Considerat “copil teribil al tenisului”, ”Nasty nu s-a consacrat doar datorită stilului foarte agresiv de joc, ci şi spiritului său noncomformist şi al glumelor pe care le făcea. Un astfel de moment, care îl prezintă pe Năstase în una dintre cele mai ”colorate” ipostaze ale sale pe terenul de tenis, a fost surprins într-o imagine celebră. Imaginea a facut istorie, dar a şi arătat motivul pentru care primit porecla “Nasty”. Unii au considerat că era nepoliticos, dar semne ca acesta l-au adus mai aproape de public. Atitudinea lui, stilul său original şi ineditul simţ al umorului au inspirat generaţii, iar Adidas îşi doreşte ca prin aceste tricouri să le împărtăşească şi celor tineri din relaxarea, umorul şi siguranţa de sine a lui Nastase, oferindu-le acestora posibilitatea de a-şi exprima la randul lor originalitatea în mod individual.
Colaborarea dintre Adidas şi Ilie Nastase este una dintre cele mai îndelungate parteneriate pe care compania le are cu atleţi individuali, materializându-se de-a lungul timpului în diferite colecţii şi produse, în special pantofi care poartă numele tenismanului. Tricoul Năstase face parte din colecţia ”Then Now and Forever”. Începând de miercuri tricoul e disponibil în toate magazinele adidas din ţară la preţul de 116 lei.
Brigitte: ”Sunt foarte frumoase”
Ilie poartă deja tricoul său personalizat. În luna noiembrie a anului trecut, acolo unde Ilie a jucat un meci demonstrativ alături de Bjorn Borg şi John McEnroe, ”Nasty” şi Brigitte Sfăt (33 de ani), iubita lui, au îmbrăcat tricourile personalizate “Ilie Năstase”. “Pe lângă faptul că-l reprezintă pe Ilie, sunt foarte frumoase”, a spus atunci iubita fostului jucător de tenis.
Citeşte şi: Brigitte Sfăt şi Ilie Năstase s-au plimbat pe plajă în Qatar