De Iulian Budușan,

Chiar dacă în ultimul an numărul telespectatorilor ajuns la unul dintre cele mai scăzute niveluri, estimările arată că aproape 100 de milioane de oameni sunt interesați să urmărească finala ligii nord americane de fotbal.

Costurile cu reclama în celebra Super Bowl au fost tot timpul în creștere, de la modesta sumă de 37.500 de dolari, vârful anului 1967. Începând cu 1994, costurile medii au sărit de 1 milion de dolari.

Începând cu anul 2017, costurile pentru reclama ajunseseră la 5 milioane de dolari, suma totală dată pe reclame, în timpul finalei, din 1967 până în 2017, fiind de 4,9 miliarde de dolari.

Din anul 2017, prețurile au continuat „s-o ia la sănătoasa”. În 2018, 30 de secunde de spot publicitar în timpul finalei Super Bowl au ajuns să coste la 5,2 milioane de dolari, iar în 2019 acestă valoare a ajuns la 5,25 de milioane de dolari.

Citeşte şi:

Un fan a plătit 8.000 de dolari ca să tragă un pui de somn în timpul finalei Super Bowl!

Gafa lui Trump. Președintele SUA a confundat statele Kansas și Missouri, într-un mesaj de felicitare după Super Bowl

Jennifer Lopez și Shakira, spectacol în pauza de la Super Bowl

Dan Puric: "am făcut o conferință ca să ajut o fată care era oarbă. Am strâns 6.000 de euro, biserica vreo 4.000. Și i-am dat un telefon. «Băi Gigi, te rog din suflet, are nevoie de celule stem» Reacția lui Becali
GSP.RO

Dan Puric: "am făcut o conferință ca să ajut o fată care era oarbă. Am strâns 6.000 de euro, biserica vreo 4.000. Și i-am dat un telefon. «Băi Gigi, te rog din suflet, are nevoie de celule stem» Reacția lui Becali

Horoscop 27 februarie 2020. Berbecii au parte de o zi destul de tensionată
HOROSCOP

Horoscop 27 februarie 2020. Berbecii au parte de o zi destul de tensionată