Mergi direct la conținut »
Cum să ai brațe perfecte
Sport Libertatea > Sport > Cum să ai brațe perfecte

Cum să ai brațe perfecte

Antrenamentul brațelor este esențial, dacă vrei să arăți bine. Vezi ce trebuie să faci, pentru a-ți tonifia mușchii.

Înainte să începi exercițiile pentru brațe, trebuie să ții cont de câteva lucruri. În primul rând, este important să începi antrenamentul cu 10 minute de exerciții de întindere. Poți face exerciții cardio sau îți poți pregăti brațele pentru antrenamentul intens care va urma.

În al doilea rând, este important să iei o scurtă pauză, după acest antrenament. Dacă îți lucrezi brațele luni, marți nu te concentra tot pe acești mușchi. Corpul tău are nevoie de timp, pentru ca mușchii să se odhnească și să se relaxeze, altfel te poți alege cu întinderi sau alte probleme.

Ține cont de faptul că atunci când ridici greutăți, trebuie să te concentrezi pe mușchii care se contractă, pentru ca exercițiul să fie eficient.

Respirația este un alt aspect la care trebuie să fii atent. Inspiră întotdeauna în timpul mișcării de contractare și expiră când te relaxezi. Astfel, vei obosi mai greu.

Fă câte trei seturi din fiecare exercițiu, iar pe măsură ce începi să te obișnuiești cu ele, poți să faci mai multe.

Exerciții pentru bicepși

Exercițiile cu haltera sunt cele mai cunoscute pentru bicepși. Ridică haptera până sub bărbie și las-o încet în jos, în poziția inițială. Ai grijă, însă, sa ții spatele încordat și să nu faci această mișcare în balans.

Alertă de vreme severă în toată țara. Mai multe județe, vizate de cod roșu
Recomandări

Alertă de vreme severă în toată țara. Mai multe județe, vizate de cod roșu

 

Exercițiile cu gantere trebuie făcute în timp ce stai jos și îți sprijini spatele. Ia câte o ganteră în fiecare mână și ridică-le până la nivelul umerilor. Aceste mișcări îți vor lucra toată grupa de mușchi.

Următorul exercițiu trebuie făcut cu o singură ganteră. Începe cu brațul în care ai mai puțină putere. Stând jos, apleacă-te ușor, sprijinundu-ți cotul pe coapsă. Ia gantera și du-o la nivelul umerilor, apoi las-o ușor în jos.

Exerciții pentru tricepși

Pentru acest exercițiu, trebuie să stai întins, cu o halteră pe piept. Ridic-o încet, îndoind brațele, apoi las-o încet în jos, până când aproape îți atinge fruntea. Pune, apoi, haltera în poziția inițială.

Pentru următorul exercițiu nu ai nevoie de greutăți. Întinde-te pe o parte, ținând o mână la piept, iar cu cealaltă prinde-ți umărul. Pune, apoi, mâna liberă pe podea, chiar în fața pieptului, și ajută-te de ea să te ridici. Folosește-te te tricepși pentru această mișcare și asigură-te că doar șoldurile rmân jos. Întoarce-te pe cealaltă parte și repetă exercițiul.

Ia o ganteră și ridic-o deasupra capului, folosind ambele mâni. Las-o să atârne acolo, îndoind ușor brațele, astfel încât să formezi un unghi de 45 de grade. Du, apoi, greutatea în față și repetă exercițiul.

Sursa foto: Shutterstock.

Nici un comentariu.

Comentează

Close
Închide
  Close