Vizitatorii Salonului Auto de la Geneva, cel mai mare eveniment de gen din Europa, nu au ocolit standul Dacia nici in a doua zi, cand portile s-au deschis si pentru publicul larg.
Dupa ce, marti, inginerii de la Renault au rupt gura targului prezentand specialistilor Loganul Steppe concept, ieri, publicul larg a avut acces in standuri, inclusiv la cel al Romaniei. Elvetienii, obisnuiti cu masini luxoase si extrem de sigure, au fost placut impresionati ca si in Romania se poate crea un model de elita europeana. Au admirat caroseria metalizata dotata cu bare parasoc masive si scut protector, geamurile extrem de mari, totalizand 3,3 metri patrati, cauciucurile puternice de 17 toli, dar si elementele de confort din interior precum insertiile de piele si ecranele video din tetiere si de pe usile portbagajului.
Luc-Alexandre Menard, presedintele Dacia, ne-a declarat ca Logan Steppe este conceput pentru doua tipuri de clienti: “familii cu copii si persoane care desfasoara activitati comerciale. Masina are “gust” de SUV. Este primul concept-car din istoria Dacia. In functie de vanzari ponderea break in productie va creste mult”. Perioada urmatoare va marca o expansiune geografica majora pentru Dacia in Rusia, Maroc si Columbia.
2006 va fi primul an cand productia va merge din plin, apoi in octombrie se va deschide fabrica de Logan in Iran, iar din 2007 se va face export in India si Brazilia. “Faptul ca s-a lansat conceptul break denota ca in viitor se vor pune pe piata si alte produse Dacia. Estimari pe 2006: peste 200.000 de unitati produse, din care 50% la export”, ne-a mai declarat Menard.