victorie pe Libertatea.

Comentarii