l-au caracterizat inainte de plecare. „Nu mergem sa castigam, deoarece e imposibil pentru un motociclist aflat la prima participare. Doar o treime din cei care iau startul ajung la linia de sosire. Ne-am propus sa fim in acea treime. Mergem sa facem zece mii de kilometri prin desert, care speram sa nu ne doboare, la propriu si la figurat”, a declarat Dunca pentru Libertatea. El si ceilalti doi coechipieri ai sai vor fi flancati de o echipa tehnica condusa de satmareanul Szilveszter Zsolt.
Motocicleta cu care Dunca va infrunta capriciile desertului Sahara este o bijuterie in valoare de peste 20.000 de euro, care cantareste 200 kg si care a fost inmatriculata la inceputul lunii in Satu Mare. „Este prima de acest gen inmatriculata in Romania. Puterea motorului este de 90 de cai-putere, asta dupa ce am umblat la el, si este special construita pentru astfel de raliuri. Componentele sunt foarte usoare si foarte scumpe, numai scutul de carbon costa 2.000 de euro”, a precizat Szilveszter.
Desi se afla la prima participare, echipajul romano-francez are mari sanse sa se numere printre remarcatii organizatorilor. Asta pentru ca, in afara de profesionistii care sunt platiti sa concureze, se numara si 50 de oameni care vad pentru prima data acest traseu. Dintre acestia, zilnic se va desemna cel mai bun amator, care va fi rasplatit cu un premiu de 1.000 de euro. Costurile participarii la raliu se ridica, pentru fiecare dintre cei trei reprezentanti, la 40.000 de euro.