Startul cursei a fost unul nebun, cu o plecare ca din tun a lui Raikkonen, care a incercat sa treaca de Barrichello. Brazilianul a vrut sa tina pasul cu tanarul finlandez, dar s-a vazut facut sandvis, intrucat Ralf Schumacher a dorit sa ia fata celor doi rivali. Acrosajul (foto) a fost inevitabil, iar ciocnirea celor trei a dus la abandonurile lui Raikkonen si al lui Barrichello. Cum ambele monoposturi au fost deteriorate, iar prezenta lor pe pista constituia un pericol, organizatorii au introdus SafetyCar. Ralf a trecut pe la standuri, insa daunele l-au obligat la abandon.
La reluarea intrecerii, Montoya a apasat serios pe accelaratie si s-a distantat de pluton. Fara alte momente deosebite, cursa a oferit si doua depasiri senzationale, Michael Schumacher trecand de Jarno Trulli, pentru ca o ezitare a italianului sa-i permita lui David Coulthard sa-i ,,ia fata,,.
Din pacate pentru el, momentul depasirii a fost nefericit pentru Schumi, caruia i-a explodat pneul stanga spate, astfel ca s-a vazut obligat sa mai faca o escala la standuri. Astfel, germanul nu a terminat decat al saptelea, iar lupta pentru titlu se incinge si mai tare.
Clasament cursa: 1. Juan Pablo Montoya (Columbia – Williams BMW) 1h28,48,769; 2. David Coulthard (Scotia – McLaren Mercedes) +1:05,459; 3. Jarno Trulli (Italia – Renault) +1:09,060; 4. Fernando Alonso (Spania – Renault) +1:09,344; 5. Olivier Panis (Franta – Toyota) la un tur; 6. Cristiano da Matta (Brazilia – Toyota) la un tur; 7. Michael Schumacher (Germania – Ferrari) la un tur; 8. Jenson Button (Anglia – BAR Honda) la un tur.
Piloti: 1. Michael Schumacher 71p; 2. Juan Pablo Montoya 65p; 3. Kimi Raikkonen 62p; 4. Ralf Schumacher 53p; 5. Rubens Barrichello 49p; 6. Fernando Alonso 44p; 7. David Coulthard 41p; 8. Jarno Trulli 22p; 9. Mark Webber 12p; 10. Jenson Button 12p; 11. Giancarlo Fisichella 10p; 12. Cristiano da Matta 8p; 13. Heinz-Harald Frentzen 7p; 14. Olivier Panis 6p; 15. Jacques Villeneuve 3p; 16. Nick Heidfeld 2p; 17. Ralph Firman 1p.
Constructori: 1. Ferrari 120p; 2. Williams BMW 118p; 3. McLaren Mercedes 103p; 4. Renault 66p; 5. BAR Honda 15p; 6. Toyota 14p; 7. Jaguar Cosworth 12p; 8. Jordan Ford 11p; 9. Sauber Petronas 9p.
:contrast(8):quality(75)/https://www.libertatea.ro/wp-content/uploads/feed/images/172_33ecc43dad465391e08a2632d22c033c.jpg)
:contrast(8):quality(75)/https://www.libertatea.ro/wp-content/uploads/feed/images/158_2b978e52d35d53dd64c2c3afaf44b0ee.jpg)
:contrast(8):quality(75)/https://www.libertatea.ro/wp-content/uploads/feed/images/253_bb876c294fd91f3605e013ba03ae24a8.jpg)
:contrast(8):quality(75)/https://www.libertatea.ro/wp-content/uploads/feed/images/190_fb23556cf77b5381694fa5a051bd7994.jpg)
:contrast(8):quality(75)/https://www.libertatea.ro/wp-content/uploads/feed/images/196_bf19bb6c291444ac73126cf80086970a.jpg)
:contrast(8):quality(75)/https://www.libertatea.ro/wp-content/uploads/feed/images/222_7d93ae36934f43a225ee4ed36265b80c.jpg)
:contrast(8):quality(75)/https://www.libertatea.ro/wp-content/uploads/feed/images/179_e5260288808be5d2ff7c44f8b54d22df.jpg)
Comentează
Loghează-te în contul tău pentru a adăuga comentarii și a te alătura dialogului.